Tror den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

Louisiana

Lige en lille opdatering:

Jeg tror, at jeg vil ringe til lægen imorgen, og spørge, om jeg må få taget en ny blodprøve... Mensen er nemlig ikke kommet endnu, og er på dag 40 i min cyklus..!! Har dog haft menssmerter de sidste tre dage (rigtig slemt i fredags), men uden mens. Da jeg ventede min søn, havde jeg menssmerter i 14 dage efter forventet mens, og troede derfor hele tiden, at mensen var på vej. Så måske er det det samme nu... Ellers springer jeg nok bare en blødning over... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Riksen

Ja, det lyder da som en god ide at få taget en blodprøve. Hvor spændende!

Anmeld

9. maj 2010

Louisiana

Riksen skriver:

Ja, det lyder da som en god ide at få taget en blodprøve. Hvor spændende!

Ja, for jeg blir ved med, at teste negativ  Og imorgen er det en uge siden jeg fik taget blodprøve, så hvis jeg er gravid, kan det nok bedre ses nu... Læste i hvert fald om én der havde fået taget blodprøve som viste negativ, og en uge efter fik hun en positiv. Så det er muligt, at det bare var for tidligt sidst 

Har bare sådan en underlig følelse i underlivet, sådan lidt 'tung', eller som om der ligger noget derinde og trykker lidt. Jeg kan ikke mindes, at have haft det sådan før, så ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det  

Anmeld

9. maj 2010

Riksen

Louisiana28 skriver:

Ja, for jeg blir ved med, at teste negativ  Og imorgen er det en uge siden jeg fik taget blodprøve, så hvis jeg er gravid, kan det nok bedre ses nu... Læste i hvert fald om én der havde fået taget blodprøve som viste negativ, og en uge efter fik hun en positiv. Så det er muligt, at det bare var for tidligt sidst 

Har bare sådan en underlig følelse i underlivet, sådan lidt 'tung', eller som om der ligger noget derinde og trykker lidt. Jeg kan ikke mindes, at have haft det sådan før, så ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det  

Ja, den burde da kunne vise positiv, hvis altså den er positiv. Den tyngende fornemmelse kan da meget vel være en spirende graviditet - jeg håber for jer, at en blodprøve kan give jer lidt afklaring.

Anmeld

9. maj 2010

Louisiana

Riksen skriver:

Ja, den burde da kunne vise positiv, hvis altså den er positiv. Den tyngende fornemmelse kan da meget vel være en spirende graviditet - jeg håber for jer, at en blodprøve kan give jer lidt afklaring.

Ja, det burde kunne ses nu...

Tak for det 

Anmeld

11. maj 2010

Lotus86

Hvad sagde lægen??

Anmeld

11. maj 2010

Louisiana

npn skriver:

Hvad sagde lægen??

Jeg er desværre ikke gravid 

Anmeld

11. maj 2010

Lotus86

Øv øv øv.... Det er godt nok ked af at høre, du må have det forfærdeligt når du i så lang tid har kunne holde en smule liv i håbet....

Anmeld

11. maj 2010

Louisiana

npn skriver:

Øv øv øv.... Det er godt nok ked af at høre, du må have det forfærdeligt når du i så lang tid har kunne holde en smule liv i håbet....

Ja, det har været den hårdeste omgang indtil videre. Håber ikke der kommer flere af dem!

Tak for, at du spurgte til det 

Anmeld

11. maj 2010

Lotus86

Det var så lidt...

Og ja, det kan jeg levende forestille mig, det er virkelig skrækkeligt så meget det kan påvirke en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.