Hvad ville du være som barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Pia.

Dyrlæge - Jeg var ikke særlig gammel før det var mit højeste ønske eller bare arbejde med dyr... Så blev jeg lidt ældre så ville jeg være pædagog og jeg endte med en uddannelse som Sosuhjælper og har brugt mine år i hjemmeplejen, som pædagog medhjælper i børnehave og vuggestue og dagplejer...

....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

TbCp

Jeg har altid gerne ville være pædagog og det blev jeg...

Ville dog helt vildt gerne en dag skrive en bog...

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Jeg har altid gerne ville være pædagog og det blev jeg...

Ville dog helt vildt gerne en dag skrive en bog...

Spændende!!!! Om hvad?

Anmeld

5. april 2010

TbCp

michella80 skriver:

Spændende!!!! Om hvad?

Aner det ikke

Jo jeg har lidt ideer.... meeeen holder dem for mig selv

Anmeld

5. april 2010

Chalala85

Jeg ville være dyrlæge men endte som penisionsrådgiver noget af et spring hehe men er glad for det idag elsker dog stadig dyr helt enormt

Anmeld

5. april 2010

betjenten

michella80 skriver:

spændende! Hvilket fængsel arbejder du på?

Ja det er sgu slet ikke så tosset  Ved aldrig helt hvad dagen bringer, og det er sjældent at 2 dage er ens.. Er på Anstalten ved Herstedvester i Albertslund... Er dog gået fra og kommer først tilbage til januar... Heldigvis arbejder min kæreste der også, så er stadig lidt med på sidelinien

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

betjenten skriver:

Ja det er sgu slet ikke så tosset  Ved aldrig helt hvad dagen bringer, og det er sjældent at 2 dage er ens.. Er på Anstalten ved Herstedvester i Albertslund... Er dog gået fra og kommer først tilbage til januar... Heldigvis arbejder min kæreste der også, så er stadig lidt med på sidelinien

Okay... hi hi. Kender en der lige er kommet ud derfra. Hi hi.... Der er mange hårde forbrydere derovre.....

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Aner det ikke

Jo jeg har lidt ideer.... meeeen holder dem for mig selv

Jamen det vil jeg da glæde mig til

Anmeld

5. april 2010

betjenten

michella80 skriver:

Okay... hi hi. Kender en der lige er kommet ud derfra. Hi hi.... Der er mange hårde forbrydere derovre.....

Nej det er vist ikke Guds bedste børn der sidder der. Men de fleste er heldigvis bare "almindelige" mennesker, der har dummet sig godt og grundigt!!

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

betjenten skriver:

Nej det er vist ikke Guds bedste børn der sidder der. Men de fleste er heldigvis bare "almindelige" mennesker, der har dummet sig godt og grundigt!!

Ja man kan jo ligefrem få medlidenhed med NOGEN af dem....Så et program for nylig med en der sad i Vestre Fængsel. Han havde røvet en bank og man fulgte ham igennem programmet og han virkede bare som en stille og rolig og egentlig fin fyr og til sidst hører man så at han skal sidde i alt 9år fordi han får en dom mere. Jeg fik bare så ondt af ham, men ja det kan jo ikke nytte noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.