DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

mullesmith2

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jo de kommer hver tirsdag og onsdag kl 2100 på kanal 4:0)

Ok fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Silvermist1

Helt enig med de andre. Jeg synes at du virker super sød Line - og klarer det rigtig flot

Anmeld

21. maj 2010

Leonora

Ha ha ha ha ha jeg må brække mig af grin af at læse alt det i skriver....det er underholdning i verdens klasse....

Jeg har set programmet siden det begyndte for 10 år siden og det jo underholdning på internationalt neveau....ha ha ha. Man føler helt at man kender dem

Er helt enig i at "kørekorts Christina" er FOR MEGET.....Og ja så pus den nære for H......

Og ja Line er da for skøn og jeg er sikker på at hun kommer til at klare den helt fantastisk....og jeg vil lige sige at jeg selv havde min mor med til min datters fødsel og jeg blev da også som et barn trods mine 26 år.....FUCK presseveer gør nas lige i "Connie"....ha ha ha ha.....

Knus Louise

Anmeld

21. maj 2010

nannanadja

Macaab skriver:

At have aflastning til sit barn, er jo ikke det samme som "ikke at kunne tage vare på sit barn"...

I mit arbejde er der mange der har aflastning til børn af mange forskellige grunde.

ja det kan være rigtig nok... men jeg forstår bare ikke hvorfor man vil ha et barn til hvis man har brug for 2 weekender om måneden til aflastnong af sit barn..hvorfor så får et barn mere...

Det forældrepar i dum skal jo ha deres barn aflastet forde de vil ha tid til dem selv så de kan slappe...dovne forældre-de gider ikke lave noget-gider ikke tage være på deres børn- også vil de ha et barn til... de får da mere og se til med to børn...

syntes bare det er synd for ungerne

Anmeld

21. maj 2010

Corn

nannanadja skriver:

ja det kan være rigtig nok... men jeg forstår bare ikke hvorfor man vil ha et barn til hvis man har brug for 2 weekender om måneden til aflastnong af sit barn..hvorfor så får et barn mere...

Det forældrepar i dum skal jo ha deres barn aflastet forde de vil ha tid til dem selv så de kan slappe...dovne forældre-de gider ikke lave noget-gider ikke tage være på deres børn- også vil de ha et barn til... de får da mere og se til med to børn...

syntes bare det er synd for ungerne

Jeg tvivler nu på, at ret mange kommuner vil stille aflastningsfamilier til rådighed fordi forældre skal have tid til dem selv og slappe af...

Aflastningsfamilier er svære at finde, især når det ikke er til fuldtidspleje

Anmeld

21. maj 2010

nannanadja

Macaab skriver:

Jeg tvivler nu på, at ret mange kommuner vil stille aflastningsfamilier til rådighed fordi forældre skal have tid til dem selv og slappe af...

Aflastningsfamilier er svære at finde, især når det ikke er til fuldtidspleje

ja men det er også det jeg mener... hvorfor så får et barn til når barn nr 1 er i pjeje hver 14sdag?

Anmeld

21. maj 2010

Corn

nannanadja skriver:

ja men det er også det jeg mener... hvorfor så får et barn til når barn nr 1 er i pjeje hver 14sdag?

Som det lige umiddelbart ser ud, kan drengen jo have nogle specielle behov/handicap... mange forældre har støtte til den slags børn, for at familien ikke skal gå i opløsning, og det synes jeg alletiders. Men det er ikke nemt at få tildelt støtte eller aflastning. Og var det i hjemmet problemet lå, så ville socialrådgiveren højst sandsynligt tilbyde støtte i hjemmet til vejledning af forældrene, istedet for at sende barnet ud af hjemmet.

At de vælger at få flere børn, er vel meget normalt, og et "behov" jeg også har kunnet genkende hos mig selv

Anmeld

21. maj 2010

nannanadja

Macaab skriver:

Som det lige umiddelbart ser ud, kan drengen jo have nogle specielle behov/handicap... mange forældre har støtte til den slags børn, for at familien ikke skal gå i opløsning, og det synes jeg alletiders. Men det er ikke nemt at få tildelt støtte eller aflastning. Og var det i hjemmet problemet lå, så ville socialrådgiveren højst sandsynligt tilbyde støtte i hjemmet til vejledning af forældrene, istedet for at sende barnet ud af hjemmet.

At de vælger at få flere børn, er vel meget normalt, og et "behov" jeg også har kunnet genkende hos mig selv

hende der vælger at få et barn til forde de vil ha en pige! så de blir ved til de får en pige...  du kan jo se og høre på den at de ikke har for mange brikker at rykke rundt med...

en som også er på baby.dk-kender til den famile... skriver at kommunen er indeom denne familie så der må være noget om det jeg siger.

Jeg syntes det er hul i hovedet at sætte et barn i verden til at komme i aflastning hver 14sdag for at støtte familien i at holde sammen... kan ikke forstå at de vil ha børn når de ikke engang har styr på dem selv.  det kan gøre mig så harm at se og høre på.  de tænker kun på dem selv-ikke børnene..og det er ikke dem det går ud over men ungerne.

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Meilby skriver:

Hende med kørekortet er godt nok ikke for smart nej, og bare det hun tror at hun kan bestå teoriprøven når hun nærmest ikke har øvet på det Derudover kan jeg slet ikke forstå hvordan hun fik lov til at prøvekøre den bil hun ville køre, når hun ikke har noget kørekort endnu

Line er bare en super sød, og virker som en meget "uskyldig" pige

Synes ellers Stine klarer det rigtig godt at være mor til to, samtidig med at hun har en fødselsdepression, men lige den med shoppingturen var vidst ikke så god, selvom jeg synes tanken om hygge bare mor og datter var god

jeg vil lige sige (ikke fordi jeg på nogen måde forsvarer hende med de grimme extentions som snøfter) at jeg overhovedet ikke øvede teorien eller fulgte særlig meget med i timerne, men fik 1 fejl - så det KAN lade sig gøre

Anmeld

21. maj 2010

Kvindemin

henh01 skriver:

Jeg har skam et rigtig godt forhold til min mor - nej hun var ikke med til fødslen, men vi snakker om alting.

Det var ikke noget der behøvede at blive gjort til en kæmpe debat - jeg har vel lov at mene at hun virker "umoden" eller rettere sagt hun er jo heller ikke ret gammel, men derfor kan jeg vel udtale mig om hvordan mine øjne ser hende i et problem, uden at blive klasket ned på hvor forkert det er? Jeg mener bare -. vi har jo heldigvis alle forskellige meninger og holdninger og det er jo netop i et sådan forum disse bliver åbnet, men man mister da lidt gejsten for denne site når man ikke kan boltre sine meninger og holdninger??!

Jeg er spændt på at følge Line i DUM når hun har født og jeg håber da bestemt ikke hun er en af de nye uansvarlige forældre der overlader hele ansvaret til sin mor. (Ikke at jeg på nogen måde tror det sker!)

Det må du såmænd gerne, men du må som alle os andre også forvente at få 'igen'.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.