Hvad ville du være som barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

Maise

ville være sygeplejerske eller pædagog.

det blev så sygeplejerske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

MariaJ

LivasMor skriver:

Da jeg var barn drømte jeg om at blive blomsterbinder og blive gift med en kronraget mulat - helst rapper med runde briller

Min astma og allergi gjorde det med blomsterne umuligt - så næste drøm var dyrlæge, jeg opgav efter en praktik hvor jeg var besvimet 2 gange under selv de mest simple undersøgelser.

Jeg endte med at starte på pædagoguddannelse, springe fra og i stedet tage en uddannelse som sagsbehandler,

ALLIGEVEL arbejder jeg pt. som Pædagog-medhjælper og overvejer at gøre min uddannelse færdig indenfor kort tid

Mulatten/rapperen fandt jeg aldrig, men manden herhjemme er dog næsten kronraget

Ej, det med den kronragede mulat er bare for sjovt . Tænk at have så specifikke ønsker om sin fremtidige partner allerede som barn.

Anmeld

6. april 2010

helora

dorthemus skriver:

Ja den interesse kan sgu´ meget vel være kommet af de film....minus edderkopperne, dog

Ja, eddekopperne og slangerne trak også lidt ned her. Men jeg skulle klart ud at lede efter pagtens ark osv. (og vinde over skurkene)

Anmeld

7. april 2010

dorthemus

helora skriver:

Ja, eddekopperne og slangerne trak også lidt ned her. Men jeg skulle klart ud at lede efter pagtens ark osv. (og vinde over skurkene)

OG gå i khaki farvet tøj og møje sig til

Anmeld

7. april 2010

LivasMor

MariaJ skriver:

Ej, det med den kronragede mulat er bare for sjovt . Tænk at have så specifikke ønsker om sin fremtidige partner allerede som barn.

Det dukkede op i perioden hvor SNOW hittede med INFORMER, min far rejste i den tid meget og havde en CD med rap-musik og en Diskman med hjem til mig. Mulatten på forsiden af CD-coveret blev min drømmeprins - det er nu sjovt at tænke tilbage på

Anmeld

7. april 2010

LouiseNielsen

Jeg har altid ville være falckredd e r.... Forfulgte også drømmen, men da jeg havde fået elevplads og skulle starte opdagede jeg at jeg var gravid. Og droppede derfor ud....

Jeg kunne ikke overskue den uddannelse og "jobbet" som alene mor, som jeg jo fra starten af viste jeg ville blive....

Jeg vil stadig rigtig gerne være falckredder, men jeg har prioteret anderledes og sagt at jeg vil ikke før mine børn er større... Så når jeg engang er færdig med barsel tager jeg uddannelse som social og sundheds acc, også ser vi om jeg senere hen tager redder uddannelsen.....

Anmeld

7. april 2010

helora

dorthemus skriver:

OG gå i khaki farvet tøj og møje sig til

Hahaha. Jeg kan høre vi har haft den samme romantiske (læs: urealistiske) idé om arkæologi-erhvervet

Anmeld

7. april 2010

mama09

betjenten skriver:

Jeg har altid villet være bager, eller fængselsbetjent.... Og ja er sgu blevet begge dele  Først bager og nu fængselsbetjent, som jeg er SUPER glad for...

Fedt....... Fængselbetjent, har jeg også altid drømt om, bare aldrig hoppet ud i det

Måske jeg skulle gør det

Er handicap ledsager og love it!

Som barn vil jeg gerne være politimand/fængselsbetjent/falckredder eller social rådgiver

Anmeld

8. april 2010

Miamaja

som barn dromte jeg om at blive film eller popstjerne

Anmeld

8. april 2010

Kløver

Jeg har aldrig rigtig vidst præcis hvad jeg ville som barn, kan ihvertfald ikke huske jeg havde noget bestemt jeg brændte meget for. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.