? Til jer med udekatte!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Soap

Diana... skriver:

Jeg kan slet ikke forstå du skrive i sådan en tråd når du hader katte så kan du jo ikke hjælpe så meget!

Og hvor jeg dog synes din holdning er træls. 

Knus Diana der på det punkt elsker at bryde loven! 

Min holdning er træls fordi i andre bryder loven og jeg ikke syns det er i orden ? 

Øhh okey ..... 

Jeg hader ikke katte, men jeg hader at de skider i vores sandkasse og bruger generelt vores have som toilet, det er altså vammelt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Diana...

Hov skal altså lige siges at jeg har altså ikke noget mod katte i bur jeg ville selv gøre det hvis jeg fik en rase kat men ikke pga af naboerne men fordi de bliver stjålet. 

Anmeld

25. april 2010

Delilah

Diana... skriver:

Jamen det er da hyggeligt der er da ikke noget mere hyggeligt end børn og dyr  Vi elsker dem her hjemme og min søn elsker dem endnu mere 

Ja syntes et hjem uden hverken dyr eller børn er så trist og stille. Tror hurtigt det ville blive alt for ensomt uden de dejlige ballademagere 

Anmeld

25. april 2010

Laulund87

Soap skriver:

Min holdning er træls fordi i andre bryder loven og jeg ikke syns det er i orden ? 

Øhh okey ..... 

Jeg hader ikke katte, men jeg hader at de skider i vores sandkasse og bruger generelt vores have som toilet, det er altså vammelt 

men hvad kan trådstarter bruge det til??

din holdning til om du gider have katte i din have..tsk tsk.

Anmeld

25. april 2010

Soap

Prøv forestil jer hvis folk bar sendte hunde ind og besørge sig i jeres haver , det må i jo syns er ok ? 

Og i så derefter skal ud og fjerne deres efterladenskaber + at jeres børn ikke vil kunne lege i sandkassen uden at komme til at lugte af tis 

Vil i helt ærlig syns at det er ok ? 

Anmeld

25. april 2010

Delilah

Soap skriver:

Øhh okey ..... 

Det er da også et forståeligt dilemma men der må findes andre løsninger end at bure en kat inde. Det er jo i kattens natur at skide i naturen, ja selv i vores natur de var her jo før begrebet om sandkasser og haver fandt sted. 

Anmeld

25. april 2010

Soap

Laulund87 skriver:

men hvad kan trådstarter bruge det til??

din holdning til om du gider have katte i din have..tsk tsk.

Jeg gjorde såmænd også bar trådstarter opmærksom på at det faktisk var ulovligt at ha "udekat" når den færdes andre steder end hjemme ..... 

Anmeld

25. april 2010

Diana...

Soap skriver:

Øhh okey ..... 

"Jeg må tilstå jeg selv mener at en god kat er en død kat"

Ja din holdning er træls!!!

Jeg synes katte er en del af naturen og de skal havde lov at være der. Så vil jeg skide loven et hvis styk som jeg synes er HELT hen i vejret!!!! 

Så må du jo putte låg på sandkassen det har vi = minus lort i kassen!

Denne diskution høre ikke inde under dette indlæg. Så må du lave et indlæg hvor du kan skrive om hvor trælse vi er fordi vores katte er uden for. 

Anmeld

25. april 2010

Laulund87

Soap skriver:

Jeg gjorde såmænd også bar trådstarter opmærksom på at det faktisk var ulovligt at ha "udekat" når den færdes andre steder end hjemme ..... 

og så kunne man vel lade det blive ved det..

Anmeld

25. april 2010

Soap

Diana... skriver:

"Jeg må tilstå jeg selv mener at en god kat er en død kat"

Ja din holdning er træls!!!

Jeg synes katte er en del af naturen og de skal havde lov at være der. Så vil jeg skide loven et hvis styk som jeg synes er HELT hen i vejret!!!! 

Så må du jo putte låg på sandkassen det har vi = minus lort i kassen!

Denne diskution høre ikke inde under dette indlæg. Så må du lave et indlæg hvor du kan skrive om hvor trælse vi er fordi vores katte er uden for. 

Hov hov der blev skrevet overdrivelse fremmer forståelse !! 

Vi har låg på men det ændre skam ikke græsplæne situationen og om i katte ejere kan li det eller ej er det noget forbandet møg svineri at i ikke tager ansvar og følger loven !! 

Og så gider jeg ikke kommentere det yderligere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.