DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Sulajma

Haha (undskyld) men fuck hvor godt hun ikke bestod.
Hun siger jo selv, at mange af spg. giver sig selv og er logiske, men hvorfor fanden fik du så 8!! fejl!

OG HOLD NU MED AT SNØFTE HELE TIDEN, PUDS DEN NÆSE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

otlitrom

Valle81 skriver:

Line får en kæmpe krammer:0) Hun er bare noget af det sødeste:0)

Stine tror vist at Isabella er 14 år og glemt at børn ikke skal stilles for mange spørgsmål og valg muligheder.

Hende der kørekortsmoderen er bare OHH MY GOD!!! Jeg vil være model........øhh med hvad??? Jeg vil have en bil - ja det er ok, men du må så ikke eje noget når du er på kontanthjælp!!!

Anmeld

19. maj 2010

Valle81

Sulajma skriver:

Haha (undskyld) men fuck hvor godt hun ikke bestod.
Hun siger jo selv, at mange af spg. giver sig selv og er logiske, men hvorfor fanden fik du så 8!! fejl!

OG HOLD NU MED AT SNØFTE HELE TIDEN, PUDS DEN NÆSE!

Ruller mig af grin:0)

Anmeld

19. maj 2010

Tynen

Har I forresten hørt at Stines lille Benjamin har fået meningitis?

Frygteligt at det også skulle ske for dem!

Anmeld

19. maj 2010

Sulajma

Valle81 skriver:

Ruller mig af grin:0)

Amen helt ærlig!!!

Har lyst til en give hende en ' røvfuld' - så hun kan ta sig sammen!

Anmeld

19. maj 2010

Sulajma

Tynen skriver:

Åh nej da .. hvor er det synd!
De har sgu ikke haft det nemt!

Anmeld

19. maj 2010

Valle81

Tynen skriver:

Nej nej nej................

Det er ikke rigtigt!!!!

Hvor meget skal de rammes med..........åhh stakkels familie.

Kan faktisk rigtig godt lide dem, og synes Benno virker som sådan en super omsorgsfuld far:0)

Anmeld

19. maj 2010

Valle81

Sulajma skriver:

Amen helt ærlig!!!

Har lyst til en give hende en ' røvfuld' - så hun kan ta sig sammen!

Stiller mig gerne op i køen -  og mens vi er ved hende så får hun sku lige klasket en kleenex i hvert næsebor:0)

Anmeld

19. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Valle81 skriver:

Line får en kæmpe krammer:0) Hun er bare noget af det sødeste:0)

Stine tror vist at Isabella er 14 år og glemt at børn ikke skal stilles for mange spørgsmål og valg muligheder.

Hende der kørekortsmoderen er bare OHH MY GOD!!! Jeg vil være model........øhh med hvad??? Jeg vil have en bil - ja det er ok, men du må så ikke eje noget når du er på kontanthjælp!!!

Stine klarer det meget bedre end alle i DUM. Hvem ville ikke kunne finde på og spørge sit barn om det og det stykke tøj, Isabella var jo bare en bisse, en dårlig dag måske. Kunne du ikke finde på og spærge dit barn and tøj? - sådan lidt i sjov da man inderst inde jo godt ved at de ikke kan vælge, men hvad gør man ikke for og få kontakt..

Anmeld

19. maj 2010

Valle81

DatterMalou skriver:

Stine klarer det meget bedre end alle i DUM. Hvem ville ikke kunne finde på og spørge sit barn om det og det stykke tøj, Isabella var jo bare en bisse, en dårlig dag måske. Kunne du ikke finde på og spærge dit barn and tøj? - sådan lidt i sjov da man inderst inde jo godt ved at de ikke kan vælge, men hvad gør man ikke for og få kontakt..

Jo helt sikkert.......... Det var bare så komisk:0)

Jeg synes også ( også nævnt andet steds i denne debat) at Stine er sød. Synes hun klarer det så flot og er en meget betænkelig og omsorgsfuld mor,som også bare har det hårdt på nogle punkter.

Hun er en meget sympatisk pige med et super overskud og hun har formået at finde en fyr som virkelig virker sød og rar og som en super far:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.