kitty skriver:
Måske en lidt ligegyldig tråd, men jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvordan I reagerede, da I stod med de 2 streger? Og hvordan reagerede Jeres partner, hvis I er/var sammen med ham. Reagerede han som du havde forestillet dig, og hvad gjorde du selv?
Håber I vil dele Jeres historier, er sikker på der er nogle sjove imellem 
Forhistorie: Min kæreste og jeg havde kun været kæreste i få måneder, så det var slet slet ikke meningen at vi skulle have barn allerede nu... Men altså..
Jeg var i praktik på psyk.afd., og der er en af de andre studerende som snakker om at hun undrer sig over hvor hendes mens blev af.. Og så satte det tankerne igang ved mig selv, for den var to dage over tid - var på p-piller, så den kom altid meget meget præcist.. Jeg gik ind på nettet og læste lidt om graviditetstegn og pludselig synes jeg jo at jeg havde dem alle.. Da jeg havde fri kl 15,30, skulle jeg videre ned på mit arbejde på statoil, hvor jeg skulle møde kl 16. På vejen stak jeg lige hovedet forbi matas og købte en test, som jeg så ville tage når jeg engang kom hjem omkring midnat efter arbejde... Men nysgerrigheden var ikke til at styre.. Jeg gik ud på toilettet på arbejdet og klædte om, og tog testen i samme øjeblik. Inden jeg næsten nåede at tørre mig var der to MEGET tydelige streger.. Jeg begyndte at STORTUDE!!!! Jeg var dybt ulykkelig... Prøvede at få andre til at tage vagten, så jeg kunne kom hjem til kæresten og snakke med ham om det, men det var umuligt.. Så jeg stod 7 stive timer alene på tanken og græd imellem alle kunderne og lignede LORT!! Normalt skrev jeg mange sms'er til min kæreste imens jeg var på arbejde, men ikke denne aften.. Anede simpelthen ikke hvad jeg skulle sige til ham.. Til sidst begyndte han at undre sig og spurgte om der var noget i vejen.. "Tjaaaah, joooeh.. Hmm, jeg har taget en test, og den var positiv"... Vi havde overhovedet ikke snakket om at min mens ikke var kommet, så det kom meget bag på ham, at jeg havde taget en test... Han blev ikke just positiv, for han ønskede heller ikke barn lige nu...
Næste morgen ringede jeg til lægen for at få en tid... "Tillykke" siger lægen.. "Aaah, ved sq ikke helt om det er tillykke endnu".. Vi snakkede meget om abort, og ved lægeundersøgelsen vurderede han mig til at være 6 uger henne..
Kæresten og jeg snakkede tingene mege grundigt igennem og lavede for/imod sedler, og et par dage efter fandt vi frem til JA, vi beholder barnet!...
Da jeg så var 13+3 og skulle til NF. Ja der fandt jeg så ud af at jeg var 17+5 istedet.. Så ingen NF til mig.. Og det ville altså sige at jeg var 11+ da jeg opdagede graviditeten... Puuh ;-)
Hov det blev lidt langt - og nu har vi jo verdens lækreste basse på 7mdr ;-)