Hvad ville du være som barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Barbamama

betjenten skriver:

Ja jeg tror nu heller ikke at jeg har behov for at se den igen....

nej sådan er det med nogle film.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

lululupo

Tennisstjerne, hvilket gik helt efter planen indtil jeg smadrede mit håndled fuldstændig, er blevet opereret flere gange i det, øv i en alder af kun 13.........

Anmeld

5. april 2010

betjenten

michella80 skriver:

nej sådan er det med nogle film.....

Ja det er helt sikkert... Men synes nu alligevel at det er super godt, at der er nogle der gider lave lidt anderledes film... Man bliver jo også træt af at det altid ender lykkeligt...

Anmeld

5. april 2010

MM1987

Dansker i England skriver:

Jeg ville være kok. Jeg begyndte på kokkeskole, men ombestemte mig, og tog en business udd i stedet. I dag har jeg mit eget firma - men jeg laver stadig mad

Hvad for et firma har du?? - og er det grunden til du bor i England??

Anmeld

5. april 2010

MM1987

Jeg ville have en slik butik eller være politimand...

Men jeg ender nok på et kontor - lige nu er målet indkøber, men det ændre sig næsten lige så tit som da jeg var en lille én...

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

betjenten skriver:

Ja det er helt sikkert... Men synes nu alligevel at det er super godt, at der er nogle der gider lave lidt anderledes film... Man bliver jo også træt af at det altid ender lykkeligt...

Ja nogen gange! For så er slutningen ikke en overraskelse.

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville være tandtekniker som min gudfar først. Derefter ville jeg være elektriker som min far.

Senere ville jeg 'naturligvis' være rockstjerne og/eller journalist.

Jeg har lavet stort set alt i mit liv, indtil nu, men jeg er super glad for, hvor jeg er nu, hvor jeg er tekniker og laver computere til handicappede...

Anmeld

5. april 2010

oo

jeg har altid vidst jeg ville have noget med litteratur at gøre. jeg har skrevet historier og endda decideret bøger siden jeg var 7-8 år gammel og har altid ønsket at blive udgivet. det er jo ikke ligefrem noget man lever højt og flot på i Danmark, såe der skal jo gerne være en back-up plan. som lille var det at blive skolelærerinde, men da jeg havde været på besøg i en 3. klasse i forbindelse med mit studie på Zahles lærerseminarium, kom jeg ligesom i tanker om, at andres børn overhovedet ikke står højt på min favoritliste

nu læser jeg litteraturvidenskab og kan hellige mig litteraturen fuldkommen både under og efter studiet på alle mulige måder. Så jeg er blevet noget med noget som jeg altid har ønsket mig

og nåhjo...så har jeg opdaget henad vejen, at det med at blive udgivet ikke er den vigtige del af en forfatters arbejde...det er at SKRIVE - fordi man simpelthen ikke kan lade være

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

Eva skriver:

inspireret af tråden om hvad ens børn mon vælger at arbejde med...hvad ville I så være som børn?

Jeg ville være sportsjournalist eller arkæolog...

Og jeg ender med at blive det som alle andre er i min mors side af familien.. pædagog.

knus..

Hvor sjovt..jeg ville også være arkæolog

Anmeld

5. april 2010

betjenten

michella80 skriver:

Ja nogen gange! For så er slutningen ikke en overraskelse.

Nemlig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.