Tror den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

Louisiana

Jeg drømte igen i nat, at jeg testede positiv, så med det samme jeg vågnede, drønede jeg ud på badeværelset og testede. Der kom en svag (og lidt tværet) nr. 2 streg. Så jeg drønede ned i Netto for, at købe nogle flere tests og fór hjem og testede igen - men de er altså bragende negative..!! Suk... Der er vel ikke andet for, end at jeg må teste igen imorgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Riksen

Louisiana28 skriver:

Jeg drømte igen i nat, at jeg testede positiv, så med det samme jeg vågnede, drønede jeg ud på badeværelset og testede. Der kom en svag (og lidt tværet) nr. 2 streg. Så jeg drønede ned i Netto for, at købe nogle flere tests og fór hjem og testede igen - men de er altså bragende negative..!! Suk... Der er vel ikke andet for, end at jeg må teste igen imorgen...

Hm... ja, du må desværre vente lidt og så teste igen. Måske er det meget godt, for så er der ikke lang tid til mandag, hvor du ville kunne ringe til din læge i tilfælde af at den er positiv.

Men hvis den første test var svagt positiv, mon ikke du så får en positiv test i morgen eller mandag? Hvis kontrolstregen var der, så er testen jo i orden...

Anmeld

1. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977
Louisiana28 skriver:

Mon ikke du er langsom til at producere det homon der giver den sidste streg? Det er jeg nemlig Prøv igen i morgen tidlig

Anmeld

1. maj 2010

sufinurs

Jeanne skriver:

Mon ikke du er langsom til at producere det homon der giver den sidste streg? Det er jeg nemlig Prøv igen i morgen tidlig

Hej allesammen

fandt ud af baby.dk tilfældigvis i går ved at google "hvornår man kan testes positiv" .. står i samme situation og fik en negativ test i morges ,, men min mens skal først komme på tirsdag..

ang den svage streg og så ingen streg: siger man ikke, at man skal teste med morgenurin.. nok derfor

krydser fingre for dig i morgen!! (har ingen test til at prøve i morgen)

Hilsen Sufinurs

Anmeld

1. maj 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Det er godt nok lige lovligt spændende det her.... Håber så meget den er der  men hvis der var en svag streg så er den der nok, testede du anden gang på nyt urin eller det samme som den første, for ellers kan det jo også have noget at sige.

Anmeld

2. maj 2010

mullesmith2

Hva så Louise?? er ved at sprænges af nysgerrighed

Anmeld

2. maj 2010

blomst84

Nu bliver jeg altså også helt spændt  kom så med en positiv på maj-listen 

Anmeld

2. maj 2010

sufinurs

venter også spændt!!! krydser alt det jeg kan..

Anmeld

2. maj 2010

Riksen

Jeg er også meget spændt på, hvad testen siger i dag!

Anmeld

2. maj 2010

Skytten0111

Husk endelig at lade urinen blive i blæren i 4 timer før du tester... Det siger rigtig meget, men ellers behøver det ikke at være morgenurin.

Og det kunne da godt lyde som om at urinen ikke har været længe nok i blæreren. (siger jeg med henblik på, at første test var svag positiv) -Med mindre du selvfølgelig har brugt det samme igen.

Men du får da også lige nogle af mig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.