ka-ri-na skriver:
altså nu er jeg jo forlovet med en socialrådgiver;0) så hvis jeg kom på KH ville jeg nok søge de ting jeg kunne... jeg er ikke super stolt af at tænke sådan, men jeg tror jeg retfærdiggør det overfor mig selv ved at jeg jo har arbejdet siden jeg var 16år og har til hensigt at fortsætte med det.... så jeg kan bidrage til samfundet...
egentlig har jeg ikke noget mod at skattekronerne bliver brugt til at hjælpe andre mennesker der af den ene eller anden grund står i en krise... det jeg har noget imod er den holdning folk har....
ja, et eller andet sted så tror jeg ofte, at mere vil have mere
Ja, det er som nok det...det er lidt en selvfølge at der er nogen der hiver en op...og så tænker jeg det måske også handler om hvad man selv er vokset op med....
Men jeg er dybt taknemmelig over vi har det system vi har og det skulle vi gerne blive ved med.
min veninde sad grinende og fortalte om hendes veninde der snyder samfundet for en masse penge fordi hun jo ville miste penge hvis hun fortalte at hendes kæreste boede der og det var jo ikke hans problem at betale for venindens børn...men nej, det er så samfundets, så de kan leve fedt....fatter bare ikke at man er så skide ligeglad og bare skal have mest og mere...hmm..
Nå, men ja, vi er jo alle forskellige..
jeg håber bare aldrig aldrig aldrig at jeg igen skal igennem den ydmygelse at søge om kh...
Knus..
Anmeld