ømh har lige brug for nogle friske øjne her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

VNB

Sofiekdk skriver:

For fanden hvor er det bare helt vildt fantastisk. Sidder bare her med tårer i øjnene, godt manden ikke er hjemme, så ville han ryste på hovedet af mig

Det er så vildt at mirakler stadig kan ske og hvor er det bare sindsyg at det er sket helt af sig selv. Tænk engang, en lille baby inde i maven som i helt selv har lavet. I bringer sku håb ind i vores andres små barnløse hjerter, det kan virkelig ske

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE ... Lov du skriver imorgen og viser billeder af endnu en positiv test.

1000 tak!  hvor er det rørende at du blir helt rørt! kan huske at præsis samme følelse sad jeg med dengang Trine (Tjuhl) skrev herinde at hun lige pludselig var blevet naturlig gravid! det er Så fantastisk - og JA det giver nemlig lige præsis håb til alle barnløse!

DET KAN JO SKE!!!!  - man regner bare aldrig med at det er EN SELV det sker for!  og ja tænk en lille bebs som man helt helt selv har lavet... det er SÅÅÅÅÅÅ vildt!

Ville sgu ønske at ALLE jer fra barnløsheds gruppen kunne opleve det samme! virkelig  Men synes samtidig at det er MEGET vigtigt at huske på at et barn ER LIGE ELSKET uanset om det er hjemmelavet eller hjælpelavet  

Jeg vil skynde mig at hoppe i seng nu så det snart kan blive morgen og jeg kan teste igen! Vi har været til påske tam tam hos min svigerfamilie hele aften... puha det er svært at "skjule" glæden, og min svigermor blev ved med at spørge "skal du slet ikke have et glas vin idag Vinni?" ømh....   nej tak, jeg... ømh... skal vist nok køre hjem... akavet

LOVER at smide nye billeder ind imorgen!

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

oo

VNB skriver:

Ville sgu ønske at ALLE jer fra barnløsheds gruppen kunne opleve det samme! virkelig  Men synes samtidig at det er MEGET vigtigt at huske på at et barn ER LIGE ELSKET uanset om det er hjemmelavet eller hjælpelavet  

HØRT!

Anmeld

3. april 2010

VNB

Go morgen allesammen

først vil jeg lige sige mange mange tak til ALLE som har skrevet tillykke til os! det varmer så meget! har slet ikke nået at svare jer alle tilbage... MEN TAK!

Jeg har nu taget min clearblue test (som reklamere med at de er de sikreste på markedet) og den viste positiv efter kun 2 min!!!  

Så NU tør vi altså godt tro på det herhjemme

BLir selvfølgelig ved med at teste de næste mange dage, og så håber vi at vi hurtigst muligt kan komme til en trygheds scanning på klinikken.

Vi er SÅ stolte herhjemme lige nu!!!! EN helt hjemmelavet perfekt lille streg!  selv min kæreste tror på det nu efter han så testen blive positiv for øjnene af os her i morges

Fortsat god påske til jer allesammen

Her kommer de nyeste billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. april 2010

Lotus86

Har også lige fuldt lidt med i debatten siden i går...

Wow hvor er det vildt, stort stort tillykke til jer begge to, sikke en påskeoverraskelse at få

Anmeld

3. april 2010

oo

JAAAAAA! HURRAAAAAAAAAAAAAAAA! TILLYKKEEEE igen - det kan man aldrig sige for meget i den her situation

det er helt romantisk, påsken er jo en forårsfest der i hedensk tid symboliserede det nye liv der sprang op af jorden og ud af husdyrene - og nu har du et lille-bitte nyt liv i maven - åh suk!

kræv jeres tryghedsscanning på klinikken! de burde scanne jer fra omkring 7. uge, der kan I se hjerteblink.

Anmeld

3. april 2010

VNB

npn skriver:

Har også lige fuldt lidt med i debatten siden i går...

Wow hvor er det vildt, stort stort tillykke til jer begge to, sikke en påskeoverraskelse at få

1000 tak

ja det er da bare den påske nogensinde!

Anmeld

3. april 2010

benthe :-)

wee søde tillykke med det
benthe

Anmeld

3. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

JAAAAAA! HURRAAAAAAAAAAAAAAAA! TILLYKKEEEE igen - det kan man aldrig sige for meget i den her situation

det er helt romantisk, påsken er jo en forårsfest der i hedensk tid symboliserede det nye liv der sprang op af jorden og ud af husdyrene - og nu har du et lille-bitte nyt liv i maven - åh suk!

kræv jeres tryghedsscanning på klinikken! de burde scanne jer fra omkring 7. uge, der kan I se hjerteblink.

JAAAAHUUUU! tak tak tak  

Hvor er det smukt skrevet, og ja det passer jo perfekt! Vi må ha været helt forårs kåde, og resultatet er jo LÆKKERT!

Jeg regner med at ringe til klinikken her engang i næste uge, og tror da helt sikkert at de vil give os en scanning i uge 7. Ellers KRÆVER vi det  hvor blir det fantastisk hvis der er hjerteblink der! Uh det blir da næsten ulideligt at vente de 3 uger! men altså intet kan skyde igennem vores glæde lige nu. tænk en STOR og dejlig hemmelighed vi nu skal bære på

Anmeld

3. april 2010

Diana...

Fantastisk STORT TILLYKKE 

Anmeld

3. april 2010

VNB

benthe :-) skriver:

wee søde tillykke med det
benthe

tak søde

og knæk og bræk idag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.