DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

Millesmammi

Stumpen skriver:

Ja det undre mig ikke.. Men må sige at jeg synes det er en fantastisk beslutning du har taget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Halbschön

Linek skriver:

jeg fortrød jeg meldte mig til, fordi de så gerne vil finde noget negativ at vise! og det er så opstillende.

Det er jo ikke fedt! For de skulle jo gerne vise det faktiske liv som ung mor... Men god beslutning du har taget ! Jeg glæder mig til at se fødslen i næste uge ;-)

Og din mor! Hvor er hun da bare herlig - rigtig nordjyde... Du må ha været super glad for, at have haft hende med til fødslen.. ;-)

Anmeld

22. maj 2010

Millesmammi

Renée88 skriver:

Det er jo ikke fedt! For de skulle jo gerne vise det faktiske liv som ung mor... Men god beslutning du har taget ! Jeg glæder mig til at se fødslen i næste uge ;-)

Og din mor! Hvor er hun da bare herlig - rigtig nordjyde... Du må ha været super glad for, at have haft hende med til fødslen.. ;-)

ja jeg er rigtig glad for jeg havde hende med

Anmeld

22. maj 2010

Halbschön

Linek skriver:

ja jeg er rigtig glad for jeg havde hende med

Bare hendes rolige væsen... Og så har hun jo prøvet det så mange gange før, at hun er ligeså rutineret i fødsler som jordemødrene ;-)

Bor I alle hjemme? Inkl dig og Mille? ;-)

Anmeld

22. maj 2010

Millesmammi

Renée88 skriver:

Bare hendes rolige væsen... Og så har hun jo prøvet det så mange gange før, at hun er ligeså rutineret i fødsler som jordemødrene ;-)

Bor I alle hjemme? Inkl dig og Mille? ;-)

ja det gør vi

- men jeg er skrevet op til lejelighed, så håber ikke der går lang tid  før vi flytter (:

Anmeld

22. maj 2010

LinLin

Shibby skriver:

Hvis i kan se hvilken bil forhandler det er-og i ved det ligger i århus så ku i ringe og selv spørge hvordan hun kunne få tilladelse til at køre den-uden kørekort

Sket er sket. Der er ikke så meget at gøre ved det nu. Troede bare reglerne var anderledes

- er ret sikker på det er Finn Allan Eriksen biler på viborgvej - ud mod Tilst (fra Århus) - det ligner i hvert fald den forretning!

Hvem ringer???

Anmeld

22. maj 2010

Tusse

MoarJ skriver:

Kan nu heller ikke snuppe hende kørekorts moderen... Hun har høje forventninger...

fatte eller ikke sådan en pige tror man må ha så dyrt bil når man får kontakthjælp. nu er jeg selv på det. og jeg fik af vide må kun på ha værdi til 10000 kr....

Anmeld

22. maj 2010

nannanadja

læste lige i ude og hjemme idag at det par der hvor manden er i militæret.. hun er alene med tvillingerne hele tiden, han komme og går som det passer sig.. nå men dem   hun skal skilles og vel ha fuld forældre myndighed over ungerne...  han er da bare en kæmpe klaphat

Anmeld

23. maj 2010

Halbschön

Linek skriver:

ja det gør vi

- men jeg er skrevet op til lejelighed, så håber ikke der går lang tid  før vi flytter (:

Så er der også fuldt hus ;-)

for at der snart er lejlighed til Mille og dig.. ;-)

Anmeld

23. maj 2010

Leonora

nannanadja skriver:

læste lige i ude og hjemme idag at det par der hvor manden er i militæret.. hun er alene med tvillingerne hele tiden, han komme og går som det passer sig.. nå men dem   hun skal skilles og vel ha fuld forældre myndighed over ungerne...  han er da bare en kæmpe klaphat

Ja for fanden...han har sat mit pis i kog for længe siden....han er dybt usympatisk efter min mening...så synes kun det er godt at hun kommer af med ham....ha ha ha...synes faktisk hun er super sej og hun gør da alt hvad hun kan for sine to små basser

Hvad skete der lige for hans opførsel ved barnedåben....oh my lord.......

fra mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.