Voldtægt, hvordan kan det undgås???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

<3

Desuden hvis teorien om tøjvalget har indflydelse eller ej burde kunne ses i statestikkerne for så skulle der ikke være voldtægter om vinteren.

Det sker der mig bekendt, derfor har tøjet ikke noget at sige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Soap

Kirle skriver:

Desuden hvis teorien om tøjvalget har indflydelse eller ej burde kunne ses i statestikkerne for så skulle der ikke være voldtægter om vinteren.

Har du set bylivet om vinteren ? 

Der er ikke den store forskel på hul kort, muligvis er stiletterne skifter ud med at par lange støvler men ellers ...... 

Anmeld

27. april 2010

Soap

Men nej der er ingen piger er selv er ude om det, men ikke desomindre kan piger tænke over hvad de signalere 

Anmeld

27. april 2010

Sees

Sulajma skriver:

Jeg synes bare, at det er så forkert at sige det er pigens skyld, fordi hun har en kort nederdel på og en nedringet top.

SÅ forkert!

Jeg skriver jo netop at det IKKE at pigens skyld, for ALLE har ret til at sige nej, men en pige skal også tænke over hvad hun signalere.

Anmeld

27. april 2010

Svei

Kirle skriver:

Hvis tøjet har så har kroppen vel også....så alle de piger med en lækker krop de er mere udsatte og burde gemme sig endnu mere for det er jo lidt som er invietere hvis de har et lækkert ydre...eller?

nej, jeg tror desværre ikke det er så ligetil...

Anmeld

27. april 2010

Soap

Yrsa skriver:

Hvis tøjet har så har kroppen vel også....så alle de piger med en lækker krop de er mere udsatte og burde gemme sig endnu mere for det er jo lidt som er invietere hvis de har et lækkert ydre...eller?

nej, jeg tror desværre ikke det er så ligetil...

Der er sindsygt mange aspekter i denne debat men som kvinde er vi jo nødt til at se den fra egen næse med egne øjne og derfor tænke lidt over hvad det er vi gerne vil signalere med påklædning og diverse 

Anmeld

27. april 2010

mor-til-vanessa

MoarJ skriver:

Man skal sige fra med det samme! Da ikke midt i det...

ej bliver sku lidt stodt over det du skriver.

en pige har enhver ret til at sige stop naar som helst ogsaa midt i det hele.

saet dig selv i situationen : du er sammen med en fyr og begynder paa noget, men det bliver for vildt og du vil ikke vaere med mere. synes du saa bare du skal forsaette??? har du saa ikke ret til at sige nej???

hvis man siger nej og fyrer ikke fatter det og foraetter saa er det voldtaegt. men du synes man skal sige nej fra start. det kan jo vaere det er ok fra start.

Anmeld

27. april 2010

Svei

Men hvis du tager to kvinder i en t shirt og jeans og den ene er en overvægtig kvinde og den anden et lille nips med de rigtige mål og bryst og rumpe sidende hvor de nu skal sidde...signaler de så det samme, de to eller lægger den smukke lækre kvinde op til noget alene ved hendes udseende(ved godt det er firkantet sat op, men er sikker på du forstå hvad jeg mener.. )

Soap skriver:

Der er sindsygt mange aspekter i denne debat men som kvinde er vi jo nødt til at se den fra egen næse med egne øjne og derfor tænke lidt over hvad det er vi gerne vil signalere med påklædning og diverse 

Anmeld

27. april 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Jeg har da ofte spekuleret over hvorfor det netop var mig og ikke en af de andre piger i gruppen, men der må min konklusion desværre være at jeg levede livet og havde været sammen med en del fyre, og selvom det på ingen måde undskylder ham (på nogen måde) så ville jeg da gerne have vist at man måske er i større risiko, hvis man har været lidt omkring, det er vel okey at advare om at man kan være i større risiko hvis man har været lidt omkring, fordi man derfor anses for at værende mere villig, dette er kun min egen fortolkning om min egen situation, men jeg tror man er mere udsat hvis man har haft flere partnere, når det er en man kender, end det modsatte. 

Håber det gav mening.

overhovedet ikk. jeg har da ogsaa vaeret sammen med flere partnere, men det betyder da overhovet ikke jeg er let eller billigt og derfor godt kan voldtaeget

Anmeld

27. april 2010

Svei

Her står en masse godt, så vi kan blive klogere allesammen.. og måske en smule rystet over noget af det, det blev jeg i hvert fald..

http://www.kvinfo.dk/side/266/tema/26/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.