Hvordan reagerede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

otlitrom

sarahb skriver:

Jeg var så spændt og kunne ikke vente med at teste til jeg kom hjem, så jeg gjorde det på arbejdet.. Og ja den var dælme positiv. Ringede så til min mand og sagde han skulle være far og han var SÅÅÅÅ lykkelig.. Vi snakkede frem og tilbage og grinte og vare bare glade. Så blev der travlt på arbejdet og jeg sagde, jeg ville ringe senere.. Men han sagde: jamen du kan jo ikke bare ligge på nu, vi skal jo snakke om det her og jeg vil snakke med dig nu. Jeg er jo så lykkelig så jeg vil have dig i røret.. (dejlige mand) Jeg måtte ligge på, men aftenen var skøn vi hyggede snakkede krammede og kyssede for vi var bare i 7 himmel.
Denne gang pakkede jeg testen ind og gav ham den, og da han så den sagde han bar: skal vi have en til... Øh ja skat, hvorfor ellers skulle jeg give dig en brugt test
Og så blev der krammet og kysset både til mig og vores søn

Forelskelse, søde kommetarer og kys og kram... Dejligt! Hihi, og ja, hvorfor skulle du give ham en gammel test? Han er nok blevet lidt paf! I forsøgte måske ikke at få nr. 2? Eller kom det bare lidt bag på Jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

dorthemus

kitty skriver:

Godt Zafir lige kunne tjekke op på det Og nu har du termin (som i min verden er allerede )

Ja det er fantastisk...gud ved om jeg når det inden jeg blir 39 år den 2. juni

Anmeld

23. maj 2010

smokin

kitty skriver:

Årh, dét var en sød måde at gøre det på!!! Virkelig opfindsomt, og også en god måde at få tiden til at gå, kunne jeg forestille mig?

Meget god tidstager... men jeg havde 7 timer! så det var ikke helt nok, og da Nicolai ringede om eftermiddagen og jeg var helt konfus (selvom jeg prøvede at virke "Heeelt normal") så blev han ved med at spørge om der var noget galt... Men jeg nægtede bare at fortælle det i mail eller over telefon. Når det har taget så lang tid, så er det ikke bare lige noget man slynger ud i en telefon. Så det endte da også med at han tog en time tidligere fri fordi jeg var så "mærkelig" i telefonen..

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

dorthemus skriver:

Ja det er fantastisk...gud ved om jeg når det inden jeg blir 39 år den 2. juni

Det håber jeg da. Ikke at det gør noget at blive 39, men så skal du ikke vente så længe Måske hun overholder aftalen med d. 29.?

Anmeld

23. maj 2010

Maja_4000

Jeg begyndte at tude ! :b Jeg var alene hjemme , så jeg havde ikke nogen at dele det med .. 

Og min kæreste så mig så senere på dagen komme ud fra lægen .. Så jeg måtte stå og fortælle ham det midt i byen !
Men han blev selvfølgelig rigtig glad - Selvom jeg først tror , at det går rigtigt op for ham til nf (: 

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

kitty skriver:

Det håber jeg da. Ikke at det gør noget at blive 39, men så skal du ikke vente så længe Måske hun overholder aftalen med d. 29.?

Det skal hun sgu`....VIL have min fødselsdag i fred

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

Zette skriver:

Meget god tidstager... men jeg havde 7 timer! så det var ikke helt nok, og da Nicolai ringede om eftermiddagen og jeg var helt konfus (selvom jeg prøvede at virke "Heeelt normal") så blev han ved med at spørge om der var noget galt... Men jeg nægtede bare at fortælle det i mail eller over telefon. Når det har taget så lang tid, så er det ikke bare lige noget man slynger ud i en telefon. Så det endte da også med at han tog en time tidligere fri fordi jeg var så "mærkelig" i telefonen..

Nej, det forstår jeg godt. Her efter 2½ år kunne jeg heller ikke forestille mig at sige det i telefon.. Når det engang bliver.. Det skal være face to face!

Godt han fik skåret en time af ventetiden.. Bare han dog ikke var alt for vervøs for dig, da han kom hjem

Anmeld

23. maj 2010

lisbethita

kitty skriver:

Vi to partyløver ved også, hvordan man slapper af og nyder sommeren med stil

He he...ja...og nu skal der spises italienske specialiteter. Smilla har lige været i bad og maden står klar! MUMS!! Hyg jer. Vi snakkes ved KRAM

Anmeld

23. maj 2010

smokin

dorthemus skriver:

Det skal hun sgu`....VIL have min fødselsdag i fred

Hvor langt er du nu søde Dorthe?

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Zette skriver:

Hvor langt er du nu søde Dorthe?

Jeg har såmænd termin i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.