DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Becks

Zafir skriver:

Jeg ved sku ikke om det ville komme i avisen, hvis han ikke overlevede... Men det vil jeg da krydse fingre for. De har godtnok været hårdt ramt altså Stakkels dem!!

Håber på fremgang!! Rigtig meget for dem.

Ja, det er sgu synd for dem... Heldigvis er hun rigtig gode veninder med Melissa, hendes søn Joshua havde jo også menigitis.. Så hun er nok en rigtig god støtte for hende og Benno..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

nannanadja

BetinaMørk skriver:

lål min bedste veninde er veninde med natasja...
Min veninde er hende sabina der var med dem til scanning osv...
hun ligner bare bræk... Altså mange tror at få br to, gør det hele meget lykkeligere... Det gør det næppe..

de er bare for meget de nye par... hun tænker da kun på sig selv.. ja barn nr to gør det ikke nemmere og de siger de vil ha fritid i den weekend hvor barn nr 1 blir passet...hvad ville de gøre når barn nr 2 kommer?

smøger og brugermad 1liter cola på pizzabaren!! nej nej det er altsås hul i hovedet...

synd for ungerne..

Anmeld

19. maj 2010

Momster89

nannanadja skriver:

jeg forstår ikke hvorfor kommunen ikke bryder mere ind når de skal ha barn nr 2 når de ikke kan tage vare på deres første barn... og som du siger han har astma og de sidder begge to i sofaen og ryger ham op i hovedet... også er hun gravid nu... hvaodan skal det ikke gå med nr 2 når nr 1 er i pleje...

malou stella...smiler... 9 gange har hun taget 9 klasse om.nej nej det er for meget

Enig

Men det værste er næsten at hvis hun ikke får sin pige så bliver hun bare ved til hun får sin vilje !?

Og så den måde hun fik kæresten med på det første barn. "Hvis du vil have et barn med mig kan vi godt have sex" GUD hvor gør hun mig gal!!

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

Ja, det er sgu synd for dem... Heldigvis er hun rigtig gode veninder med Melissa, hendes søn Joshua havde jo også menigitis.. Så hun er nok en rigtig god støtte for hende og Benno..

OKay. Det er da godt

Anmeld

19. maj 2010

Maddox

Sulajma skriver:

... fuuuck jeg kunne BRÆKKE mig over hende den unge mor, som bor alene med datteren og er igang med at tage kørekort(Hun ORKER ikke lige at øve sig på teorien) .. OG har tænkt sig at købe bil for 100.000,- selvom hun er på kontanthjælp.

HVAD FANDEN TÆNKER(eller rettere sagt, ikke) HUN PÅ!

Men stakkels ' Lille' Line, synes hun er sød - har lyst til at give
hende en krammer!

Synes det er slemt nok at hende Christina faktisk prøvekørte bilen UDEN kørekort!!!  (Hvis hun da overhovedet fik den ud på vejen, før hun fik smadret hele gearkassen)

Her får jeg virkelig også stå-hud bare ved at høre på hende (og hendes forbandede snøften)  

Og jaaa, Line hun er søøød - hun får også en krammer herfra Og hvor er moderen da virkelig bare en god støtte... og hendes kæreste, som er klar til at tage ansvar for et barn som ikke engang er hans. Hvor fik jeg ondt af ham sidste gang, hvor vi hørte at den rigtige far, nu gerne ville være far alligevel.. han ville jo så gerne kaldes far..

Anmeld

19. maj 2010

frk Jensen

nannanadja skriver:

de er bare for meget de nye par... hun tænker da kun på sig selv.. ja barn nr to gør det ikke nemmere og de siger de vil ha fritid i den weekend hvor barn nr 1 blir passet...hvad ville de gøre når barn nr 2 kommer?

smøger og brugermad 1liter cola på pizzabaren!! nej nej det er altsås hul i hovedet...

synd for ungerne..

Hun håber at hun får en pige, men til scanningen kunne de ikke se det. hæhæ..

der er jo knap to mdr til at hun ska føde...

altså af frygt for at blive hængt ud af DUM, så ved jeg at de blir overvåget af kommunen osv... så det er der tjek på...

Anmeld

19. maj 2010

tumle81

nannanadja skriver:

christina med kørekortet er lidt blank... men det der nye par, hvor barnet er i ojele hver 14 dag...de gør alle unge mødre pinelige...! de er så dumme at høre og se på, hun ryger 40 smøger om dagen, er gravid -kan ikke tage vare på sit første barn og jeg kunne blive ved..nej nej hvad f.... sker der?   hvordan er det okey at få et barn til når man ikke engang kan passe sit første fødte barn?

Stine havde da en dejlig tur med sin datter, self kan man da spørge sit barn vil du ha den? eller den her?  de hygger jo

Er så enig med dig!! Det er jo grotesk at de skal have flere børn!!

Håber der er nogen der holder lidt øje med dem og deres børn...

Anmeld

19. maj 2010

henh01

Hvor er det helt fantastisk at andre deler mening med én, her sidder man tilbage fyldt op med frustrationer over at have set det program og så kan man dele dem her Fantastisk.

Hende snotnæse - christina? kan hun da ikke rette ryggen lidt?! Det har irriteret mig fra første afsnit.. Mærkelige ting der kan få én op af stolen. Men sammenlagt med hendes dovenskab, nassen på samfundet, snøften og måde at være på, så er det med ryggen lige prikken over i'et. Forstår slet ikke at kommunen ikke sender hende ud i aktivering. Hun er tilsyneladende ikke aktiv jobsøgende. Det provokerer mig voldsomt at nogle mennesker kan få lov til at gå hjemme og få penge til dagen og vejen når andre, som mig selv, knokler røven ud af bukserne på 37 + for kun lige at få det til at rulle rundt med et barn på 6 og et barn på vej. ARGH!

Line er rigtig sød og kærlig, meeen er det ikke det første tegn på at man er for ung til at få barn når man i sit smertehelvede ter sig som en på 10: "AAAAVVVVV MOOAAAAAR!" Tja jeg lå ikke og kaldt epå min mor i hvert fald. Men hun kan jo nå at overbevise mig om at hun er ansvarlig nok på trods af sin alder - hun har jo siddet på første række når det drejer sig som småbørn med alle de søskende. Dejligt at nogle stadig i dag får mange børn

Anmeld

19. maj 2010

frk Jensen

henh01 skriver:

Hvor er det helt fantastisk at andre deler mening med én, her sidder man tilbage fyldt op med frustrationer over at have set det program og så kan man dele dem her Fantastisk.

Hende snotnæse - christina? kan hun da ikke rette ryggen lidt?! Det har irriteret mig fra første afsnit.. Mærkelige ting der kan få én op af stolen. Men sammenlagt med hendes dovenskab, nassen på samfundet, snøften og måde at være på, så er det med ryggen lige prikken over i'et. Forstår slet ikke at kommunen ikke sender hende ud i aktivering. Hun er tilsyneladende ikke aktiv jobsøgende. Det provokerer mig voldsomt at nogle mennesker kan få lov til at gå hjemme og få penge til dagen og vejen når andre, som mig selv, knokler røven ud af bukserne på 37 + for kun lige at få det til at rulle rundt med et barn på 6 og et barn på vej. ARGH!

Line er rigtig sød og kærlig, meeen er det ikke det første tegn på at man er for ung til at få barn når man i sit smertehelvede ter sig som en på 10: "AAAAVVVVV MOOAAAAAR!" Tja jeg lå ikke og kaldt epå min mor i hvert fald. Men hun kan jo nå at overbevise mig om at hun er ansvarlig nok på trods af sin alder - hun har jo siddet på første række når det drejer sig som småbørn med alle de søskende. Dejligt at nogle stadig i dag får mange børn

vil bare minde dig om at line er bruger herinde.

havde min moar været med ved min søns fødsel havde jeg sgu nok også skreget på hende.... Det var dog eksen der fik et møgfald eller to...

Anmeld

19. maj 2010

henh01

Stiller man op i DUM må man også være klar på at høre hvad andre tænker på de handlinger de unge mødre laver. Som skrevet synes jeg hun virker sød og kærlig, men i dag fik jeg bare fornemmelsen af at det umodne meldte sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.