Hvordan reagerede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.328 visninger
76 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

otlitrom

Måske en lidt ligegyldig tråd, men jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvordan I reagerede, da I stod med de 2 streger? Og hvordan reagerede Jeres partner, hvis I er/var sammen med ham. Reagerede han som du havde forestillet dig, og hvad gjorde du selv?

Håber I vil dele Jeres historier, er sikker på der er nogle sjove imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Faith

Jeg er blevet gravid vha. reagensglas behandling så jeg vidste præcis hvornår der skulle testes og det samme gjorde manden.

Han var ikke hjemme da jeg testede positiv så jeg skrev simpelthen en sms til ham hvor der stod "Hello daddy"

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

smillaluna skriver:

Jeg er blevet gravid vha. reagensglas behandling så jeg vidste præcis hvornår der skulle testes og det samme gjorde manden.

Han var ikke hjemme da jeg testede positiv så jeg skrev simpelthen en sms til ham hvor der stod "Hello daddy"

Hihi, hvor sjovt. sjov måde at gøre det på!

Vi har også prøvet længe, og i al den tid har jeg jo gået og forestillet mig, hvordan det skulle siges og hvordan det ville være "perfekt".... Men jeg aner jo ikke, hvordan jeg reagerer, når han får det at vide, engang ud i fremtiden... *Drømme drømme drømme*

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

Uha jeg husker det som var det igår

Jeg tog en test, lagde den på vasken på badeværelset hvor Morten børstede tænder og så smuttede jeg i bad (uden at kigge på den, var blevet skuffet så mange gange, så det var ren rutine testing ) . Så når jeg at få sæbe i håret og Morten hoster, sig mig, HVOR mange streger er det der skal være? 2 siger jeg ret ligegyldigt... Nå siger Morten... Jamen så må vi se hvad den siger i morgen, Hvorfor spørger jeg, nu mens jeg panisk vasker sæben ud af håret igen, Tjoo siger Morten, for der er godt nok 2 på den her - Hvorefter jeg kaster mig ud fra brusekabinen, med forhænget nærmest som en turban om hovedet mens jeg river testen op og forsøger at tvinge øjnene til at se efter tiltrods for kaskader af sæbe

Sørme jo! 2 streger var der - og OGSÅ dagen efter

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

Line&Liam skriver:

Uha jeg husker det som var det igår

Jeg tog en test, lagde den på vasken på badeværelset hvor Morten børstede tænder og så smuttede jeg i bad (uden at kigge på den, var blevet skuffet så mange gange, så det var ren rutine testing ) . Så når jeg at få sæbe i håret og Morten hoster, sig mig, HVOR mange streger er det der skal være? 2 siger jeg ret ligegyldigt... Nå siger Morten... Jamen så må vi se hvad den siger i morgen, Hvorfor spørger jeg, nu mens jeg panisk vasker sæben ud af håret igen, Tjoo siger Morten, for der er godt nok 2 på den her - Hvorefter jeg kaster mig ud fra brusekabinen, med forhænget nærmest som en turban om hovedet mens jeg river testen op og forsøger at tvinge øjnene til at se efter tiltrods for kaskader af sæbe

Sørme jo! 2 streger var der - og OGSÅ dagen efter

Ahahahaha!! Fantastisk!! Jeg vidste der ville være sjove/søde historier derude!

Det lyder som en film, hihi Og nu har I en skøn lille dreng!

Anmeld

23. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Måske en lidt ligegyldig tråd, men jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvordan I reagerede, da I stod med de 2 streger? Og hvordan reagerede Jeres partner, hvis I er/var sammen med ham. Reagerede han som du havde forestillet dig, og hvad gjorde du selv?

Her var det rigtig kedeligt.... jeg havde taget negativ test hjemme... negativ test hos lægen, negativ blodprøve ved lægen og først 14 dage over tid var der endelig en positiv test ved lægen....

Jeg havde mere eller mindre regnet med den ville blive positiv når jeg var gået så lang tid over, så da den endelig blev positiv var jeg ikke specielt overrasket, men selvfølgelig glad

Anmeld

23. maj 2010

Vingummien

kitty skriver:

Jeg kunne ikke lade være at grine et psykose øjeblik :p

Lagde testen på vasken ude på badeværelset så hans far selv kunne se den når han engang gik på wc. Og det var bare mega svært at holde masken

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Her var det rigtig kedeligt.... jeg havde taget negativ test hjemme... negativ test hos lægen, negativ blodprøve ved lægen og først 14 dage over tid var der endelig en positiv test ved lægen....

Jeg havde mere eller mindre regnet med den ville blive positiv når jeg var gået så lang tid over, så da den endelig blev positiv var jeg ikke specielt overrasket, men selvfølgelig glad

Vi skal jo heller ikke være lige dramatiske allesammen

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

Tulipan skriver:

Jeg kunne ikke lade være at grine et psykose øjeblik :p

Lagde testen på vasken ude på badeværelset så hans far selv kunne se den når han engang gik på wc. Og det var bare mega svært at holde masken

Nej, du har da sikkert været ved at sprænges! Hvor længe gik der inden han så den??

Anmeld

23. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Vi skal jo heller ikke være lige dramatiske allesammen

Hvis jeg selv havde taget en positiv test derhjemme tror jeg at jeg var begyndt at vræle eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.