min kæreste og jeg ville gerne have børn men havde aftalt at det var bedst at vente til jeg var færdig med uddannelsen, men sådan gik det ikke
jeg var lige startet i praktik på et værksted for mennesker med psykisk og fysisk handicaps. jeg havde været der knap en måned og var meget i tvivl om hvad jeg synes om arbejdet med disse mennesker og tankerne løb rundt i hovedet på mig om alt mulig (er det nu den rigtige uddannelse? hvordan overlever jeg et halvt år herude? måske er det bedst bare at stoppe nu.)
jeg var ret langt nede så at min mens. ikke kom til tiden troede jeg var fordi jeg var stresset/trist. fik de samme symptomer som når jeg skal til at have min mens. men det kom aldrig. på praktikstedet jokede vi lidt med at jeg nok var gravid, og det endte med at jeg købte en test med hjem og morgenen efter viste den svagt positiv. min kæreste stod i køkkenet og jeg gik ud og sagde godmorgen jeg er åbenbart gravid!!?! er du sikker spurgte han og jeg viste ham testen. den var svagt positiv men den var der 
lidt overvældet og halvfortumlet tog vi afsted på arbejde. det var først da vi kom hjem igen at det gik rigtig op for os, og så stod den på hygge og go mad.
det var meget stille og roligt og det var først til NF scanning at jeg rigtigt opfattede at der var et lille liv i mig iiih hvor var det fantastisk
og tænk engang nu er der kun 6 dage til termin!!
Anmeld