Hvordan reagerede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Grineren....jeg har også lige nuppet en sunlolly ;-) Gåture ved Valdemar slot sammen med en million andre mennesker, som også synes de skulle derud !!  

Vi to partyløver ved også, hvordan man slapper af og nyder sommeren med stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

B&J

kitty skriver:

Du er da ikke tudemarie. Det er da bare et øjeblik der betyder rigtig meget! Det kan jeg godt forstå!

ja helt rigtigt... men kunne næste ikke stoppe syntes bare det er så stor en ting af sådan en lille ting kan vokse og blive en baby og ja at man bare kan få en baby i hænderne ihh det er sådan en stor dejlig vidunderlig fornemmelse inde i hjertet

Anmeld

23. maj 2010

Vial

Jeg havde testdag den 28. dec. Var blevet insemineret.

Den 25. om aftenen fik jeg brunt udflåd og mens.smerter. Jeg blev så ked af det og sendte sms til familie og venner om, at den ikke var der i første forsøg. Græd mig i søvn.

Jeg vågner kl. 530 den 26. dec alt mens og smerter var væk! Tænkte, fuck det - jeg tager testen nu. Inden jeg fik trukket ud eller vasket hænder var testen bragende positiv!

Jeg var helt rundt på gulvet. Gik i seng igen med testen på natbordet. Hver gang jeg lukkede øjnene. Måtte jeg sætte mig op, tænde lampen og kigge på testen igen.

I løbet af formiddagen begyndte folk at skrive, at de var kede af, at jeg ikke var blevet gravid. Så jeg måtte ringe rundt og fortælle den glædelig nyhed. De var meget forvirrede :-)

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

KaMa skriver:

Jeg havde testdag den 28. dec. Var blevet insemineret.

Den 25. om aftenen fik jeg brunt udflåd og mens.smerter. Jeg blev så ked af det og sendte sms til familie og venner om, at den ikke var der i første forsøg. Græd mig i søvn.

Jeg vågner kl. 530 den 26. dec alt mens og smerter var væk! Tænkte, fuck det - jeg tager testen nu. Inden jeg fik trukket ud eller vasket hænder var testen bragende positiv!

Jeg var helt rundt på gulvet. Gik i seng igen med testen på natbordet. Hver gang jeg lukkede øjnene. Måtte jeg sætte mig op, tænde lampen og kigge på testen igen.

I løbet af formiddagen begyndte folk at skrive, at de var kede af, at jeg ikke var blevet gravid. Så jeg måtte ringe rundt og fortælle den glædelig nyhed. De var meget forvirrede :-)

Så endte det hele lykkeligt alligevel, og nu har du 2(!) sprællende pomfritter i maven!

Kan nok godt fordstå at fok var forvirrede. Mon ikke også selv du var det?

Anmeld

23. maj 2010

smokin

kitty skriver:

Måske en lidt ligegyldig tråd, men jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvordan I reagerede, da I stod med de 2 streger? Og hvordan reagerede Jeres partner, hvis I er/var sammen med ham. Reagerede han som du havde forestillet dig, og hvad gjorde du selv?

Håber I vil dele Jeres historier, er sikker på der er nogle sjove imellem

Jeg har jo haft svært ved at blive gravid og prøvet i to år, så da jeg endnu engang hev en test frem fra skabet på toilettet og tissede på den vidste jeg jo næsten godt hvad den ville vise - troede jeg!

Så du kan da nok se at jeg lige fik tisset færdig i en fart da den der viser gravid blev tydeligere end den "almindelige" streg...

Min forlovede var på arbejde så jeg var helt ude og skide. Men var HELT sikker på at den var god nok, fordi de andre havde været så bragende negative tidligere. Jeg besluttede så at lave en lille "skattejagt" til Nicolai.

Og fandt på 9 ledetråde. Skrev dem på små stykker papir og hængte dem forskellige steder. På papiret var der både en ledetråd om at der var en baby på vej men også en ledetråd om hvor han kunne finde den næste ledetråd.

Kl.17 hentede jeg ham så på stationen og i bilen fik han sin første ledetråd. Så han gik i krig med det samme da han kom hjem og fik langsomt men sikkert bakset sig igennem skattejagten.

Jeg havde så pakket graviditetstesten ind i sølvpapir og køkkenrulle fordi vi ikke lige havde andet og gemt den UNDER madrassen i sengen. Da Nicolai kom derop løftede han dynen og alle puderne "jamen der er jo ikke nogen skat?!" Så jeg måtte hjælpe ham lidt med at han måske skulle løfte noget "andet" i sengen... Så fandt han den endelig! Og pakkede den op - og da han stod med testen i hånden var det eneste han kunne sige "er det rigtigt?" Med et KÆMPE smil på læberne.

Vidste ikke om jeg skulle grine eller græde og endte med at grine og sige "ja ja ja... vi skal have en baby". Så var der ellers ægte kærlighed resten af dagen med mad udefra og mange varme kys og kram.

Nå ja - jeg blev iøvrigt sendt til døgnapoteket efter chokket havde lagt sig - 15 km fra hvor vi bor. For Nicolai skulle have flere beviser

Men som jeg skrev tidligere. Jeg var IKKE i tvivl - bedøm selv testene.

KH
Zette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2010

Vial

kitty skriver:

Så endte det hele lykkeligt alligevel, og nu har du 2(!) sprællende pomfritter i maven!

Kan nok godt fordstå at fok var forvirrede. Mon ikke også selv du var det?

Jeg turde slet ikke tro det. Testede jo 2 dage før tid. Siden hen skulle det jo vise sig, at mit hcg var rigtig højt, da hele to små havde sat sig fast :-)

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Jeg tudbrølede af glæde og sendte en mms med testen til Zafir, som meget søvndrukkent ringede mig op (meget tidligt om morgenen) og sagde "tillykke moster, den er god nok"

Anmeld

23. maj 2010

sarahb

Jeg var så spændt og kunne ikke vente med at teste til jeg kom hjem, så jeg gjorde det på arbejdet.. Og ja den var dælme positiv. Ringede så til min mand og sagde han skulle være far og han var SÅÅÅÅ lykkelig.. Vi snakkede frem og tilbage og grinte og vare bare glade. Så blev der travlt på arbejdet og jeg sagde, jeg ville ringe senere.. Men han sagde: jamen du kan jo ikke bare ligge på nu, vi skal jo snakke om det her og jeg vil snakke med dig nu. Jeg er jo så lykkelig så jeg vil have dig i røret.. (dejlige mand) Jeg måtte ligge på, men aftenen var skøn vi hyggede snakkede krammede og kyssede for vi var bare i 7 himmel.
Denne gang pakkede jeg testen ind og gav ham den, og da han så den sagde han bar: skal vi have en til... Øh ja skat, hvorfor ellers skulle jeg give dig en brugt test
Og så blev der krammet og kysset både til mig og vores søn

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

Zette skriver:

Jeg har jo haft svært ved at blive gravid og prøvet i to år, så da jeg endnu engang hev en test frem fra skabet på toilettet og tissede på den vidste jeg jo næsten godt hvad den ville vise - troede jeg!

Så du kan da nok se at jeg lige fik tisset færdig i en fart da den der viser gravid blev tydeligere end den "almindelige" streg...

Min forlovede var på arbejde så jeg var helt ude og skide. Men var HELT sikker på at den var god nok, fordi de andre havde været så bragende negative tidligere. Jeg besluttede så at lave en lille "skattejagt" til Nicolai.

Og fandt på 9 ledetråde. Skrev dem på små stykker papir og hængte dem forskellige steder. På papiret var der både en ledetråd om at der var en baby på vej men også en ledetråd om hvor han kunne finde den næste ledetråd.

Kl.17 hentede jeg ham så på stationen og i bilen fik han sin første ledetråd. Så han gik i krig med det samme da han kom hjem og fik langsomt men sikkert bakset sig igennem skattejagten.

Jeg havde så pakket graviditetstesten ind i sølvpapir og køkkenrulle fordi vi ikke lige havde andet og gemt den UNDER madrassen i sengen. Da Nicolai kom derop løftede han dynen og alle puderne "jamen der er jo ikke nogen skat?!" Så jeg måtte hjælpe ham lidt med at han måske skulle løfte noget "andet" i sengen... Så fandt han den endelig! Og pakkede den op - og da han stod med testen i hånden var det eneste han kunne sige "er det rigtigt?" Med et KÆMPE smil på læberne.

Vidste ikke om jeg skulle grine eller græde og endte med at grine og sige "ja ja ja... vi skal have en baby". Så var der ellers ægte kærlighed resten af dagen med mad udefra og mange varme kys og kram.

Nå ja - jeg blev iøvrigt sendt til døgnapoteket efter chokket havde lagt sig - 15 km fra hvor vi bor. For Nicolai skulle have flere beviser

Men som jeg skrev tidligere. Jeg var IKKE i tvivl - bedøm selv testene.

KH
Zette

Årh, dét var en sød måde at gøre det på!!! Virkelig opfindsomt, og også en god måde at få tiden til at gå, kunne jeg forestille mig?

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

dorthemus skriver:

Jeg tudbrølede af glæde og sendte en mms med testen til Zafir, som meget søvndrukkent ringede mig op (meget tidligt om morgenen) og sagde "tillykke moster, den er god nok"

Godt Zafir lige kunne tjekke op på det Og nu har du termin (som i min verden er allerede )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.