Hvad ville du være som barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

ønskebørn74

MOR OG BARBIE... HIHI... DA JEG BLEV ÆLDRE, MOR, LYKKELIG, ELSKET AF MANDEN I MIT LIV OG JOBMÆSSIGT FORFATTER...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

betjenten

michella80 skriver:

Ja man kan jo ligefrem få medlidenhed med NOGEN af dem....Så et program for nylig med en der sad i Vestre Fængsel. Han havde røvet en bank og man fulgte ham igennem programmet og han virkede bare som en stille og rolig og egentlig fin fyr og til sidst hører man så at han skal sidde i alt 9år fordi han får en dom mere. Jeg fik bare så ondt af ham, men ja det kan jo ikke nytte noget....

Ja og må endelig ikke glemme at de fleste har haft en ussel barndom!! Har da heldigvis lært gennem jobbet, at jeg ikke gider bruge energi på at brokke mig over små latterlige ting...

Har det vist meget godt, i forhold til de udstødte i samfundet... Og blev bekræftet i det endnu mere, da jeg så Submarino forleden...

Puha sikke et lorteliv!!!

Anmeld

5. april 2010

Dansker i England

Jeg ville være kok. Jeg begyndte på kokkeskole, men ombestemte mig, og tog en business udd i stedet. I dag har jeg mit eget firma - men jeg laver stadig mad

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

betjenten skriver:

Ja og må endelig ikke glemme at de fleste har haft en ussel barndom!! Har da heldigvis lært gennem jobbet, at jeg ikke gider bruge energi på at brokke mig over små latterlige ting...

Har det vist meget godt, i forhold til de udstødte i samfundet... Og blev bekræftet i det endnu mere, da jeg så Submarino forleden...

Puha sikke et lorteliv!!!

Ja det er rigtigt. Dem som er vokset op med en tryg barndom er der vidst ikke overvægt af i fængslerne....

Og ja den film må være ret barsk. Jeg har læst bogen for lang tid siden.... Den var også hård at komme igennem

Anmeld

5. april 2010

Lullaby

Dyrlæge men da jeg så kom i praktik fandt jeg hurtig ud af at det ikke var mig efter at have observeret nogle aflivninger

Anmeld

5. april 2010

betjenten

michella80 skriver:

Ja det er rigtigt. Dem som er vokset op med en tryg barndom er der vidst ikke overvægt af i fængslerne....

Og ja den film må være ret barsk. Jeg har læst bogen for lang tid siden.... Den var også hård at komme igennem

Nej det er jo desværre den sociale arv, som ja fylder en del i fængslerne... Heldigvis er der da nogle der "slipper" udenom....

Og ja synes sgu at det var en barsk film... Man tænker i hvert fald over hvor godt man har det... ALLE burde se den film!! (eller læse bogen)

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

betjenten skriver:

Nej det er jo desværre den sociale arv, som ja fylder en del i fængslerne... Heldigvis er der da nogle der "slipper" udenom....

Og ja synes sgu at det var en barsk film... Man tænker i hvert fald over hvor godt man har det... ALLE burde se den film!! (eller læse bogen)

ja jeg kan huske jeg syntes næsten det var rigeligt med de billeder jeg fik i hovedet af bogen....

Anmeld

5. april 2010

Mathilde

Da jeg var helt lille ville jeg være lokomotivfører og senere ville jeg gerne være jordemoder, hvilket også er min drøm idag... gennemsnittet er også som det skal være, men det kan ikke lade sig gøre rent praktisk at jeg kan tage den udd

Anmeld

5. april 2010

Mira0911

Har altid ville være kok, læste også til kok, viste sig med tiden, at det var ikke det jeg ville...

Nu er jeg i gang med at samle erfaring til ssh, og håber på at starte på udd. til næste år....

Anmeld

5. april 2010

betjenten

michella80 skriver:

ja jeg kan huske jeg syntes næsten det var rigeligt med de billeder jeg fik i hovedet af bogen....

Ja jeg tror nu heller ikke at jeg har behov for at se den igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.