DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Kamilla-m

Sussie&Lilje skriver:

Nu er det ikke for at skabe en stemning - men i det afsnit hvor man ser i er rykket ud i køkkenet og ryger, bliver der, der ikke sagt at "nu er vi idet mindste rykket ud i køkkenet, og virker hypnosen ikke går vi udenfor"? ..

Eller var det bare mig?

forstår ikke helt hvad du mener? .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Kamilla-m

pussepige skriver:

Det ville ellers være godt klaret hvis man kunne det..

ja meget (:.

Anmeld

20. august 2010

Ox.

Nej det gør jeg sku snart heller ikke hihi .. Er først lige begyndt at se det igen, så er vist slet ikke med i hvem der er hvem længere ..

Anmeld

20. august 2010

4kløver

Millesmammi skriver:

jeg fortrød jeg meldte mig til, fordi de så gerne vil finde noget negativ at vise! og det er så opstillende.

nej nu havde jeg ellers glædet mig til at se dig og din dejlige familie

Anmeld

20. august 2010

Halbschön

MortilMogL skriver:

forstår ikke helt hvad du mener? .

...i det nye afsnit. det der bliver sendt tirsdag i næste uge.. Der sidder du i køkkenet og ryger den sidste cig inden I skal hypnotiseres.. Og der siger du, at hvis hypnosen ikke virker, så skal I til at ryge udenfor, for det vil tvinge jer til at ryge mindre...

Tror måske det er det Sussie&Lilje henviser til?

Anmeld

20. august 2010

Halbschön

MortilMogL skriver:

siger jeg heller ikke at du ikke har ret til. jeg er også fuldstændig ligeglad med hvad du og alle andre tænker :]'

jeg ved heldigvis bedre, end dig . mine børn bor begge to hjemme, så ved ikke hvor du har det der pleje fra? s;. opdiktning? korekt, jeg har ingen til at passe mine børn hvis vi skal noget, lige så vel som du helt sikkert også for passet dine børn ude, derfor er de blevet sat til rådighed til det, og i starten skal de være der rigtig meget! s;.

og nej jeg ryger ikke den ene efter den anden, hvis du lægger mærke til det er det den samme smøg, storset hver gang, det er igen fordi det er klippet som det er! s; det er fordi noget af det man siger mens man ryger bruger de i andre sammenhæng og så flyver det tilbage og ser ud somom man ryger igen hvilken man ikke gør!

...ikke for at skabe dårlig stemning eller noget ;o) Men i det nye afsnit der ser man da at Lucas tager afsted i aflastningsfamilie, så måske det er det Nannanadja mener ;o)

Anmeld

20. august 2010

Shibby

Der er foreskel på pleje og aflastningsfamilie ^^

Anmeld

20. august 2010

Halbschön

Shibby skriver:

Helt bestemt - stor forskel, men tænkte at det måske var det nannanadja mente ;o)

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

Renée88 skriver:

...i det nye afsnit. det der bliver sendt tirsdag i næste uge.. Der sidder du i køkkenet og ryger den sidste cig inden I skal hypnotiseres.. Og der siger du, at hvis hypnosen ikke virker, så skal I til at ryge udenfor, for det vil tvinge jer til at ryge mindre...

Tror måske det er det Sussie&Lilje henviser til?

kan godt være det er det hun mener, men ja jeg ryger kun uden for . daniel stoppede med at ryge efter det, men jeg kunne desværre ikke, hun sagde også at det var nogen hvor ikke kun en behandling virker. så jeg venter på hun har en ny tid til mig .

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

Shibby skriver:

nemlig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.