DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

Dansker I Holland

MortilMogL skriver:

har også fortrudt det inderligt. kaare sand ejer af sandtv udtalte forleden dag til BT 'at de også skulle tænke på at det er deres job at skaffe seer' så latterligt, ja for det er sgu ikke dem der skal leve med det resten af livet, men os andre

Nemlig. Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke om ham Kaare Sand altså.. Han virker til at være en flink fyr, men han er sikkert osse god til at spille skuespil Men hvis du har lyst til at snakke noget mere, så send endelig en PB Smiler...

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

pussepige

Mon ikke nogen melder sig for bare at komme i tv.. Altså ikke noget med at jeg mener at nogen af jer gør det.. Kender bare en som måske skal være med i næste sæson og hun glæder sig.. Men hun ved selvf heller ikke hva de går ind til andet end hun skal i tv..

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

pussepige skriver:

Mon ikke nogen melder sig for bare at komme i tv.. Altså ikke noget med at jeg mener at nogen af jer gør det.. Kender bare en som måske skal være med i næste sæson og hun glæder sig.. Men hun ved selvf heller ikke hva de går ind til andet end hun skal i tv..

er det pernille du snakker om?

Anmeld

21. august 2010

Millesmammi

der er også en der hedder Sandi, der vil være med ..

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

der er også en der hedder Sandi, der vil være med ..

hvor har du læst det smukek?<3

Anmeld

21. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

hvor har du læst det smukek?<3

hun skrev til mig i min indbakke på face hun ville høre hvordan det var, fordi hun havde tænkt meget over det skat <3.

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

hun skrev til mig i min indbakke på face hun ville høre hvordan det var, fordi hun havde tænkt meget over det skat <3.

sagde du det så ikke også bare som det var skat?<3

Anmeld

21. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

sagde du det så ikke også bare som det var skat?<3

ja smukke <3.

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

ja smukke <3.

<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.