Hvordan reagerede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

otlitrom

Tanja78 skriver:

Jeg var syg som en i h....  kvalme og svimmelhed, det var midt i influenza (svine) epidemien - så var da lidt nervøs, tog en test blot for at udelukke det og den var med to meget tydelige streger  Manden troede det var løgn, men da vi begge lige havde slugt den og jeg fandt en årsag til min "sygdom" så var det jo bare fantastisk og nu er det mindre end 8 uger til - det bliver skønt, Olivia skal være storesøster (hun er i dag 16. mdr).

Hihi! Du havde "baby-influenza" i stedet! Skønt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

L-Mortil3

kitty skriver:

Ahahahaha!! Fantastisk!! Jeg vidste der ville være sjove/søde historier derude!

Det lyder som en film, hihi Og nu har I en skøn lille dreng!

Hehe præcis, idag sidder vi jo her med den smukkeste (i vores øjne ) lille dreng

Så noget godt kommer der bestemt ud af de mange månedes venten og forsøgen!

Håber virkelig snart det bliver din tur til at skøjte sidelæns ud af badet mens bruseren vasker loftet i bare iver efter at kigge på testen! DET fortjener du altså!

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

kitty skriver:

Du var bare helt rolig og skød det hen? Hold da op! Men nu er du snart ved vejs ende, og pigen kigger ud til Jer lige om snart. Nu har faren haft nogle uger til at tro helt på det

jamen jeg har faktisk nogen gange vågnet og ikke "husket" jeg er gravid, hvor det først er ved tandbørstningen det er gået op for mig... underligt..  

men ja, hun er vænnet sig til det nu, nu er det bare lige med at fatte det er - PÅ TIRSDAG 

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

Line&Liam skriver:

Hehe præcis, idag sidder vi jo her med den smukkeste (i vores øjne ) lille dreng

Så noget godt kommer der bestemt ud af de mange månedes venten og forsøgen!

Håber virkelig snart det bliver din tur til at skøjte sidelæns ud af badet mens bruseren vasker loftet i bare iver efter at kigge på testen! DET fortjener du altså!

Tak søde Jeg håber ikke jeg brækker benet på vejen

Anmeld

23. maj 2010

Faith

kitty skriver:

Hihi, hvor sjovt. sjov måde at gøre det på!

Vi har også prøvet længe, og i al den tid har jeg jo gået og forestillet mig, hvordan det skulle siges og hvordan det ville være "perfekt".... Men jeg aner jo ikke, hvordan jeg reagerer, når han får det at vide, engang ud i fremtiden... *Drømme drømme drømme*

Man kan ikke lade være med at gå og drømme om hvordan man vil sige det til den man elsker.... Man ved jo hvor stor en glæde det vil bringe, så det skulle jo gerne være lidt specielt.

Krydser fingre for at du snart kan fortælle din mand at i er i lykkelige omstændigheder.

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

BlyViol skriver:

jamen jeg har faktisk nogen gange vågnet og ikke "husket" jeg er gravid, hvor det først er ved tandbørstningen det er gået op for mig... underligt..  

men ja, hun er vænnet sig til det nu, nu er det bare lige med at fatte det er - PÅ TIRSDAG 

Var det dig der hoppede på maven ned i sengen, fordi du "glemte" du var gravid, for ikke så længe siden?

På tirsdag? Hvor fantastisk! Glæder mig til at læse FB og se billeder!

Anmeld

23. maj 2010

lisbethita

kitty skriver:

Måske en lidt ligegyldig tråd, men jeg synes det kunne være sjovt at høre, hvordan I reagerede, da I stod med de 2 streger? Og hvordan reagerede Jeres partner, hvis I er/var sammen med ham. Reagerede han som du havde forestillet dig, og hvad gjorde du selv?

Håber I vil dele Jeres historier, er sikker på der er nogle sjove imellem

Min han brød helt sammen.... og jeg stod der helt paf!! Troede bare ikke på det før lidt efter!!

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

kitty skriver:

Var det dig der hoppede på maven ned i sengen, fordi du "glemte" du var gravid, for ikke så længe siden?

På tirsdag? Hvor fantastisk! Glæder mig til at læse FB og se billeder!

NOPE! det var så ik mig hehe  

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

smillaluna skriver:

Man kan ikke lade være med at gå og drømme om hvordan man vil sige det til den man elsker.... Man ved jo hvor stor en glæde det vil bringe, så det skulle jo gerne være lidt specielt.

Krydser fingre for at du snart kan fortælle din mand at i er i lykkelige omstændigheder.

Tak - det håber jeg også!

Jeg tror det er en rigtig tøseting at gå og drømme om. Spurgte lige manden, hvordan han troede han ville reagere. Han regnede med han ville sige "nå"... Det var da lidt fesent!

Anmeld

23. maj 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Min han brød helt sammen.... og jeg stod der helt paf!! Troede bare ikke på det før lidt efter!!

Var I ikke også på ferie??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.