DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

K&S

Solveig89 skriver:

Enig

Men det værste er næsten at hvis hun ikke får sin pige så bliver hun bare ved til hun får sin vilje !?

Og så den måde hun fik kæresten med på det første barn. "Hvis du vil have et barn med mig kan vi godt have sex" GUD hvor gør hun mig gal!!

Han kunne jo også bare have sagt nej  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Momster89

K&S skriver:

Han kunne jo også bare have sagt nej  

Hehe ja det kan der være noget om, men en 17 årig dreng der siger nej til sex? Det tror jeg man skal lede længe efter

Anmeld

20. maj 2010

K&S

Ansemusen skriver:

Jeg tror godt man må købe bil på kontanthjælp hvis man kan spare op af sin kontanthjælp til den. Man må ikke have penge eller værdi inden man får kontanthjælp så vidt jeg ved. Men hvis man fx. kan spare 20.000 kr. op af sin kontanthjælp er jeg ganske sikker på, at den ikke bliver taget fra en. Man skal jo have lov til at spare op til noget vigtigt eller til uforudsete udgifter.

Det tror jeg helt sikkert også, men det er jo ikke det, der er planen - hun har jo ikke pengene, hun har til gengæld et lån i forvejen på 25.000 kr. - og der oveni vil hun så låne pengene til bilen.

Anmeld

20. maj 2010

K&S

KaMa skriver:

Jeg synes at det unge par, som venter nr. 2, burde have noget støtte i hjemmet eller komme på et familiehjem. De er så grønne. Jeg får helt stress af at se, hvordan de takler sønnen. Så forvirrende. Kan godt forstå han er så vild og "damp-agtig". Synes de skal lære at samarbejde bedre så det ikke er faren, som skærer igennem hver gang. De råber drengen ind i hver sit øre med hver deres kommandoer... Pyh...

Og så skal de fandme pakke de smøger væk - alle sammen - også mormor! Fy for pokker...

lige mine tanker...!

Anmeld

20. maj 2010

Silvermist1

Jeg synes overhovedet ikke at det er noget i vejen med at Line råbte "av mor" under fødslen.

Jeg råbte også av, mange gange, under begge mine fødsler. Og jeg er 29 år  Det gør ondt at føde - hos nogle gør det bare mere ondt end hos andre.

Hatten af for Line - og mange af de andre unge mødre i programmet. Jeg synes at mange af dem gør det godt, selvom der selvfølgelig også er meget jeg ikke synes om. Og tak for at de gider at medvirke i programmet. Hvis ingen af dem gad, så ville jeg kede mig. Jeg er vil med De Unge Mødre og andre reality programmer

Anmeld

20. maj 2010

K&S

Solveig89 skriver:

Hehe ja det kan der være noget om, men en 17 årig dreng der siger nej til sex? Det tror jeg man skal lede længe efter

Det tror jeg helt sikkert også, men så må han jo bare selv sørge for beskyttelsen  han kan i hvert fald ikke tillade sig at være sur eller bebrejde moren efterfølgende...!

Anmeld

20. maj 2010

Momster89

K&S skriver:

Det tror jeg helt sikkert også, men så må han jo bare selv sørge for beskyttelsen  han kan i hvert fald ikke tillade sig at være sur eller bebrejde moren efterfølgende...!

Nej det kan han bestemt ikke, men det var mere den at hun ikke ville have sex med ham hvis de beskyttede sig.

Anmeld

20. maj 2010

Pia.

Shibby skriver:

Vi er mange fra de unge mødre på det her forum

Kan kun tale på egne vejne,-men jeg ved jo godt at folk bitcher på nettet og irl omkring mit liv   Lyder mærkeligt for en der ikke sidder i medieverdenen som mig,men man vender sig til det lidt ligesom når folk glor efter mig på gaden,i føtex eller lign   Jeg er van til det. Folk føler rettighed til at ytre deres mening og det skal de da ha lov til. Selv jeg kan sidde og tænke WTF om migselv (og de andre) i hvisse klip på skærmen og debattere om dem online og irl-for det er underholdne!

Syntes ikke der skal tages hensyn fordi jeg-samt de andre er på forummet hvor i debattere. Vi valgte selv et liv i den her medieverden med både det sure og det søde så giv gas..Snak løs Men tak for omtanken om påpasseligheden under alle omstændigheder

Det syntes jeg er rigtig fint skrevet og jeg har fuld forståelse for hvad du mener...

Jeg er en af dem som har vendt øjne af dig *GGG* - men er nu også sikker på at det er sat op som vi gerne vil se det - tror tit de klipper tingene sammen så vi får lidt mere drama ud af det *S* Kender dig jo ikke som levende person, men ud fra nogen af de valg du har taget igennem programmet har jeg da tænkt mit, men det er jeg nok ikke den første der har... Tror også I selv ind imellem må lukke øjnene for ting I får sagt og gjort som pludselig er på tv, hvis I havde muligheden er jeg sikker på der er ting i de her programmer, som I gerne ville ændre på hvis I kunne...

Knus fra Pia.

Anmeld

20. maj 2010

Maise

Altså meget underholdende hvilken energi og tanker i lægger i dette emne og programmet DUM. Husk nu på at det er tv og selv om det er unge piger, laver vi alle fejl i livet.

Selv får jeg en enorm moderfølelse over for disse piger og vil gerne hjælpe dem.

Maise

Anmeld

20. maj 2010

Ansemusen

Decoban skriver:

Det kan du heller ikke... For du må heller ikke opnå en værdi på over 10.000 kr løbende når du er på KH.

Altså du må godt have iover de 10.000 kr når kh går ind, sammen med børnechecken og alt det der, for det er jo til at leve for, og pegnene ivl løbende forsvinde, men nej du må ikke spare over 10.000 kr op, på din kh, for så stopper de kh og beder dig leve af dem.

på kh skal man løbende melde tilbage hvor meget man har stående og den slags.

Normaltvis må man ikke have bil på kh, men i nogle tilfælde giver de tilladelse til det, hvis det øger chancen for job, eller at det simpelthen er umuligt med job og afhentning af børn i institution uden bil.

Men har nu min tvivl til at de vil godtage hun køber en bil med så høj værdi (100.000 kr), om så den er købt på lån eller opsparing, og lader hende behoilde hendes KH. Så skulle hun da snyde systemet, og have den i sine forældres navn, eller noget, så det ikke er hende der står som ejer af bilen.

Nå, det lyder godt nok lidt mærkelit synes jeg! At sparsommelige mennesker skal straffes for at gemme til uventede udgifter. Hvor folk som bruger hele kh hver gang får tilskud til engangsydelser, fordi de ikke selv har sparet op. Det synes jeg er meget mærkeligt og helt forkert skruet sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.