DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

nej det er rigtigt skat, men jeg har snakket med med christina, og dengang vi var over i københavn til afsnit 100 med singleliv, sagde hun til mig at hendes programmer var ret posetive, og hun var glade for dem, for hun synes bestemt ikke hun var blevet udstillet s;. - og hun sagde også at INGEN havde kritiserede hende omkring noget hun havde sagt eller gjort i serien, tror ikke hun har fundet den side her s;

- men kan kun give dig ret, måske er det dem der har fundet på det.

jae måske (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

jae måske (:

og syens nu ikke hun er udstillet specielt godt s;

Anmeld

21. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

og syens nu ikke hun er udstillet specielt godt s;

det synes jeg godt nok heller ikke! og jeg har et meget bedre indtryk af hende de gange jeg har skrevet med hende, end på tv!

men synes nu ikke der er ret mange der bliver udstillet godt s;

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

det synes jeg godt nok heller ikke! og jeg har et meget bedre indtryk af hende de gange jeg har skrevet med hende, end på tv!

men synes nu ikke der er ret mange der bliver udstillet godt s;

ja ogaå mig s;

men synes der i mod du virker meget meget stille i tv, men den opfattelse har jeg heller ikke af dig s;. mh, Michelle eller Klinte sagde til mig du var stoppet pga reaktioner fra folk, og fordi at når de stillede dig nogen spørgsmål vidste du ikke hvad du skulle svare, HAHA! - kan ikke huske om jeg har nævnt det?<3

Anmeld

21. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

ja ogaå mig s;

men synes der i mod du virker meget meget stille i tv, men den opfattelse har jeg heller ikke af dig s;. mh, Michelle eller Klinte sagde til mig du var stoppet pga reaktioner fra folk, og fordi at når de stillede dig nogen spørgsmål vidste du ikke hvad du skulle svare, HAHA! - kan ikke huske om jeg har nævnt det?<3

det har du ikke nævnt .

HAHA !!!!

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

det har du ikke nævnt .

HAHA !!!!

sorry (:. ja det er så meget til grin!

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

Jeg vil osse indrømme at jeg tænkte mit da jeg så de unge mødre med dig som vil stoppe med at ryge ? Kan ikke huske hvad du hedder Men jeg tænker så osse at de klipper i det så vi ser alt det negative..... Så jeg skal bestemt ikke sidde og dømme dig eller nogle af de andre som har været med i programmet.

Knus Sussie 27+5

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

NR3ønskebarn skriver:

Jeg vil osse indrømme at jeg tænkte mit da jeg så de unge mødre med dig som vil stoppe med at ryge ? Kan ikke huske hvad du hedder Men jeg tænker så osse at de klipper i det så vi ser alt det negative..... Så jeg skal bestemt ikke sidde og dømme dig eller nogle af de andre som har været med i programmet.

Knus Sussie 27+5

de klipper og klister sammen som de vil, vi har intet og sku ha sagt, for os til at sige og gøre en masse dumme ting osv, for at skabe det negativgt :/ jeg hedder natasja .

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

MortilMogL skriver:

de klipper og klister sammen som de vil, vi har intet og sku ha sagt, for os til at sige og gøre en masse dumme ting osv, for at skabe det negativgt :/ jeg hedder natasja .

Hehe ok Jamen det undrer mig slet ikke at det er sådan de gør. De vil jo have mest drama ud af det, og et eller andet sted forsøge at ødelægge folks liv kunne jeg forestille mig. Jeg kunne i hvert fald ikke drømme om at melde mig til det. Desuden er jeg osse AL for gammel

Knus herfra Sussie...

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ok Jamen det undrer mig slet ikke at det er sådan de gør. De vil jo have mest drama ud af det, og et eller andet sted forsøge at ødelægge folks liv kunne jeg forestille mig. Jeg kunne i hvert fald ikke drømme om at melde mig til det. Desuden er jeg osse AL for gammel

Knus herfra Sussie...

har også fortrudt det inderligt. kaare sand ejer af sandtv udtalte forleden dag til BT 'at de også skulle tænke på at det er deres job at skaffe seer' så latterligt, ja for det er sgu ikke dem der skal leve med det resten af livet, men os andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.