DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

helora

BetinaMørk skriver:

må man egentlig have en bil til så mange penge når man er på kontanthjælp?

Nope

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

frk Jensen

helora skriver:

Nope

Anmeld

20. maj 2010

mor-til-vanessa

BetinaMørk skriver:

må man egentlig have en bil til så mange penge når man er på kontanthjælp?

jeg kender en der er pa kontant hjalp og han ma ikke have bil sa den star i hans karestet navn

Anmeld

20. maj 2010

frk Jensen

mor-til-vanessa skriver:

jeg kender en der er pa kontant hjalp og han ma ikke have bil sa den star i hans karestet navn

det er jo bare mega snyd...

Anmeld

21. maj 2010

Millesmammi

henh01 skriver:

Jeg har skam et rigtig godt forhold til min mor - nej hun var ikke med til fødslen, men vi snakker om alting.

Det var ikke noget der behøvede at blive gjort til en kæmpe debat - jeg har vel lov at mene at hun virker "umoden" eller rettere sagt hun er jo heller ikke ret gammel, men derfor kan jeg vel udtale mig om hvordan mine øjne ser hende i et problem, uden at blive klasket ned på hvor forkert det er? Jeg mener bare -. vi har jo heldigvis alle forskellige meninger og holdninger og det er jo netop i et sådan forum disse bliver åbnet, men man mister da lidt gejsten for denne site når man ikke kan boltre sine meninger og holdninger??!

Jeg er spændt på at følge Line i DUM når hun har født og jeg håber da bestemt ikke hun er en af de nye uansvarlige forældre der overlader hele ansvaret til sin mor. (Ikke at jeg på nogen måde tror det sker!)

du kommer ikke til at følge mig i dum, efter jeg har født. er kun med i ét program hvor jeg har født.

Anmeld

21. maj 2010

Meilby

Hende med kørekortet er godt nok ikke for smart nej, og bare det hun tror at hun kan bestå teoriprøven når hun nærmest ikke har øvet på det Derudover kan jeg slet ikke forstå hvordan hun fik lov til at prøvekøre den bil hun ville køre, når hun ikke har noget kørekort endnu

Line er bare en super sød, og virker som en meget "uskyldig" pige

Synes ellers Stine klarer det rigtig godt at være mor til to, samtidig med at hun har en fødselsdepression, men lige den med shoppingturen var vidst ikke så god, selvom jeg synes tanken om hygge bare mor og datter var god

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

Linek skriver:

du kommer ikke til at følge mig i dum, efter jeg har født. er kun med i ét program hvor jeg har født.

Forstår godt at du ikke ønsker at være med mere. Synes det kræver så  meget mod at stille op til den udsendelse - og SÅ MEGET MOD at have et helt filmhold med til fødslen.

Christina, som glæder sig for vildt til at se dig føde i næste uge:0)

Anmeld

21. maj 2010

mullesmith2

er der ik en der vil fortælle mig på hvilken dag de nye afsnit kommer ?? vil skide gerne følge med i det ;-)

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

mullesmith2 skriver:

er der ik en der vil fortælle mig på hvilken dag de nye afsnit kommer ?? vil skide gerne følge med i det ;-)

Hejsa:0)

Jo de kommer hver tirsdag og onsdag kl 2100 på kanal 4:0)

Anmeld

21. maj 2010

Becks

mullesmith2 skriver:

Tirsdag og onsdag.. Og så bliver de genudsendt om søndagen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.