DUM her til aften ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

BabyStella!

Sulajma skriver:

... fuuuck jeg kunne BRÆKKE mig over hende den unge mor, som bor alene med datteren og er igang med at tage kørekort(Hun ORKER ikke lige at øve sig på teorien) .. OG har tænkt sig at købe bil for 100.000,- selvom hun er på kontanthjælp.

HVAD FANDEN TÆNKER(eller rettere sagt, ikke) HUN PÅ!

Men stakkels ' Lille' Line, synes hun er sød - har lyst til at give
hende en krammer!

Er det ikke hende som ringer rundt til alle bankerne og prøver om de vil låne hende pengene. Hun VIL ha´ den bil, siger hun!

Der er da ingen banker som går med til og låne en så mange penge, når man er på kontanthjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Kamilla-m

BabyStella! skriver:

Er det ikke hende som ringer rundt til alle bankerne og prøver om de vil låne hende pengene. Hun VIL ha´ den bil, siger hun!

Der er da ingen banker som går med til og låne en så mange penge, når man er på kontanthjælp!

BINGO! jo det er hende :b' nej og da vel slet ikke når hun ikke er kunde der s;

Anmeld

21. august 2010

Sabina92

Nu må jeg altså skrive herinde, for det første så betina mørch siger jeg er hendes bedste veninde, har jeg dog aldrig vært. OG det hun udtaler med kommunen om Natasja aner hun ikke en klap om. Syntes det er synd at i andre så kan sige jeres mening ud fra en lille hvid løgn hun kommer med.  Syntes bare i skal vide det ikke helt passer.

- En fjer bliver til ti høns

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

Sabina92 skriver:

Nu må jeg altså skrive herinde, for det første så betina mørch siger jeg er hendes bedste veninde, har jeg dog aldrig vært. OG det hun udtaler med kommunen om Natasja aner hun ikke en klap om. Syntes det er synd at i andre så kan sige jeres mening ud fra en lille hvid løgn hun kommer med.  Syntes bare i skal vide det ikke helt passer.

- En fjer bliver til ti høns

- synes godt om!

Anmeld

21. august 2010

Millesmammi

BabyStella! skriver:

det er sikkert også dem der har sagt hun skal ringe rundt at spørge , for jeg tror ikke på hun er så dum!

Anmeld

21. august 2010

BabyStella!

Millesmammi skriver:

det er sikkert også dem der har sagt hun skal ringe rundt at spørge , for jeg tror ikke på hun er så dum!

Hvis man ringer rundt til alle mulige banker og beder om at låne 100.000 kr., mens man er på kontanthjælp, er man da naiv og tro at de vil gå med til det!!!

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

tvivler jeg også på! s; - men det er da dumt ikke og sige nej så?

Anmeld

21. august 2010

Millesmammi

BabyStella! skriver:

Hvis man ringer rundt til alle mulige banker og beder om at låne 100.000 kr., mens man er på kontanthjælp, er man da naiv og tro at de vil gå med til det!!!

jaja, men jeg siger også at jeg næsten er 100 på at det er dem fra sand tv, der har fået hende til at gøre det..

Anmeld

21. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

tvivler jeg også på! s; - men det er da dumt ikke og sige nej så?

ja det er dumt ik at sige nej. men når man står der så tænker man ikke på hvor dum man vil komme til at virke.

Anmeld

21. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

ja det er dumt ik at sige nej. men når man står der så tænker man ikke på hvor dum man vil komme til at virke.

nej det er rigtigt skat, men jeg har snakket med med christina, og dengang vi var over i københavn til afsnit 100 med singleliv, sagde hun til mig at hendes programmer var ret posetive, og hun var glade for dem, for hun synes bestemt ikke hun var blevet udstillet s;. - og hun sagde også at INGEN havde kritiserede hende omkring noget hun havde sagt eller gjort i serien, tror ikke hun har fundet den side her s;

- men kan kun give dig ret, måske er det dem der har fundet på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.