Yrsa skriver:
Ville det være bedre hvis jeg sagde jeg havde sparet 5000kr hver måned og rejste og så satte de der hver 3. måned penge ind på kontoen hvor jeg brugte til børnene...
jeg mener det er jo lidt som da man var lille og satte 100kr ind på kontoen og var sikker på når man hævede at det var præcis de penge....
Om det er det ene eller andet der går til ungerne eller mig, det ser jeg virkelig ikke forskellen på...
Den er ikke forstået?
Så ville du jo lyve hvis du sagde til mig at du satte dem ind på kontoen hver måned og brugte dem på børnene, hvis du i virkeligheden hævede hele lortet og tog på charter med veninden..
Jeg er da ligeglad med om du bruger hele lortet på børnene hver 3. måned eller lidt hver måned - for mig er essesen at pengene bliver brugt på børnene. Så er jeg ligeglad med om det er biograftur, en ny cykel, betaling til fodboldkontigent, dyrt mærketøj, legetøj, maling til værelset eller hvad man kan finde på...
Og jeg forventer ikke at ALLE pengene vil blive brugt hver gang... Og det kan da snildt være at det ene barn mangler noget der er dyrere den ene måned end den anden. Så fred være med det.
Men ja jeg er godt nok modstander af at pengene skal gå til noget der ikke omhandler barnet, det er vel en børnecheck....
Anmeld