Hvor er det helt fantastisk at andre deler mening med én, her sidder man tilbage fyldt op med frustrationer over at have set det program og så kan man dele dem her
Fantastisk.
Hende snotnæse - christina? kan hun da ikke rette ryggen lidt?! Det har irriteret mig fra første afsnit.. Mærkelige ting der kan få én op af stolen. Men sammenlagt med hendes dovenskab, nassen på samfundet, snøften og måde at være på, så er det med ryggen lige prikken over i'et. Forstår slet ikke at kommunen ikke sender hende ud i aktivering. Hun er tilsyneladende ikke aktiv jobsøgende. Det provokerer mig voldsomt at nogle mennesker kan få lov til at gå hjemme og få penge til dagen og vejen når andre, som mig selv, knokler røven ud af bukserne på 37 + for kun lige at få det til at rulle rundt med et barn på 6 og et barn på vej. ARGH! 
Line er rigtig sød og kærlig, meeen er det ikke det første tegn på at man er for ung til at få barn når man i sit smertehelvede ter sig som en på 10: "AAAAVVVVV MOOAAAAAR!" Tja jeg lå ikke og kaldt epå min mor i hvert fald. Men hun kan jo nå at overbevise mig om at hun er ansvarlig nok på trods af sin alder
- hun har jo siddet på første række når det drejer sig som småbørn med alle de søskende. Dejligt at nogle stadig i dag får mange børn 
Anmeld