ømh har lige brug for nogle friske øjne her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.853 visninger
127 svar
0 synes godt om
2. april 2010

VNB

Hej Piger.

Som mange af jer sikkert ved er vi lige nu i behandlings pause og skal starte op i vores andet IVF/ICSI forsøg engang i slutningen af April.

jeg har i flere dage gået og haft det "underligt" i min mave... troede da helt sikkert at mens var på vej. (det skal komme her den 6-8 april) vågnede op med kvalme imorges og tog derfor en test bare for sjov skyld... ved godt det er lidt for tidligt at teste... men men men....

Snyder min øjne mig? ser jeg hvad jeg bare gerne vil se?

hvad siger i? Er helt rundt på gulvet nemlig...  Kan de vise falsk???

Håber i vil hjælpe en MEGET forvirret kvinde....

Knus Vinni.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes bestemt jeg kan se en streg nr 2. Og hvis der er så længe til din testdag, er det da bestemt et godt tegn. 

Et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

2. april 2010

Soap

Den er tricky syns jeg , hvor længe efter er billederne taget ? 

Anmeld

2. april 2010

MM1987

Altså jeg kan godt se stregen...

Men jeg tør altså ikke at sige Tillykke, fordi den er så svag som den er..

Jeg ville uden tvivl købe en af de der lidt dyrere teste hvor der er et rum til hver streg (hvis du forstår) der synes jeg der er mindre tvivl, og så tage dem de næste par dage...

Hvor jeg håber den er der...

Men hvis du er igang med nedregulering, får du da ægløsning??

Og hvordan er det ny med dine æggeledere??

Håber inderligt i har snydt det hele og klaret den selv..

Knus

Anmeld

2. april 2010

Betina&Mathias

Jeg ser også streg nr.2

Fantastisk  Tillykke

Anmeld

2. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

VNB skriver:

Hej Piger.

Som mange af jer sikkert ved er vi lige nu i behandlings pause og skal starte op i vores andet IVF/ICSI forsøg engang i slutningen af April.

jeg har i flere dage gået og haft det "underligt" i min mave... troede da helt sikkert at mens var på vej. (det skal komme her den 6-8 april) vågnede op med kvalme imorges og tog derfor en test bare for sjov skyld... ved godt det er lidt for tidligt at teste... men men men....

Snyder min øjne mig? ser jeg hvad jeg bare gerne vil se?

hvad siger i? Er helt rundt på gulvet nemlig...  Kan de vise falsk???

Håber i vil hjælpe en MEGET forvirret kvinde....

Knus Vinni.

Du spørger forresten om den kan være falsk. Nej det kan den ikke, men når man tester tidligt, kan det godt være tegn på, et befrugtet æg, og ikke nødvendigvis et æg der har sat sig fast.

Har selv prøvet at teste positivt på testdag, og så miste det som en biokemisk graviditet efter 1 dag.

Ikke for at skræmme dig, for jeg tror da bestemt at den er der.

Anmeld

2. april 2010

VNB

Alexis skriver:

Synes bestemt jeg kan se en streg nr 2. Og hvis der er så længe til din testdag, er det da bestemt et godt tegn. 

Et forsigtigt tillykke herfra

Hvis man skal tage efter min sidste mens som kom den 10 marts er der jo faktisk 8 dage til... men ved ikke hvor meget man skal regne med den fordi vi jo var i IVF behandling der... normalt kommer min mens omkring den 6-9 i hver måned... så under alle omstændigheder er der jo mindst 4-5 dage til...

uh jeg ved slet slet ikke hvad jeg skal tænke... Må jo vente de der 48 timer og så tage en ny  

MEN HÅBER SKU!!!!! tænk hvis man kunne slíppe for endnu en IVF/ICSI behandling

Anmeld

2. april 2010

Soap

Jeg kan også sagtens se streg nummer 2 MEN det er jo bar sådan at efter 5 min kan man ikke regne med resultatet 

Jeg har selv prøvet en negativ og så tage hjemmefra og komme tilbage, hvor den lå på bordet og så den var positiv uden at være det og der står jo på de fleste pakker at resultatet er ugyldigt efter 5 min 

Har du ikk en mere du kan tage ? 

Anmeld

2. april 2010

VNB

Soap skriver:

Den er tricky syns jeg , hvor længe efter er billederne taget ? 

jeg havde rent faktisk glemt testen på badeværelset... så den er ca 2 timer gammel da billederne bliver taget. har det noget at sige????

Anmeld

2. april 2010

oo

puuuuha! jeg blev lige helt svimmel der der ER en nummer to streg, men du er fire dage for tidligt på den ca, og det er nok derfor den er svag. test test test, enten hver dag eller hver anden - og køb testene fra netto altså hvis ikke det var helligdage lige nu, så sendte jeg dig hele mit arsenal af tests!!

nej, hvor er det bare stort og spændende og helt fantastisk! jeg vil spændt følge med i de næste dages testerier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.