Det er netop sådan noget der pisser mig fuldstændigt af!
Det får mig virkelig til at se RØDT
Min personlige holdning er, at man da skal søge de tilskud, man er berettiget til at få, og nogen vil synes det er mærkelige ting, man kan få tilskud til (tænker her på din tråd omkring din søns sygdom og de ting, du søgte tilskud til) MEN selvfølgelig skal man da forsøge at søge...
Det er jo ikke vedkommende, der søger, der er forkert på den, men måske systemet der er lidt pudsigt indrettet på nogle områder.
Jeg er jo selv alene med Laura og har søgt de tilskud fra kommunen, jeg kunne få i form af forhøjet børnefamilieydelse og friplads, selvom jeg ikke mangler pengene...
Min veninde og jeg joker tit om, at jeg slet ikke har råd til at flytte sammen med en mand, hvis det skulle blive aktuelt, fordi flere af mine tilskud så ville bortfalde. Jeg ville dog ALDRIG snyde omkring det, for det synes jeg er svineri!
K.h. Linda
Eva skriver:
Ja, det er som nok det...det er lidt en selvfølge at der er nogen der hiver en op...og så tænker jeg det måske også handler om hvad man selv er vokset op med....
Men jeg er dybt taknemmelig over vi har det system vi har og det skulle vi gerne blive ved med.
min veninde sad grinende og fortalte om hendes veninde der snyder samfundet for en masse penge fordi hun jo ville miste penge hvis hun fortalte at hendes kæreste boede der og det var jo ikke hans problem at betale for venindens børn...men nej, det er så samfundets, så de kan leve fedt....fatter bare ikke at man er så skide ligeglad og bare skal have mest og mere...hmm..
Nå, men ja, vi er jo alle forskellige..
jeg håber bare aldrig aldrig aldrig at jeg igen skal igennem den ydmygelse at søge om kh...
Knus..