Hold da op piger - Bevar lige den rare tone. Det er et ømt emne, men snak lige pænt til hinanden alligevel. Og vil I ikke være sød at undgå de der "
" smileys, når det er personligt, det gør da ondt at se på.
Jeg synes det er et rigtig ømt emne - Min egen x-kæreste havde meget svært ved at forstå et NEJ, så jeg kender måske lidt til det.
Men derudover må jeg sige at jeg tit ser, når jeg går i byen, at piger klæ'r sig meget let, og meget udfordrende - Det giver de forkerte signaler. Selvfølgelig skal der stoppes når der bliver sagt det - Det er vi helt enige om - men jeg forstår godt at nogle mænd kan opfange de lette klædte pigers signaler forkert.
Mange piger flirter, danser frækt og klæ'r sig som var der 60 grader. Er en fyr ved at overskride en piges grænse, skal han selvfølgelig stoppe, men måske burde nogle af disse piger også tænke over, hvilke signaler de sender, inden de bevæger sig hjemmefra.
Jeg siger ikke at pigerne selv er skyld i voldtægter, men jeg mener at nogle af dem måske selv har været med til at opbygge denne tanke om sex, i en mands hoved.
Dette er slet ikke altid tilfældet, men det sker - Desværre!
Man har ret til at sige NEJ, men man har også ret til at tænke over hvilke signaler man SELV sender!
Jeg vil lige sige, for ikke at blive misforstået, at dette LANGT FRA er alle tilfælde, men det sker, og desværre oftere og oftere.
Anmeld