Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Hun er simpelthen for DUM til mig - nej, du kan ikke købe en bil og så stadig forvente at du kan få kontanthjælp fra kommunen...! Hun er bare SÅÅÅÅÅ blank....! "jeg gider heller ikke søge noget arbejde, før jeg har fået mit kørekort og købt en bil, det gider jeg ikke bruge tid på" - nej, for du har jo MEGET travlt...! Jeg synes også bare "lille" Line skal have en kæmpe - der er også så meget opbakning fra moren og kæresten, det er så dejligt
Hun er simpelthen for DUM til mig - nej, du kan ikke købe en bil og så stadig forvente at du kan få kontanthjælp fra kommunen...! Hun er bare SÅÅÅÅÅ blank....! "jeg gider heller ikke søge noget arbejde, før jeg har fået mit kørekort og købt en bil, det gider jeg ikke bruge tid på" - nej, for du har jo MEGET travlt...!
Jeg synes også bare "lille" Line skal have en kæmpe - der er også så meget opbakning fra moren og kæresten, det er så dejligt
Jeg synes også hendes bemærkning, efter at have påstået overfor sin bank at hun sagtens kunne få råd til en bil til knap 100.000 kr, at hun skulle bestå teoriprøven, for ellers havde hun ikke råd til at komme op igen forløbig.... Så tænker jeg, hvordan fanden sku du så have råd til 100.000 kr bil??????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi er mange fra de unge mødre på det her forum
Kan kun tale på egne vejne,-men jeg ved jo godt at folk bitcher på nettet og irl omkring mit liv Lyder mærkeligt for en der ikke sidder i medieverdenen som mig,men man vender sig til det lidt ligesom når folk glor efter mig på gaden,i føtex eller lign Jeg er van til det. Folk føler rettighed til at ytre deres mening og det skal de da ha lov til. Selv jeg kan sidde og tænke WTF om migselv (og de andre) i hvisse klip på skærmen og debattere om dem online og irl-for det er underholdne!
Syntes ikke der skal tages hensyn fordi jeg-samt de andre er på forummet hvor i debattere. Vi valgte selv et liv i den her medieverden med både det sure og det søde så giv gas..Snak løs Men tak for omtanken om påpasseligheden under alle omstændigheder
nannanadja skriver: jeg forstår ikke hvorfor kommunen ikke bryder mere ind når de skal ha barn nr 2 når de ikke kan tage vare på deres første barn... og som du siger han har astma og de sidder begge to i sofaen og ryger ham op i hovedet... også er hun gravid nu... hvaodan skal det ikke gå med nr 2 når nr 1 er i pleje... malou stella...smiler... 9 gange har hun taget 9 klasse om.nej nej det er for meget
jeg forstår ikke hvorfor kommunen ikke bryder mere ind når de skal ha barn nr 2 når de ikke kan tage vare på deres første barn... og som du siger han har astma og de sidder begge to i sofaen og ryger ham op i hovedet... også er hun gravid nu... hvaodan skal det ikke gå med nr 2 når nr 1 er i pleje...
malou stella...smiler... 9 gange har hun taget 9 klasse om.nej nej det er for meget
At have aflastning til sit barn, er jo ikke det samme som "ikke at kunne tage vare på sit barn"...
I mit arbejde er der mange der har aflastning til børn af mange forskellige grunde.
Diana... skriver: Når man medvirker i sådan et program må man også forvente at der bliver snakket om det også på sådan nogen sider godt som dårligt. Hvis man ikke kan tåle det skal man heller ikke medvirke i sådan et program. KH Diana
Når man medvirker i sådan et program må man også forvente at der bliver snakket om det også på sådan nogen sider godt som dårligt. Hvis man ikke kan tåle det skal man heller ikke medvirke i sådan et program.
KH Diana
Det synes jeg også er fint, men jeg mener bare lige så snart der bliver snakket om nogle af dem der så er herinde, så bliver der sagt "shhh, pas på hvad du skriver"....
Er det virkelig sådan at vi sidder og klapper hinanden på skulderen så snart man er til stede, men lige så snart personen er ude af døren så viske tisker man!
Kald da en spade for en spade, hvis man endelig behøver at trashe....
linselouise skriver: Det synes jeg også er fint, men jeg mener bare lige så snart der bliver snakket om nogle af dem der så er herinde, så bliver der sagt "shhh, pas på hvad du skriver".... Er det virkelig sådan at vi sidder og klapper hinanden på skulderen så snart man er til stede, men lige så snart personen er ude af døren så viske tisker man! Kald da en spade for en spade, hvis man endelig behøver at trashe....
Jamen os her inde vi sider da ikke og udstiller os for hele danmarks befolkning. Vi er i et debat forum hvor vi debatter og selv vælger hvor meget vi udgiver om os selv.
Nå man medvirker i sådan et program så ved man også at der vil blive snakket om dem alle steder ISÆR på babysider.
Jeg siger ikke det i orden direkte at svine folk til for det synes jeg bestem ikke det er men man har ret til at sige sin mening og diskutere programmet og hvis man ikke kan tåle det så skulle man nok ikke medvirke i sådan et program.
Shibby skriver: Vi er mange fra de unge mødre på det her forum Kan kun tale på egne vejne,-men jeg ved jo godt at folk bitcher på nettet og irl omkring mit liv Lyder mærkeligt for en der ikke sidder i medieverdenen som mig,men man vender sig til det lidt ligesom når folk glor efter mig på gaden,i føtex eller lign Jeg er van til det. Folk føler rettighed til at ytre deres mening og det skal de da ha lov til. Selv jeg kan sidde og tænke WTF om migselv (og de andre) i hvisse klip på skærmen og debattere om dem online og irl-for det er underholdne! Syntes ikke der skal tages hensyn fordi jeg-samt de andre er på forummet hvor i debattere. Vi valgte selv et liv i den her medieverden med både det sure og det søde så giv gas..Snak løs Men tak for omtanken om påpasseligheden under alle omstændigheder
Kanon at du skrive jeg vidste slet ikke der var nogen fra det program her inde KANON. Og ja i har jo selv valgt det og dertil høre jo også sladder diskutioner osv med fra resten af verden.
Jeg må ærlig indrømme at jeg aldrig har set et eneste program Har altid gerne ville men glemmer det altid ha ha Må jeg spørge hvem du er fra det program.
Hmm mon jeg skulle tage mig samme og få set det
Knus Diana
det kunne man næsten ikke have sagt bedre...
jeg er glad for at du indfrier min forventning om at folk i medieverdenen godt selv ved at folk har en mening om deres gerninger:=) og at folk ytrer denne...
derfor behøver man jo ikke at svine folk til :0) selvom man vænner sig til det, kan det ikke være rart hvis folk taler grimt...?
Macaab skriver: Jeg synes også hendes bemærkning, efter at have påstået overfor sin bank at hun sagtens kunne få råd til en bil til knap 100.000 kr, at hun skulle bestå teoriprøven, for ellers havde hun ikke råd til at komme op igen forløbig.... Så tænker jeg, hvordan fanden sku du så have råd til 100.000 kr bil??????
louise4060 skriver: Ja og tænk så li over hvor hun mon har pengene til kortet fra.. Jeg tænker børnepengene..!
Ja og tænk så li over hvor hun mon har pengene til kortet fra.. Jeg tænker børnepengene..!
jo men datteren lader ikke til at mangle noget som kan købes for penge:0) så det kan egentlig ikke hidse mig op hvis det er børnefamilieydelsen der er del i betalingen af kortet...
her går den til hvad som helst, bare vores datter intet mangler...
Jeg har SÅ meget lyst til at sende hende et års forbrug af Klenex... jeg er ved at blive vanvittig af at høre på hende snøfte konstant..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128