ømh har lige brug for nogle friske øjne her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Honningblomst

VNB skriver:

JUUUUUUBIIIIIIII! Begynder også selv at tro mere og mere på det nu!

hehe og ja du har da fuldstændig ret i det du skriver! Man kan hele tiden finde sig en ny ting at bekymre sig om... men der er jo SÅ mange mange mange ting at glæde sig til som du siger!

Har glædestårer i øjnene og føler mig UFATTELIG heldig lige nu!  men den skal altså stadig lige sive helt ind... håber jeg den gør når testen bliver tydeligere de næste dage!

stort knus!

Ja, den skal lige falde på plads...den nye status som gravid....men det bliver virkeligt snart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

dorthemus

Neeej hvor er det spændende...jeg kan også godt se en svag streg så jeg ville også bare teste løs de kommende dage hvor graviditetshormonet fordobles

TILLYKKE og jeg glæder mig til at følge med de kommende dage.

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

hvor er det fantastisk skrevet jeg har været overbevist om at det ville gå galt inden de 12 uger, nu er jeg nået til 12 fulde uger og nu er jeg bange for det sker sent - præcis som du skriver det er een lang bekymring det her gravid-mor noget, men jeg er også overbevist om at det er tifold af glæde og kærlighed. når jeg ser på min niece og tænker, at sådan en lille spirrevip er på vej til os, så blir jeg helt rundtosset

Jeg tror, at det med at man bekymrer sig hele tiden er med til at modne én til moderrollen...og er det ikke bare FANTASTISK  Kan stadig ikke helt fatte at jeg skal være mor om mindre end to måneder

Anmeld

2. april 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

Hej Piger.

Som mange af jer sikkert ved er vi lige nu i behandlings pause og skal starte op i vores andet IVF/ICSI forsøg engang i slutningen af April.

jeg har i flere dage gået og haft det "underligt" i min mave... troede da helt sikkert at mens var på vej. (det skal komme her den 6-8 april) vågnede op med kvalme imorges og tog derfor en test bare for sjov skyld... ved godt det er lidt for tidligt at teste... men men men....

Snyder min øjne mig? ser jeg hvad jeg bare gerne vil se?

hvad siger i? Er helt rundt på gulvet nemlig...  Kan de vise falsk???

Håber i vil hjælpe en MEGET forvirret kvinde....

Knus Vinni.

FOR AT DEN ER HJEMME

KNUS KYS OG KRAM LENE

Anmeld

2. april 2010

*A*

Hej Vinni,

Jeg krydser finge for at den sidder i skabet  Hvor ville det bare være fantastisk, så kommer vi næsten til at følges ad jo...

Jeg venter i spænding...

Anja

Anmeld

2. april 2010

VNB

dorthemus skriver:

Neeej hvor er det spændende...jeg kan også godt se en svag streg så jeg ville også bare teste løs de kommende dage hvor graviditetshormonet fordobles

TILLYKKE og jeg glæder mig til at følge med de kommende dage.

tak  

ja det er VILDT spændende!  testene ligger fuldtsændig klar ude på badeværelset, så det er bare ventetiden som skal fordrives nu... 

er det allerede om 2 mdr du skal føde?  iiih så er du snart en rigtig moar! blir SKØNT!

knus

Anmeld

2. april 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

FOR AT DEN ER HJEMME

KNUS KYS OG KRAM LENE

tak søde!  du kan tro at vi også render rundt og krydser ALT herhjemme!

Vi siger hele tiden til hinanden "kan det virkelig passe hvis vi HELT SELV har lavet en???!!!" det kan slet ikke lige falde på plads i vores hoveder...

Så glæder mig sindsygt til at teste her de næste dage, og forhåbentlig se en helt pink streg snart!

Anmeld

2. april 2010

håber snart det er os

VNB skriver:

mange mange tak  Håber også VIRKELIG den er god nok!

Og  så meget for at i også får en positiv test snart! Glæder mig til at høre hvordan det går det med det hele i uge 16!

tusinde tak hvor er du sød

Anmeld

2. april 2010

VNB

*A* skriver:

Hej Vinni,

Jeg krydser finge for at den sidder i skabet  Hvor ville det bare være fantastisk, så kommer vi næsten til at følges ad jo...

Jeg venter i spænding...

Anja

IHHHH det kunne bare være SÅ hyggeligt at følges ad! ja så er der vel kun et par ugers mellemrum mellem vores termin (hvis det er!) efter den beregner som findes her på baby.dk vil min termin blive den 12 december ca.  - er jo slet ikke til at fatte!

går det godt med det hele ellers? hvornår har du den første scanning?

Anmeld

2. april 2010

oo

vi skal vist have oprettet en gruppe til "Øko-babyerne" ja, du kommer også i kvartals gruppe med mig, hurra!!

jeg har gået og gjort klar til påskefrokosten imorgen og midt i frikadelle stegning står man og smiler over hele femøren og tænker "Vinnie er gravid!"

og det der med at det liiiige skal gå op for en - det er stadig ikke for alvor gået op for mig, jeg har det som om det bare er noget jeg leger og når folk sidder herhjemme og lykønsker os og spørger til det hele, tænker jeg "aj, nu tror de allesammen på det!". det er simpelthen for surrealistisk, for man har fuldkommen indrettet sit hoved til, at man bare ikke KAN lave babyer selv - men det ku vi bare godt, HAHA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.