DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

nannanadja

Zafir skriver:

Åh gud nej da... Er der sket noget med ham???... Overlever han?... eller hvad?

overlever han... rolig nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
nannanadja skriver:

overlever han... rolig nu...

Ja, menigitis er faktisk en dødelig sygdom. Igår aftes i Qtv, var der en mor der havde mistet sin søn til menigitis og der dør jævnligt folk af menigitis. Så det er da et fair spørgsmål..

Anmeld

19. maj 2010

Valle81

nannanadja skriver:

christina med kørekortet er lidt blank... men det der nye par, hvor barnet er i ojele hver 14 dag...de gør alle unge mødre pinelige...! de er så dumme at høre og se på, hun ryger 40 smøger om dagen, er gravid -kan ikke tage vare på sit første barn og jeg kunne blive ved..nej nej hvad f.... sker der?   hvordan er det okey at få et barn til når man ikke engang kan passe sit første fødte barn?

Stine havde da en dejlig tur med sin datter, self kan man da spørge sit barn vil du ha den? eller den her?  de hygger jo

Kunne ikke give dig mere ret mht det der nye par

Og ja mht Stine så har du helt ret_ det var bare så komisk at se:0)

Anmeld

19. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Jeg har så set de to afsnit forud idag :0) jeg vil ikke afsløre for meget... Men det der nye par... Hold op mand... En lille dreng på 2år, som har astma... Og hun er gravid og så bruger de 500kr på smøger, som de ryger indendørs fordi de ikk gider at gå ud...

Mht Christina, så synes jeg det er godt at hun er ærlig omkring sin fortid...og faderen til barnet brød jo ind hos hende, så det synes jeg ikk er hendes fejl...

Line og hendes familie er bare skøn...

Og så er jeg ved at få knopper af Malou Stella!!!

Anmeld

19. maj 2010

nannanadja

Zafir skriver:

Ja, menigitis er faktisk en dødelig sygdom. Igår aftes i Qtv, var der en mor der havde mistet sin søn til menigitis og der dør jævnligt folk af menigitis. Så det er da et fair spørgsmål..

ja jeg ved godt hvad det er... men der havde nok stået noget i avisen eller noget hvis han ikke overlevede...

det lyder bare lidt voldsomt du skriver..å gud.. osv..

Anmeld

19. maj 2010

Becks

Tynen skriver:

Har I forresten hørt at Stines lille Benjamin har fået meningitis?

Frygteligt at det også skulle ske for dem!

Gud er det rigtigt?  Stakkels dem, de har sgu nok modgang med slem graviditet og f-depression

Men held i uheld, så har hun jo Melissa, som jo har prøvet det med Joshua...

Anmeld

19. maj 2010

nannanadja

ka-ri-na skriver:

Jeg har så set de to afsnit forud idag :0) jeg vil ikke afsløre for meget... Men det der nye par... Hold op mand... En lille dreng på 2år, som har astma... Og hun er gravid og så bruger de 500kr på smøger, som de ryger indendørs fordi de ikk gider at gå ud...

Mht Christina, så synes jeg det er godt at hun er ærlig omkring sin fortid...og faderen til barnet brød jo ind hos hende, så det synes jeg ikk er hendes fejl...

Line og hendes familie er bare skøn...

Og så er jeg ved at få knopper af Malou Stella!!!

jeg forstår ikke hvorfor kommunen ikke bryder mere ind når de skal ha barn nr 2 når de ikke kan tage vare på deres første barn... og som du siger han har astma og de sidder begge to i sofaen og ryger ham op i hovedet... også er hun gravid nu... hvaodan skal det ikke gå med nr 2 når nr 1 er i pleje...

malou stella...smiler... 9 gange har hun taget 9 klasse om.nej nej det er for meget

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
nannanadja skriver:

ja jeg ved godt hvad det er... men der havde nok stået noget i avisen eller noget hvis han ikke overlevede...

det lyder bare lidt voldsomt du skriver..å gud.. osv..

Jeg ved sku ikke om det ville komme i avisen, hvis han ikke overlevede... Men det vil jeg da krydse fingre for. De har godtnok været hårdt ramt altså Stakkels dem!!

Håber på fremgang!! Rigtig meget for dem.

Anmeld

19. maj 2010

nannanadja

Valle81 skriver:

Kunne ikke give dig mere ret mht det der nye par

Og ja mht Stine så har du helt ret_ det var bare så komisk at se:0)

ja det nue par...hvad er det for noget??

jeg sidder nogle gange og krummer tær over de ting de gør og siger.. de gør os andre unge mødre flove ved deres opforelse

Anmeld

19. maj 2010

frk Jensen

nannanadja skriver:

christina med kørekortet er lidt blank... men det der nye par, hvor barnet er i ojele hver 14 dag...de gør alle unge mødre pinelige...! de er så dumme at høre og se på, hun ryger 40 smøger om dagen, er gravid -kan ikke tage vare på sit første barn og jeg kunne blive ved..nej nej hvad f.... sker der?   hvordan er det okey at få et barn til når man ikke engang kan passe sit første fødte barn?

Stine havde da en dejlig tur med sin datter, self kan man da spørge sit barn vil du ha den? eller den her?  de hygger jo

lål min bedste veninde er veninde med natasja...
Min veninde er hende sabina der var med dem til scanning osv...
hun ligner bare bræk... Altså mange tror at få br to, gør det hele meget lykkeligere... Det gør det næppe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.