DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Silvermist1

Tynen skriver:

Har I forresten hørt at Stines lille Benjamin har fået meningitis?

Frygteligt at det også skulle ske for dem!

Åh nej... De har godt nok været en meget igennem. Hvor er det dog frygteligt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

NinaNymannMadsen

ja hende der vil ha kørekort og bil selvom hun ingen penge har er da ikke til at høre på, hun sagde hun ikke ville søge arbejde før hun havde fået kørekort da det ikke kunne betale sig eller sådan noget. og så vil ha bil til så mange penge når man ingen har så tænker man sig da ikke om.

ja line hun er da bare sød, og det er da bare så synd hun har haft veer i så lang tid. det godt at vi får den lille at se i næste afsnit i næste uge.

Anmeld

19. maj 2010

tumle81

Jeg synes Line er så super sød, jeg er med på at give hende en krammer. Hende kan jeg virkelig godt lide, og også hendes kæreste og mor...

Christina?? er til gengæld for langt ude, DUM! Hvordan kan man prøve at tage kørekort og ikke tage sig sammen til at kigge på teorien! og den næse, øv altså!!!

Stine synes jeg også er rigtig sød, synes faktisk hende og Benno virker som nogle søde og gode forældre for børnene. Stakkels dem hvis Benjamin har fået meningitis, det har ikke været nemt for dem...

Knus Kathrina

Anmeld

19. maj 2010

K&S

Sulajma skriver:

... fuuuck jeg kunne BRÆKKE mig over hende den unge mor, som bor alene med datteren og er igang med at tage kørekort(Hun ORKER ikke lige at øve sig på teorien) .. OG har tænkt sig at købe bil for 100.000,- selvom hun er på kontanthjælp.

HVAD FANDEN TÆNKER(eller rettere sagt, ikke) HUN PÅ!

Men stakkels ' Lille' Line, synes hun er sød - har lyst til at give
hende en krammer!

Hun er simpelthen for DUM til mig - nej, du kan ikke købe en bil og så stadig forvente at du kan få kontanthjælp fra kommunen...! Hun er bare SÅÅÅÅÅ blank....! "jeg gider heller ikke søge noget arbejde, før jeg har fået mit kørekort og købt en bil, det gider jeg ikke bruge tid på" - nej, for du har jo MEGET travlt...!

Jeg synes også bare "lille" Line skal have en kæmpe - der er også så meget opbakning fra moren og kæresten, det er så dejligt

Anmeld

19. maj 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Jeg syntes det var værre at hende  (kørekorte bimboen) fortæller om hvordan hende og hendes ex har rykket i arme og ben på lille Maja (datteren) fordi de sloes om hende.... Hun er dummer en pis og ikke til at holde ud at hører på... hun er det der bliver kaldt MEDIE- LUDER... man sidder bare ikke og fortæller på tv at man har tævet på sin mor - slås om barnet (og barnet bliver rykket hårdt i) osv.. er det fordi man skal have ondt af hende

ARGH men altså sidder og bliver helt irreterret over sådan en K******.. og ja det sgu heldigt hun ikke blev lukket ud på dk's landeveje så ville jeg råbe HOLD JER TIL AT GÅ PÅ MARKERNE

Men men men nok for mit vedkommende med at være negativ - for ELSKER at se DUM ser det så tit jeg kan

De fleste af pigerne/deres mænd klare det flot og nogle af dem er fornuftige nok, dem er der HELDIGVIS også

Anmeld

19. maj 2010

K&S

Silvermist skriver:

Åh nej... De har godt nok været en meget igennem. Hvor er det dog frygteligt at høre

Nej, hvor er det synd for dem - de har været så meget igennem - de fortjener bare lidt medgang og lykke

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sulajma skriver:

... fuuuck jeg kunne BRÆKKE mig over hende den unge mor, som bor alene med datteren og er igang med at tage kørekort(Hun ORKER ikke lige at øve sig på teorien) .. OG har tænkt sig at købe bil for 100.000,- selvom hun er på kontanthjælp.

HVAD FANDEN TÆNKER(eller rettere sagt, ikke) HUN PÅ!

Men stakkels ' Lille' Line, synes hun er sød - har lyst til at give
hende en krammer!

Ja... Jeg har det sku også svært med hende... og hun gider ikke søge arbejde før hun har et kørekort. Og når hun har fået kørekort gider hun ikke søge arbejde før hun har fået en bil og når hun har fået en bil, gider hun ikke søge arbejde, fordi hun ikke har nogen penge til frimærkerne...

Hun vil ALTID finde en undskyldning... Og jeg dumpede jo KUN med 8 fejl?!... WHAT ud af 25. Helt ærligt comeon... Syns det er vildt at man kan have 5 fejl uanset...

Jeg er nu meget glad for de 2 andre piger, der var i, iaften

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tynen skriver:

Har I forresten hørt at Stines lille Benjamin har fået meningitis?

Frygteligt at det også skulle ske for dem!

Åh gud nej da... Er der sket noget med ham???... Overlever han?... eller hvad?

Anmeld

19. maj 2010

nannanadja

christina med kørekortet er lidt blank... men det der nye par, hvor barnet er i ojele hver 14 dag...de gør alle unge mødre pinelige...! de er så dumme at høre og se på, hun ryger 40 smøger om dagen, er gravid -kan ikke tage vare på sit første barn og jeg kunne blive ved..nej nej hvad f.... sker der?   hvordan er det okey at få et barn til når man ikke engang kan passe sit første fødte barn?

Stine havde da en dejlig tur med sin datter, self kan man da spørge sit barn vil du ha den? eller den her?  de hygger jo

Anmeld

19. maj 2010

4kløver

Valle81 skriver:

Line får en kæmpe krammer:0) Hun er bare noget af det sødeste:0)

Stine tror vist at Isabella er 14 år og glemt at børn ikke skal stilles for mange spørgsmål og valg muligheder.

Hende der kørekortsmoderen er bare OHH MY GOD!!! Jeg vil være model........øhh med hvad??? Jeg vil have en bil - ja det er ok, men du må så ikke eje noget når du er på kontanthjælp!!!

giver dig 100% ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.