DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

henh01

Ork det kan jeg skam også, tonen blev bare ret hård herinde i forhold til mine indlæg. Lukker denne debat ned,orker ikke at søge svar på mine indlæg på 13 sider.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hvem tager kørekort?? Skal vidst ha opdateret mig på nettet..

Anmeld

21. maj 2010

TineA

Jeg tror vidst , at alle nok er lidt umodne under en fødsel

Anmeld

21. maj 2010

TineA

henh01 skriver:

Hvor er det helt fantastisk at andre deler mening med én, her sidder man tilbage fyldt op med frustrationer over at have set det program og så kan man dele dem her Fantastisk.

Hende snotnæse - christina? kan hun da ikke rette ryggen lidt?! Det har irriteret mig fra første afsnit.. Mærkelige ting der kan få én op af stolen. Men sammenlagt med hendes dovenskab, nassen på samfundet, snøften og måde at være på, så er det med ryggen lige prikken over i'et. Forstår slet ikke at kommunen ikke sender hende ud i aktivering. Hun er tilsyneladende ikke aktiv jobsøgende. Det provokerer mig voldsomt at nogle mennesker kan få lov til at gå hjemme og få penge til dagen og vejen når andre, som mig selv, knokler røven ud af bukserne på 37 + for kun lige at få det til at rulle rundt med et barn på 6 og et barn på vej. ARGH!

Line er rigtig sød og kærlig, meeen er det ikke det første tegn på at man er for ung til at få barn når man i sit smertehelvede ter sig som en på 10: "AAAAVVVVV MOOAAAAAR!" Tja jeg lå ikke og kaldt epå min mor i hvert fald. Men hun kan jo nå at overbevise mig om at hun er ansvarlig nok på trods af sin alder - hun har jo siddet på første række når det drejer sig som småbørn med alle de søskende. Dejligt at nogle stadig i dag får mange børn

Jeg tror nu, at vi alle er ret skrøbelige under fødsel,

så at Line kalder på sin mor, er vel ikke umodent?

Anmeld

21. maj 2010

Silvermist1

Tine2104 skriver:

Godt sagt  

Man må gerne skabe sig lidt under en fødsel, det gør hverken én til et værre eller bedre forældre. Vi bliver jo allesammen lykkelige, når vores lille baby er ude. Og det er det der tæller. Desuden er alle fødsler jo så vidt forskellige. Nogle fødsler er hårdere end andre.

Stadig den dag i dag, hvor jeg ser videoen af min første datters fødsel, sidder jeg og måber. Synes at det er helt vildt, at det virkelig er mig der ligger der og føder

Så vidt jeg husker sagde jeg av op til flere gange under begge mine fødsler, men jeg synes stadig at jeg var sej

Anmeld

22. maj 2010

Svei

nannanadja skriver:

ja det kan være rigtig nok... men jeg forstår bare ikke hvorfor man vil ha et barn til hvis man har brug for 2 weekender om måneden til aflastnong af sit barn..hvorfor så får et barn mere...

Det forældrepar i dum skal jo ha deres barn aflastet forde de vil ha tid til dem selv så de kan slappe...dovne forældre-de gider ikke lave noget-gider ikke tage være på deres børn- også vil de ha et barn til... de får da mere og se til med to børn...

syntes bare det er synd for ungerne

Det får man heller ikke aflastning for....nu har vi jo ikke hørt grundlaget for det fra andre sider end moderens, mon ikke det ville lyde anderledes hvis det var fra kommunens side...og så er det billigere med aflasning end at fjerne børn, så der prøves alt for de stakkels unger og gerne det billigste.

Anmeld

22. maj 2010

Stumpen

Linek skriver:

du kommer ikke til at følge mig i dum, efter jeg har født. er kun med i ét program hvor jeg har født.

Ikke at jeg er den store dum-ser,men så afsnittet i nat hvor du er gået i fødsel.. Men hvordan kan det være at du kun er med i så kort tid?

Anmeld

22. maj 2010

Millesmammi

Stumpen skriver:

Ikke at jeg er den store dum-ser,men så afsnittet i nat hvor du er gået i fødsel.. Men hvordan kan det være at du kun er med i så kort tid?

jeg fortrød jeg meldte mig til, fordi de så gerne vil finde noget negativ at vise! og det er så opstillende.

Anmeld

22. maj 2010

Kvindemin

Tine2104 skriver:

Ja tak skæbne, ellers ville det da også være kedeligt. Og tænk hvis man skulle 'tænke sig om' før man sagde noget under en fødsel
Så var jeg da død...

Anmeld

22. maj 2010

Stumpen

Linek skriver:

jeg fortrød jeg meldte mig til, fordi de så gerne vil finde noget negativ at vise! og det er så opstillende.

Ja det undre mig ikke.. Men må sige at jeg synes det er en fantastisk beslutning du har taget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.