Hvornår er man samfundsnasser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Delilah

lonemus skriver:

Igen DIN mening..hvem siger jeg gider starte en sympatisk debat???? Hvornår er en debat det??

Hold dig til emnet, mit spørgsmål, eller spring denne debat over :9

Du bliver ved med at sige at folk skal holde sig til emnet, men i en debat bliver der debatteret og specielt på sådan et område kommer man ud på andre spor så lad dog være med at vaske hænderne af for hvad du har startet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

lonemus

Shibby skriver:

" Men når man bevidst søger alle tilskud, så nasser man altså, i mine øjne."

Det er ikke nasseri sødte ^^

Jeg har alt der kan søges. Jeg søgte det fordi jeg kunne,det gør det ikke til nasseri ^^

I mine øjne, jo

Anmeld

25. april 2010

Svei

KaMa skriver:

He he - udover at føle sig ramt, kan det jo også handle om, at nogle af kritikerne til oplægget har en større og bredere kendskab til emnet uden selv at være bruger af diverse ydelser. Via mine jobs i en kommune og nu i psykiatrien har jeg tilegnet mig en social viden og forståelse for mennesker, som nogle af jer andre kunne have gavn af ;-)

Så sandt. Mange ville have glæde af at få viden der hvor problemerne er og opstår.

Anmeld

25. april 2010

lonemus

KaMa skriver:

He he - udover at føle sig ramt, kan det jo også handle om, at nogle af kritikerne til oplægget har en større og bredere kendskab til emnet uden selv at være bruger af diverse ydelser. Via mine jobs i en kommune og nu i psykiatrien har jeg tilegnet mig en social viden og forståelse for mennesker, som nogle af jer andre kunne have gavn af ;-)

Super for dig og tak for dit indlæg

Anmeld

25. april 2010

lonemus

Delilah skriver:

Du bliver ved med at sige at folk skal holde sig til emnet, men i en debat bliver der debatteret og specielt på sådan et område kommer man ud på andre spor så lad dog være med at vaske hænderne af for hvad du har startet. 

Jeg vasker ingen hænder, men forventer I holder jer til emnet - vi er vel voksne mennesker ??

Anmeld

25. april 2010

Vial

lonemus skriver:

<br /><br /><p> Igen DIN mening..hvem siger jeg gider starte en sympatisk debat???? Hvornår er en debat det??</p><p> Hold dig til emnet, mit spørgsmål, eller spring denne debat over :9</p>

Mit indlæg var meget relevant, da jeg blandt andet forklarer dig, hvordan man også kan formulere de spørgsmål du stiller :-)

Anmeld

25. april 2010

Ni-ko-li-ne

lonemus skriver:

Det er altså ikke rigtigt, at det tager år at få pension - ikke for alle i hvert fald!

Jeg kender én med sukkersyge, som fik tilkendt pension efter 6 mdr.

Jeg kender én med svære depressioner, som blev tilbudt pension efter 8 mdr.

Så det stemmer ikke!

man kan jo ikke generalisere på det punkt... nogle mennesker kæmper mange år for at få gennemført en pension... andres begrænsninger er mere åbenlyse og der tager det ikke lige så lang tid...

det er også lidt op til tilfældigheder... da der jo ikke er to sagsbehandlere der er ens...

Anmeld

25. april 2010

lonemus

KaMa skriver:

Mit indlæg var meget relevant, da jeg blandt andet forklarer dig, hvordan man også kan formulere de spørgsmål du stiller :-)

Men jeg har ikke behov for en ordbog i hvordan man SKAL stille spørgsmålet herinde, jeg stiller dem på min egen måde

Anmeld

25. april 2010

Soap

KaMa skriver:

Du ved da ikke hvad vi andre render og laver eller har af uddannelse gør du, eller hvad vi rent faktisk kender til ? 

Der er stor forskel på brugere af disse overførselsydelser og det lyder bestemt ikke til at du i din job funktion er i kontakt med dem som dette indlæg rent faktisk handler om men at du har kontakt til dem som rent faktisk har behov for hjælp til at komme videre der er en væsenlig forskel på at være en match 5 og lyve sig til at være en 

Anmeld

25. april 2010

Delilah

lonemus skriver:

Jeg vasker ingen hænder, men forventer I holder jer til emnet - vi er vel voksne mennesker ??

Det er da klart men du har da også bedt folk om at holde sig til emnet, når de er på emnet. Samfundsnassere. Fordi de har bevæget sig lidt væk fra hvad du lige præcist tænkte der ville komme som svar betyder det jo ikke man bevæger sig væk fra emnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.