MortilMogL skriver:
blev faks rasende og ked af det over dit indlæg, jeg kan sagtens tage vare for mit første barn! hvilken jeg også gør,
men hvis du gerne vil vide den egentlige grund synes jeg du skal spørge mig i stedet for at sidde og sige sådan noget pis! du aner ikke en skid om mit liv, du ved kun det lort sandtv har udstillet, hvilken ikke er posetivt! - derfor er jeg heller ikke med i serien mere. men vil da gerne forklare dig det hvis du gider skrive på en ordentlig måde.
jeg har svaret dig på din besked du sendte til mig... men vil da også gerne svare dig her...
Jeg kan ikke se meningen med at få et barn til når nu du ikke kan ha dit første barn på fuldtid.. der kan self være mange grunde til det men hvorfor få endnu et barn når det første skal i aflastning ?
det kan jeg ikke se meningen med.
det kan godt være at dum blir klippet sammen så der får flere seer tal men billeder må da være fakta..
jeg mener at der er nogle i dum som slet ikke burde havde haft børn, der er mange som ikke kan være på sig selv-sine børn og sit liv.
jeg blir så harm bla når du tænder den ene smøg efter den anden... får flere børn når du har det første i pleje forde i skal ha tid til hinanden-ikke har mor og far til at hjælpe... nej det er heller ikke din mor og far der har fået dine børn. det er dig og din kæreste s job at passe dem.
men det er min mening og det har jeg lov til at ha.
Anmeld