DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Sulajma skriver:

Når jeg engang skal føde, så vil jeg da helt sikkert også have min ' mooooar' og tude med tårre ned af kinderne!

- Jeg tager hatten af for Line - fordi hun er sej, og tør være den hun er og ikke er bange for at tude på tv!

ja, jeg har jo set forud.... kan kun sige at hun klarer det så flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Kvindemin

henh01 skriver:

Hvor er det helt fantastisk at andre deler mening med én, her sidder man tilbage fyldt op med frustrationer over at have set det program og så kan man dele dem her Fantastisk.

Hende snotnæse - christina? kan hun da ikke rette ryggen lidt?! Det har irriteret mig fra første afsnit.. Mærkelige ting der kan få én op af stolen. Men sammenlagt med hendes dovenskab, nassen på samfundet, snøften og måde at være på, så er det med ryggen lige prikken over i'et. Forstår slet ikke at kommunen ikke sender hende ud i aktivering. Hun er tilsyneladende ikke aktiv jobsøgende. Det provokerer mig voldsomt at nogle mennesker kan få lov til at gå hjemme og få penge til dagen og vejen når andre, som mig selv, knokler røven ud af bukserne på 37 + for kun lige at få det til at rulle rundt med et barn på 6 og et barn på vej. ARGH!

Line er rigtig sød og kærlig, meeen er det ikke det første tegn på at man er for ung til at få barn når man i sit smertehelvede ter sig som en på 10: "AAAAVVVVV MOOAAAAAR!" Tja jeg lå ikke og kaldt epå min mor i hvert fald. Men hun kan jo nå at overbevise mig om at hun er ansvarlig nok på trods af sin alder - hun har jo siddet på første række når det drejer sig som småbørn med alle de søskende. Dejligt at nogle stadig i dag får mange børn

Nu har jeg ikke set din profil? Men er du en mand.
Eller har du bare ikke et tæt forhold til din mor. Eller muligvis aldrig født?
Tænker bare AT du kan udtale dig om modenhed gennem et kald på mor, gud hvor siger det mere end alle DUM tilsammen.

Du kan tro jeg kaldte på min mor, og er jeg ked af det i dag, så kan jeg stadig finde på at sige 'jeg vil ha min mor', og der er vores bånd der gør det, IKKE min alder.

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

KaMa skriver:

Jeg synes at det unge par, som venter nr. 2, burde have noget støtte i hjemmet eller komme på et familiehjem. De er så grønne. Jeg får helt stress af at se, hvordan de takler sønnen. Så forvirrende. Kan godt forstå han er så vild og "damp-agtig". Synes de skal lære at samarbejde bedre så det ikke er faren, som skærer igennem hver gang. De råber drengen ind i hver sit øre med hver deres kommandoer... Pyh...

Og så skal de fandme pakke de smøger væk - alle sammen - også mormor! Fy for pokker...

ja, det er helt sindssygt....

men de mener ikke selv de gør noget forkert....

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

RGN skriver:

Jeg har aldrig rigtig forstået, at fordi man melder sig til et program giver det automatisk folk RET til at svine en til og nedgøre en med kommentare til hvordan man takler en fødsel som mange af os ved er både voldsom og smertefuld.

Jeg tror heller ikke ens modenhed og egnethed til moderrollen sidder i ens smertetærskel.

Jeg synes det er fint nok at I kommenterer DUM og griner lidt af nogle af episoderne, men ofte bliver jeg faktisk lige så forarget over folks kommentare som jeg kan gøre over DUM.

Jeg synes selvfølgelig heller ikke at det er retfærdigt at en kan gå på kontanthjælp år efter år, mens jeg selv knokler på mit arbejde for at tjene til dagen og vejen, men jeg kan da glæde mig over at jeg har resourserne til at klare mig selv.  Og forøvrigt til ikke at råbe av mor under fødslen.

Ha en god dag.

der er vi lidt enige.... jeg mener heller ikke man har ret til at svine folk til uhæmmet, som det er set før...

jeg mener dog, at man må forvente at alle ikke er enige i det valg man tager... og at man må forvente at folk reagerer på dette når det har med børn at gøre...

man behøver dog ikke svine folk til for at fortælle at man er uenig i eller forarget over den måde de gør tingene på

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

TAK! troede jeg var den eneste der sad og tænkte at der sgu da var noget meget ulovligt i det!! og så hos en stor bilforhandler, hvad fanden?! man skal da aflevere sit kørekort osv når man skal prøvekøre bil normalt, så de ved at man kan, hun kunne jo snildt have ramt nogen med den måde hun kørte på, og så ville bilforhandleren da have et medansvar

hi hi.... du er slet ikke alene...

jeg tænkte også WHAT::::

det er sikkert noget med at hun har taget X antal køretimer eller sådan noget...

men hva faen, hun kunne jo ikke køre bilen alligevel....

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Decoban skriver:

Det kan du heller ikke... For du må heller ikke opnå en værdi på over 10.000 kr løbende når du er på KH.

Altså du må godt have iover de 10.000 kr når kh går ind, sammen med børnechecken og alt det der, for det er jo til at leve for, og pegnene ivl løbende forsvinde, men nej du må ikke spare over 10.000 kr op, på din kh, for så stopper de kh og beder dig leve af dem.

på kh skal man løbende melde tilbage hvor meget man har stående og den slags.

Normaltvis må man ikke have bil på kh, men i nogle tilfælde giver de tilladelse til det, hvis det øger chancen for job, eller at det simpelthen er umuligt med job og afhentning af børn i institution uden bil.

Men har nu min tvivl til at de vil godtage hun køber en bil med så høj værdi (100.000 kr), om så den er købt på lån eller opsparing, og lader hende behoilde hendes KH. Så skulle hun da snyde systemet, og have den i sine forældres navn, eller noget, så det ikke er hende der står som ejer af bilen.

hmm jeg her helt enig, lige indtil du skriver at det er at snyde systemet at have bilen i forældrenes navn:0)

hvis det letter hendes liv, og jobmuligheder så synes jeg fint hun må have bilen i sine forældres navn, hvis det hjælper hende til en indkomst i stedet for KH:0)

Anmeld

20. maj 2010

maria87

Sulajma skriver:

Haha (undskyld) men fuck hvor godt hun ikke bestod.
Hun siger jo selv, at mange af spg. giver sig selv og er logiske, men hvorfor fanden fik du så 8!! fejl!

OG HOLD NU MED AT SNØFTE HELE TIDEN, PUDS DEN NÆSE!

haha ja...

det der snøfteri med hende synes jeg er også er volsomt irriternde....

Anmeld

20. maj 2010

Decoban

ka-ri-na skriver:

hmm jeg her helt enig, lige indtil du skriver at det er at snyde systemet at have bilen i forældrenes navn:0)

hvis det letter hendes liv, og jobmuligheder så synes jeg fint hun må have bilen i sine forældres navn, hvis det hjælper hende til en indkomst i stedet for KH:0)

Du har ret... Det er i princippet ikke som sådan at snyde systemet, at gøre det på den måde, og der er da også mange unge der har deres bil i forældrenes navn, for at kunne spare penge i forsikring...

men så lad os kalde det "gå uden om systemet" i stedet for...

For helt sikkert, kan det lette hendes liv at have en bil, og økonomien kan holde til det, så er der intet galt i at gøre det, selvom det er i forældrenes navn...

Anmeld

20. maj 2010

Diana...

Chritinap skriver:

Nu har jeg ikke set din profil? Men er du en mand.
Eller har du bare ikke et tæt forhold til din mor. Eller muligvis aldrig født?
Tænker bare AT du kan udtale dig om modenhed gennem et kald på mor, gud hvor siger det mere end alle DUM tilsammen.

Du kan tro jeg kaldte på min mor, og er jeg ked af det i dag, så kan jeg stadig finde på at sige 'jeg vil ha min mor', og der er vores bånd der gør det, IKKE min alder.

præcis det samme her for ikke så længe siden måtte jeg havde min mor her over for at hjælpe mig over min venindes død jeg har min mand og han er super støtte men lige der var det sgu min mor jeg ville havde. 

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Decoban skriver:

Du har ret... Det er i princippet ikke som sådan at snyde systemet, at gøre det på den måde, og der er da også mange unge der har deres bil i forældrenes navn, for at kunne spare penge i forsikring...

men så lad os kalde det "gå uden om systemet" i stedet for...

For helt sikkert, kan det lette hendes liv at have en bil, og økonomien kan holde til det, så er der intet galt i at gøre det, selvom det er i forældrenes navn...

nej, men hvis hun bare fortsætter på KH..... så synes jeg til gengæld ikke det er så okay:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.