"Det kan kommunen hjælpe med...."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

lion

Esb skriver:

Men det ville dine børn far ikke...

hehe. Nej jeg ville føle at jeg snød mig til de penge og jeg vil hellere ikk af med min kæreste. Jeg syens bare nogen gange at det ikk kan være rigtig at enlige forældre for så mange penge ekstra, at det lige frem kan betale sig at være alene frem for at være 2.

Ingen jeg bliver hængt for at skrive dette mener jeg ikk alle enlige, bliver rige af at være det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Ni-ko-li-ne

Mette+Mathias skriver:

<br /><br />Hvis i &quot;kun&quot; er k&#230;rester, regnes din k&#230;restes indkomst ikke med, - men hvis i var gift, ville du ikke f&#229; noget, hvis din k&#230;reste/mand tjente mere end 2*KH.<br /><br />

Vi er samlevende... Og han er socialrådgiver... Så vi ved godt at jeg ikke ville få fuld KH

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

ka-ri-na skriver:

Vi er samlevende... Og han er socialrådgiver... Så vi ved godt at jeg ikke ville få fuld KH

Hvis I ikke er gift får du altså fuld KH uanset hvad din partner tjener. Det er kun friplads, boligsikring osv. som har noget at gøre med om man har en partner eller ej, fordi man så kun selv skal betale halvdelen af huslejen osv.

Anmeld

23. april 2010

Ni-ko-li-ne

Ansemusen skriver:

<br /><br /><p> Hvis I ikke er gift får du altså fuld KH uanset hvad din partner tjener. Det er kun friplads, boligsikring osv. som har noget at gøre med om man har en partner eller ej, fordi man så kun selv skal betale halvdelen af huslejen osv.</p>

Så ved jeg ikk hvad det var for en regel han talte om :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.