DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

wamse

henh01 skriver:

Hvor er det helt fantastisk at andre deler mening med én, her sidder man tilbage fyldt op med frustrationer over at have set det program og så kan man dele dem her Fantastisk.

Hende snotnæse - christina? kan hun da ikke rette ryggen lidt?! Det har irriteret mig fra første afsnit.. Mærkelige ting der kan få én op af stolen. Men sammenlagt med hendes dovenskab, nassen på samfundet, snøften og måde at være på, så er det med ryggen lige prikken over i'et. Forstår slet ikke at kommunen ikke sender hende ud i aktivering. Hun er tilsyneladende ikke aktiv jobsøgende. Det provokerer mig voldsomt at nogle mennesker kan få lov til at gå hjemme og få penge til dagen og vejen når andre, som mig selv, knokler røven ud af bukserne på 37 + for kun lige at få det til at rulle rundt med et barn på 6 og et barn på vej. ARGH!

Line er rigtig sød og kærlig, meeen er det ikke det første tegn på at man er for ung til at få barn når man i sit smertehelvede ter sig som en på 10: "AAAAVVVVV MOOAAAAAR!" Tja jeg lå ikke og kaldt epå min mor i hvert fald. Men hun kan jo nå at overbevise mig om at hun er ansvarlig nok på trods af sin alder - hun har jo siddet på første række når det drejer sig som småbørn med alle de søskende. Dejligt at nogle stadig i dag får mange børn

Altså jeg havde skreget på Gud ham selv, hvis jeg havde troet det på nogen måde kunne have taget nogle af smerterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

henh01

Sådan er vi jo så forskellige åbenbart Hun mindede mig skrækkeligt meget om min kusines datter på 11 når hun er i dét humør.

Moren virker rigtig cool, men har selvfølgelig prøvet det nogen gange selv. Måske derfor hun tyer så meget til hende, og så er hun jo meget ung og bor stadig hjemme - de har nok et helt særligt forhold. Jeg ville bare aldrig te mig sådan.

Anmeld

19. maj 2010

CiSo

vil lige sige, ikke fordi der er nogle der har gjort det! 

Men bare så i ved det, før i udtaler jer om noget ikke så godt måske, så er Line altså herinde på baby..  

Håber ikke der er nogle der tager den forkert, det er bare en reminder.

Anmeld

19. maj 2010

Sulajma

Solajma skriver:

Synes det er slemt nok at hende Christina faktisk prøvekørte bilen UDEN kørekort!!!  (Hvis hun da overhovedet fik den ud på vejen, før hun fik smadret hele gearkassen)

Her får jeg virkelig også stå-hud bare ved at høre på hende (og hendes forbandede snøften)  

Og jaaa, Line hun er søøød - hun får også en krammer herfra Og hvor er moderen da virkelig bare en god støtte... og hendes kæreste, som er klar til at tage ansvar for et barn som ikke engang er hans. Hvor fik jeg ondt af ham sidste gang, hvor vi hørte at den rigtige far, nu gerne ville være far alligevel.. han ville jo så gerne kaldes far..

Det var så sjååw!

.. Og hun kunne heller ikke få nøglen ud af tændingen - så burde man aldrig få kørekort!!

Anmeld

19. maj 2010

henh01

Det blev skrevet lige før, men som sagt så tilmelder man sig vel ikke et program og offentlig gøre sig til hele dk, uden at vide at man en dag vil rende ind i nogle kommentar.

Kan næsten forstå at det er min kommentar om Line der vækker røre, men som sagt intet ondt om hende - hun virker sød og kærlig, jeg ville bare ikke opføre mig sådan.  

Anmeld

19. maj 2010

Sulajma

henh01 skriver:

Sådan er vi jo så forskellige åbenbart Hun mindede mig skrækkeligt meget om min kusines datter på 11 når hun er i dét humør.

Moren virker rigtig cool, men har selvfølgelig prøvet det nogen gange selv. Måske derfor hun tyer så meget til hende, og så er hun jo meget ung og bor stadig hjemme - de har nok et helt særligt forhold. Jeg ville bare aldrig te mig sådan.

Når jeg engang skal føde, så vil jeg da helt sikkert også have min ' mooooar' og tude med tårre ned af kinderne!

- Jeg tager hatten af for Line - fordi hun er sej, og tør være den hun er og ikke er bange for at tude på tv!

Anmeld

19. maj 2010

bagger26

henh01 skriver:

Det blev skrevet lige før, men som sagt så tilmelder man sig vel ikke et program og offentlig gøre sig til hele dk, uden at vide at man en dag vil rende ind i nogle kommentar.

Kan næsten forstå at det er min kommentar om Line der vækker røre, men som sagt intet ondt om hende - hun virker sød og kærlig, jeg ville bare ikke opføre mig sådan.  

Nu takler folk jo veer forskelligt.. Syntes det er noget af en konklution, at sige hun er for ung til at blive mor, fordi hun siger av når hun har veer. Hvis hun ikke måtte sige "avv mor" der, hvornår har man så smerter nok til at det er i orden...

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

K&S skriver:

Hun er simpelthen for DUM til mig - nej, du kan ikke købe en bil og så stadig forvente at du kan få kontanthjælp fra kommunen...! Hun er bare SÅÅÅÅÅ blank....! "jeg gider heller ikke søge noget arbejde, før jeg har fået mit kørekort og købt en bil, det gider jeg ikke bruge tid på" - nej, for du har jo MEGET travlt...!

Jeg synes også bare "lille" Line skal have en kæmpe - der er også så meget opbakning fra moren og kæresten, det er så dejligt

Jeg tror godt man må købe bil på kontanthjælp hvis man kan spare op af sin kontanthjælp til den. Man må ikke have penge eller værdi inden man får kontanthjælp så vidt jeg ved. Men hvis man fx. kan spare 20.000 kr. op af sin kontanthjælp er jeg ganske sikker på, at den ikke bliver taget fra en. Man skal jo have lov til at spare op til noget vigtigt eller til uforudsete udgifter.

Anmeld

20. maj 2010

Shibby

Benjamin har ikke menigitis. Tror folk sidder og leger gættelege

Han er indlagt-status kommer forhåbentlig i morgen

Anmeld

20. maj 2010

Vial

Jeg synes at det unge par, som venter nr. 2, burde have noget støtte i hjemmet eller komme på et familiehjem. De er så grønne. Jeg får helt stress af at se, hvordan de takler sønnen. Så forvirrende. Kan godt forstå han er så vild og "damp-agtig". Synes de skal lære at samarbejde bedre så det ikke er faren, som skærer igennem hver gang. De råber drengen ind i hver sit øre med hver deres kommandoer... Pyh...

Og så skal de fandme pakke de smøger væk - alle sammen - også mormor! Fy for pokker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.