kitty skriver:
Måske en lidt ligegyldig tråd, men jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvordan I reagerede, da I stod med de 2 streger? Og hvordan reagerede Jeres partner, hvis I er/var sammen med ham. Reagerede han som du havde forestillet dig, og hvad gjorde du selv?
Håber I vil dele Jeres historier, er sikker på der er nogle sjove imellem 
Jeg har jo haft svært ved at blive gravid og prøvet i to år, så da jeg endnu engang hev en test frem fra skabet på toilettet og tissede på den vidste jeg jo næsten godt hvad den ville vise - troede jeg!
Så du kan da nok se at jeg lige fik tisset færdig i en fart da den der viser gravid blev tydeligere end den "almindelige" streg...
Min forlovede var på arbejde så jeg var helt ude og skide. Men var HELT sikker på at den var god nok, fordi de andre havde været så bragende negative tidligere. Jeg besluttede så at lave en lille "skattejagt" til Nicolai.
Og fandt på 9 ledetråde. Skrev dem på små stykker papir og hængte dem forskellige steder. På papiret var der både en ledetråd om at der var en baby på vej men også en ledetråd om hvor han kunne finde den næste ledetråd.
Kl.17 hentede jeg ham så på stationen og i bilen fik han sin første ledetråd. Så han gik i krig med det samme da han kom hjem og fik langsomt men sikkert bakset sig igennem skattejagten.
Jeg havde så pakket graviditetstesten ind i sølvpapir og køkkenrulle fordi vi ikke lige havde andet og gemt den UNDER madrassen i sengen. Da Nicolai kom derop løftede han dynen og alle puderne "jamen der er jo ikke nogen skat?!" Så jeg måtte hjælpe ham lidt med at han måske skulle løfte noget "andet" i sengen... Så fandt han den endelig! Og pakkede den op - og da han stod med testen i hånden var det eneste han kunne sige "er det rigtigt?" Med et KÆMPE smil på læberne.
Vidste ikke om jeg skulle grine eller græde og endte med at grine og sige "ja ja ja... vi skal have en baby". Så var der ellers ægte kærlighed resten af dagen med mad udefra og mange varme kys og kram.
Nå ja - jeg blev iøvrigt sendt til døgnapoteket efter chokket havde lagt sig - 15 km fra hvor vi bor. For Nicolai skulle have flere beviser 
Men som jeg skrev tidligere. Jeg var IKKE i tvivl - bedøm selv testene.
KH
Zette