DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

nannanadja

Leonora skriver:

Ja for fanden...han har sat mit pis i kog for længe siden....han er dybt usympatisk efter min mening...så synes kun det er godt at hun kommer af med ham....ha ha ha...synes faktisk hun er super sej og hun gør da alt hvad hun kan for sine to små basser

Hvad skete der lige for hans opførsel ved barnedåben....oh my lord.......

fra mig...

ja han er simpelhen for meget... jeg syntes også hun klare det flot i programmerne... det må ikke være nemt at være alene med to små..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Kamilla-m

nannanadja skriver:

jeg forstår ikke hvorfor kommunen ikke bryder mere ind når de skal ha barn nr 2 når de ikke kan tage vare på deres første barn... og som du siger han har astma og de sidder begge to i sofaen og ryger ham op i hovedet... også er hun gravid nu... hvaodan skal det ikke gå med nr 2 når nr 1 er i pleje...

malou stella...smiler... 9 gange har hun taget 9 klasse om.nej nej det er for meget

blev faks rasende og ked af det  over dit indlæg, jeg kan sagtens tage vare for mit første barn! hvilken jeg også gør,

men hvis du gerne vil vide den egentlige grund synes jeg du skal spørge mig i stedet for at sidde og sige sådan noget pis! du aner ikke en skid om mit liv, du ved kun det lort sandtv har udstillet, hvilken ikke er posetivt! - derfor er jeg heller ikke med i serien mere. men vil da gerne forklare dig det hvis du gider skrive på en ordentlig måde.

Anmeld

20. august 2010

nannanadja

MortilMogL skriver:

blev faks rasende og ked af det  over dit indlæg, jeg kan sagtens tage vare for mit første barn! hvilken jeg også gør,

men hvis du gerne vil vide den egentlige grund synes jeg du skal spørge mig i stedet for at sidde og sige sådan noget pis! du aner ikke en skid om mit liv, du ved kun det lort sandtv har udstillet, hvilken ikke er posetivt! - derfor er jeg heller ikke med i serien mere. men vil da gerne forklare dig det hvis du gider skrive på en ordentlig måde.

jeg har svaret dig på din besked du sendte til mig... men vil da også gerne svare dig her...

Jeg kan ikke se meningen med at få et barn til når nu du ikke kan ha dit første barn på fuldtid..  der kan self være mange grunde til det men hvorfor få endnu et barn når det første skal i aflastning ?

det kan jeg ikke se meningen med.

det kan godt være at dum blir klippet sammen så der får flere seer tal men billeder må da være fakta..

jeg mener at der er nogle i dum som slet ikke burde havde haft børn, der er mange som ikke kan være på sig selv-sine børn og sit liv.

jeg blir så harm bla når du tænder den ene smøg efter den anden...  får flere børn når du har det første i pleje forde i skal ha tid til hinanden-ikke har mor og far til at hjælpe... nej det er heller ikke din mor og far der har fået dine børn. det er dig og din kæreste s job at passe dem.

men det er min mening og det har jeg lov til at ha.

Anmeld

20. august 2010

Kamilla-m

nannanadja skriver:

jeg har svaret dig på din besked du sendte til mig... men vil da også gerne svare dig her...

Jeg kan ikke se meningen med at få et barn til når nu du ikke kan ha dit første barn på fuldtid..  der kan self være mange grunde til det men hvorfor få endnu et barn når det første skal i aflastning ?

det kan jeg ikke se meningen med.

det kan godt være at dum blir klippet sammen så der får flere seer tal men billeder må da være fakta..

jeg mener at der er nogle i dum som slet ikke burde havde haft børn, der er mange som ikke kan være på sig selv-sine børn og sit liv.

jeg blir så harm bla når du tænder den ene smøg efter den anden...  får flere børn når du har det første i pleje forde i skal ha tid til hinanden-ikke har mor og far til at hjælpe... nej det er heller ikke din mor og far der har fået dine børn. det er dig og din kæreste s job at passe dem.

men det er min mening og det har jeg lov til at ha.

siger jeg heller ikke at du ikke har ret til. jeg er også fuldstændig ligeglad med hvad du og alle andre tænker :]'

jeg ved heldigvis bedre, end dig . mine børn bor begge to hjemme, så ved ikke hvor du har det der pleje fra? s;. opdiktning? korekt, jeg har ingen til at passe mine børn hvis vi skal noget, lige så vel som du helt sikkert også for passet dine børn ude, derfor er de blevet sat til rådighed til det, og i starten skal de være der rigtig meget! s;.

og nej jeg ryger ikke den ene efter den anden, hvis du lægger mærke til det er det den samme smøg, storset hver gang, det er igen fordi det er klippet som det er! s; det er fordi noget af det man siger mens man ryger bruger de i andre sammenhæng og så flyver det tilbage og ser ud somom man ryger igen hvilken man ikke gør!

Anmeld

20. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

siger jeg heller ikke at du ikke har ret til. jeg er også fuldstændig ligeglad med hvad du og alle andre tænker :]'

jeg ved heldigvis bedre, end dig . mine børn bor begge to hjemme, så ved ikke hvor du har det der pleje fra? s;. opdiktning? korekt, jeg har ingen til at passe mine børn hvis vi skal noget, lige så vel som du helt sikkert også for passet dine børn ude, derfor er de blevet sat til rådighed til det, og i starten skal de være der rigtig meget! s;.

og nej jeg ryger ikke den ene efter den anden, hvis du lægger mærke til det er det den samme smøg, storset hver gang, det er igen fordi det er klippet som det er! s; det er fordi noget af det man siger mens man ryger bruger de i andre sammenhæng og så flyver det tilbage og ser ud somom man ryger igen hvilken man ikke gør!

ja det bliver klippet så godt! kan huske jeg skulle skrælle gullerødder, og 5 minutter efter stod jeg stadig og skrællede den samme gullerød .

Anmeld

20. august 2010

pussepige

Millesmammi skriver:

ja det bliver klippet så godt! kan huske jeg skulle skrælle gullerødder, og 5 minutter efter stod jeg stadig og skrællede den samme gullerød .

Ja man må sige du er ikke ligefrem jordens hurtigste til at skrælle dem LOL

Anmeld

20. august 2010

Millesmammi

pussepige skriver:

Ja man må sige du er ikke ligefrem jordens hurtigste til at skrælle dem LOL

Anmeld

20. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

præcis s; derfor ser det latterligt ud, og de kan få det til at se ud somom man ryger en hel pakke smøger på ti min s;

Anmeld

20. august 2010

pussepige

MortilMogL skriver:

præcis s; derfor ser det latterligt ud, og de kan få det til at se ud somom man ryger en hel pakke smøger på ti min s;

Det ville ellers være godt klaret hvis man kunne det..

Anmeld

20. august 2010

Ox.

Nu er det ikke for at skabe en stemning - men i det afsnit hvor man ser i er rykket ud i køkkenet og ryger, bliver der, der ikke sagt at "nu er vi idet mindste rykket ud i køkkenet, og virker hypnosen ikke går vi udenfor"? ..

Eller var det bare mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.