Hvordan reagerede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

otlitrom

BlyViol skriver:

NOPE! det var så ik mig hehe  

Nå, OK.. Så var hukommelsen ikke så god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Faith

kitty skriver:

Tak - det håber jeg også!

Jeg tror det er en rigtig tøseting at gå og drømme om. Spurgte lige manden, hvordan han troede han ville reagere. Han regnede med han ville sige "nå"... Det var da lidt fesent!

He he typisk mande kommentar. Men jeg vil vædde med at han bliver fuldstændig ør af glæde og måske fælder en lille tåre.

Anmeld

23. maj 2010

lisbethita

kitty skriver:

Var I ikke også på ferie??

Joo...god hukommelse du har, fnis!!! Er du sindsyg hun er vokset på det sidste ;-) Håber du nyder ferien, søde!

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

smillaluna skriver:

He he typisk mande kommentar. Men jeg vil vædde med at han bliver fuldstændig ør af glæde og måske fælder en lille tåre.

Det tror jeg nemlig også.. Men nu får vi se, når jeg får den glæde at give ham nyheden!

Anmeld

23. maj 2010

merichs

Da jeg testede positiv var den absolut ikke bragende positiv. Så jeg listede ind i stuen og spurgte kæresten (som ikke vidste at jeg havde taget test den dag) om han ikke lige ville være sød at komme med ud på toilettet, for han skulle lige se noget. Ret så modvilligt og uforstående gik han dog med. Viste ham testen og fik bekræftet at jeg ikke så syner med streg nr 2  Det kriplede i hele min krop af glæde. Søren er så ikke den bedste til at vise sine følelser så han smilte bare lidt og sagde at det var dejligt. Nu skjuler han ikke sine følelser på samme måde mere, og ligger jævnligt og nusser maven  

Anmeld

23. maj 2010

B&J

vi viste begge jeg var gået over tid og snakkede med min arbejder skiver om det hun smilte og sagde inden du tager hjem køber du bare en test det gjorde jeg... da jeg kom hjem sagde jeg til kæreste jeg virkelig skulle tisse så jeg smulede mig på wc og meget hurtigt poppede der to streger frem.. skal lige siges vi havde sagt nej til ej dejligt hun men var for store problemer med så vi var nu kede af det med huset men kom ind til min kæreste og jeg sagde jeg havde en meget stor gave da vi nu havde mistede huset og jeg sagde han skulle være far han fløj op af sofaen gav mig et vildt stort kys og mine øjne ja hihihi tude marie hihihihi....

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Joo...god hukommelse du har, fnis!!! Er du sindsyg hun er vokset på det sidste ;-) Håber du nyder ferien, søde!

Lille smukke Smilla er ved at blive store smukke Smilla Ang din test., så er dt vist ikke så længe siden jeg læste det i din dagbog?

Jeg nyder ferien. Gåture ved vandet og pt. en sun lolly is i håden

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

merichs skriver:

Da jeg testede positiv var den absolut ikke bragende positiv. Så jeg listede ind i stuen og spurgte kæresten (som ikke vidste at jeg havde taget test den dag) om han ikke lige ville være sød at komme med ud på toilettet, for han skulle lige se noget. Ret så modvilligt og uforstående gik han dog med. Viste ham testen og fik bekræftet at jeg ikke så syner med streg nr 2  Det kriplede i hele min krop af glæde. Søren er så ikke den bedste til at vise sine følelser så han smilte bare lidt og sagde at det var dejligt. Nu skjuler han ikke sine følelser på samme måde mere, og ligger jævnligt og nusser maven  

Dejligt at I begge kunne se stregerne, og at farmand er blevet lidt bedre til det med følelserne

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

B&J skriver:

vi viste begge jeg var gået over tid og snakkede med min arbejder skiver om det hun smilte og sagde inden du tager hjem køber du bare en test det gjorde jeg... da jeg kom hjem sagde jeg til kæreste jeg virkelig skulle tisse så jeg smulede mig på wc og meget hurtigt poppede der to streger frem.. skal lige siges vi havde sagt nej til ej dejligt hun men var for store problemer med så vi var nu kede af det med huset men kom ind til min kæreste og jeg sagde jeg havde en meget stor gave da vi nu havde mistede huset og jeg sagde han skulle være far han fløj op af sofaen gav mig et vildt stort kys og mine øjne ja hihihi tude marie hihihihi....

Du er da ikke tudemarie. Det er da bare et øjeblik der betyder rigtig meget! Det kan jeg godt forstå!

Anmeld

23. maj 2010

lisbethita

kitty skriver:

Lille smukke Smilla er ved at blive store smukke Smilla Ang din test., så er dt vist ikke så længe siden jeg læste det i din dagbog?

Jeg nyder ferien. Gåture ved vandet og pt. en sun lolly is i håden

Grineren....jeg har også lige nuppet en sunlolly ;-) Gåture ved Valdemar slot sammen med en million andre mennesker, som også synes de skulle derud !!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.