Hvad ville du være som barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Becks

Da jeg var lille ville jeg være Arkæolog og massør (Spædbarnsmassør, gad vide om det egntlig findes endnu)

Er idag sosuhjælper og elsker mit fag.. Vil dog stadig være massør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Barbamama

Tutter skriver:

Da jeg var lille ville jeg være Arkæolog og massør (Spædbarnsmassør, gad vide om det egntlig findes endnu)

Er idag sosuhjælper og elsker mit fag.. Vil dog stadig være massør

Googlede det lige og det findes : http://www.morsbaby.net/Babymassage02.htm

Anmeld

5. april 2010

AWO

Jeg ville være journalist (som farmand), eller pædagog. Og så overvejede jeg i lang tid at blive tolk, indtil jeg fandt ud af, at langt de fleste bare sidder hos speditørerne og hjælper med eksprotsamtaler...

Nu læser jeg til talepædagog, hvilket egentlig er en meget god blanding, idet der både er en masse med børn og sprog..

Anmeld

5. april 2010

4kløver

Vis men kigger i min søsters venne bog skrev jeg i den da jeg var ca 10- 11år Ville jeg være  Politimand vis ikke så BZ den har vi grint meget af..

Anmeld

5. april 2010

Lise

Jeg ville være fotograf. Forfulgte min drøm i min teenageår da der stadig var noget der hed "den fri ungdomsuddannelse" med frivillig praktik hos fotografer, medieskole i Viborg og fotohøjskole på Samsø, men fandt ud af efter nogle år at jeg ikke har skyggen af kreativitet i mig, så nu arbejder jeg som revisor og læser cand.merc.aud

Havde også en periode hvor jeg ville være jordemoder, men heldigvis for de fødende kom jeg også fra det

Anmeld

5. april 2010

helora

dorthemus skriver:

Hvor sjovt..jeg ville også være arkæolog

Også mig . Så vidt jeg husker dukkede ønsket op lige i hælene på Indiana Jones-filmene . Min far prøvede uden held at overbevise mig om, at erhvervet måske ikke var helt så glamourøst og action-præget som i filmen

Anmeld

5. april 2010

heaven

Hehe......

Da jeg var lille ville jeg gerne være 2 ting: "En kødbolle, for så kunne jeg svømme rundt i en gryde"?????    eller

"En der passer børn"

Jeg har "altid" været barnepige for min mors veninders børn, kusiner osv og er også endt som pædagog - blev udd i feb 2003. Er ikke heeeelt på den rigtige hylde endnu, er i en alm børnehave.. Jeg elsker det og har været der siden april 2004. Med tiden vil jeg dog gerne arbejde med unge der af den eller anden grund har ondt i livet, på en døgninst. for utilpassede, med tvangsfjernede mv. Et job som hjemmehos´er eller i en inst med "ung mor projekt"... Det kommer en dag, har det godt hvor jeg er....

Jannie

Anmeld

5. april 2010

LotteGabriella

Jeg ville gerne være politikvinde i New York

Jeg endte jo så med at blive offentlig kontornusser, hvilket jo næsten har den samme spændingsværdi

Anmeld

5. april 2010

Dansker i England

Mia Maia skriver:

Spændende...

Jeg kunne sagtens se mig selv flytte til udlandet, ikke fordi jeg ikke kan lide DK, men det kan til tider blive for provins agtigt - og så er jeg vidst bare eventyr lysten - men manden, ham får jeg aldrig med

Det virker nok bedre, hvis du får manden med dig .

Jeg har altid rejst meget, og for mig var det helt naturligt at flytte til udlandet - at det blev England var mere en tilfældighed. Jeg nyder, at der er folk af alle racer og religioner overalt, og ingen kigger skævt til dig, fordi du ikke er indfødt - der er plads til alle.

Anmeld

5. april 2010

Tdittmann

Da jeg var barn drømte jeg om at blive sygeplejeske eller politimand, og arbejder i dag som kontorassistent!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.