Hvad ville du være som barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.688 visninger
81 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Honningblomst

inspireret af tråden om hvad ens børn mon vælger at arbejde med...hvad ville I så være som børn?

Jeg ville være sportsjournalist eller arkæolog...

Og jeg ender med at blive det som alle andre er i min mors side af familien.. pædagog.

knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Barbamama

Jeg har altid gerne ville være psykolog fordi jeg gerne ville hjælpe andre når de var kede af det. Hi hi... Jeg blev pædagog så lidt inden for emnet er jeg da. Hi hi

Anmeld

5. april 2010

blomst84

Hehe sjov tråd  jeg ville være dyrelæge eller politi til hest.. men ja endte også som pædagog 

Anmeld

5. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Skuespiller og sanger. Elsker stadig begge dele den dag i dag...

Anmeld

5. april 2010

wamse

Jeg ville gerne være forfatter

senere ville jeg gerne være murer, men er nu i gang med pædagoguddannelsen

Anmeld

5. april 2010

betjenten

Jeg har altid villet være bager, eller fængselsbetjent.... Og ja er sgu blevet begge dele  Først bager og nu fængselsbetjent, som jeg er SUPER glad for...

Anmeld

5. april 2010

Jibbe

jeg ville være kaptajn og sejle et skib... endte da også med at gå 4 år på uddannelsen som skibsofficer inden jeg fandt ud af det bare ikke var mig men min kæreste er overstyrmand, og næste forfremmelse er til kaptajn så det kan være det var det jeg egentlig drømte om dengang

Anmeld

5. april 2010

otlitrom

Jeg ville gerne være Læge eller Jurist. Det blev senere til Jordemoder, men det kunne mit gennemsnit ikke række til. Så nu læser jeg til sygeplejerske, og er fint tilfreds!

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

betjenten skriver:

Jeg har altid villet være bager, eller fængselsbetjent.... Og ja er sgu blevet begge dele  Først bager og nu fængselsbetjent, som jeg er SUPER glad for...

spændende! Hvilket fængsel arbejder du på?

Anmeld

5. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Eva skriver:

inspireret af tråden om hvad ens børn mon vælger at arbejde med...hvad ville I så være som børn?

Jeg ville være sportsjournalist eller arkæolog...

Og jeg ender med at blive det som alle andre er i min mors side af familien.. pædagog.

knus..

Jeg har altid villet være landmand... Når sommerferien started var min taske pakket og klar, ikke om jeg gad sidde 7-8 uger hjemme hos mor og far. Så drog derud på gården og var der hele sommerferien. Hvert år og andre ferier.

Hold op hvor jeg lærte meget om livet der. Ikke kun 'land livet', men også mig selv.. De driver stadig gården, som kun er vokset siden da - bla. købt 7 gårde omkring deres - lejer stuehusene ud og burger så jorden...

Men fandt ud af at det skulle være stort for at kunne løbe rundt, så det blev lagt på hylden. Gik på efterskole i 2 år uden stadig at vide hvilken vej jeg skulle vælge. Men tog en 3½ årig udd og kørte lastbil i 7 år - sættevogne/forvogn hænger/ citytrailer mm. Nu kører jeg som autoredder hos dansk autohjælp.

Min mor er udd pædagog, min far er Miele montør - som min mor har sagt; det undrer mig stadig at du ikke har kørt vindmølle transport endnu.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.