Hvad ville du være som barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

betski

Jeg ville være advokat. Gennem hele folkeskolen ville jeg være advokat. Var også i praktik som advokat - tror det var i 9. klasse. Men der fik jeg så at vide, hvor meget det egentlig krævede (tror han malede fanden på væggen) så jeg blev meget skræmt og valgte derfor ikke at tage på gymnasiet - men i stedet teknisk skole som Teknisk Assistent. Endte ud med at blive IT supporter for 8 år siden.... Så det har været en lang tur for mig, for at finde min rette hylde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

dorthemus

Først ville jeg være arkæolog, men fandt ud af at det tager en krig at blive. Så ville jeg være dyrepasser og senere lærer eller pædagog.

Blev pædagog...men vil stadig gerne være dyrepasser

Anmeld

5. april 2010

Dansker i England

Mia Maia skriver:

Hvad for et firma har du?? - og er det grunden til du bor i England??

Jeg har en tøjbutik, og jeg er ved at åbne en mere i en anden by.

Jeg kan meget bedre lide England end Danmark, og da jeg tog herover for 6 år siden for at lære mere og bedre engelsk, besluttede jeg mig for at blive her. Kort efter mødte jeg min mand, som lige var flyttet herover.

Anmeld

5. april 2010

MyBaby

Da jeg var lille, ville jeg gerne være sygeplejeske, men jeg besvimede altid, når jeg så meget blod, sår eller lignende - så det gik nok ikke så godt. Så ville jeg gerne være dagplejemor, fordi jeg elskede små babyen, men min mor sagde, at det var ikke en uddannelse, så det kunne jeg altid blive, når jeg havde taget en uddannelse!

Jeg så omkring 6.-7. klasse fandt jeg ud af, at jeg gerne ville være psykolog, hvilket jeg stræbte målrettet efter både de sidste år i folkeskolen, gennem gymnasiet og hele vejen gennem universitetet. Og sidste år i juni måned nåede jeg målet og jeg arbejder nu som psykolog i Sønderborg Kommune!

Anmeld

5. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg ville være oberts i flåden eller mekaniker

Anmeld

5. april 2010

LinLin

Jeg ville være veterinærsygeplejerske - ikke dyrlæg, for de har ikke så meget med omsorgen for dyrene at gøre. Ellers var det vist dyrepasser, men der er ingen zoologisk have i Århus og her ville jeg blive

Jeg er blevet pædagog - ikke lige heeelt det samme

Anmeld

5. april 2010

MM1987

Dansker i England skriver:

Jeg har en tøjbutik, og jeg er ved at åbne en mere i en anden by.

Jeg kan meget bedre lide England end Danmark, og da jeg tog herover for 6 år siden for at lære mere og bedre engelsk, besluttede jeg mig for at blive her. Kort efter mødte jeg min mand, som lige var flyttet herover.

Spændende...

Jeg kunne sagtens se mig selv flytte til udlandet, ikke fordi jeg ikke kan lide DK, men det kan til tider blive for provins agtigt - og så er jeg vidst bare eventyr lysten - men manden, ham får jeg aldrig med

Anmeld

5. april 2010

saxa

Jeg ville være dyrlæge - og var i noget skolepraktik ved en dyrlæge i 8.klasse tror jeg. Siden praktikken har jeg ikke villet være dyrlæge mere.. Så fandt jeg mit kald som pædagog - og har stilet efter det lige siden 

Marianne - som kan kalde sig pædagog om under 3mdr

Anmeld

5. april 2010

FrkC

Sjov tråd

Jeg ville være 1000 ting Hehe..

Poffessionel springrytter, berider, dyrlæge, læge/kirurg, retsantropolog, sygeplejerske, vulkanolog (eller hva det nu hedder det med vulkanerne ) og politibetjent :p

Det var mine højeste ønsker da jeg var lille/yngre og mange af dem er stadig højt på listen

Anmeld

5. april 2010

ann-kristina

Jeg ville være læge. Og det blev jeg så for godt 7 år siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.