Tjuhl skriver:
vi skal vist have oprettet en gruppe til "Øko-babyerne"
ja, du kommer også i kvartals gruppe med mig, hurra!!
jeg har gået og gjort klar til påskefrokosten imorgen og midt i frikadelle stegning står man og smiler over hele femøren og tænker "Vinnie er gravid!"
og det der med at det liiiige skal gå op for en - det er stadig ikke for alvor gået op for mig, jeg har det som om det bare er noget jeg leger og når folk sidder herhjemme og lykønsker os og spørger til det hele, tænker jeg "aj, nu tror de allesammen på det!". det er simpelthen for surrealistisk, for man har fuldkommen indrettet sit hoved til, at man bare ikke KAN lave babyer selv - men det ku vi bare godt, HAHA
JA VI KUNNE SGU SÅ! - det er SÅ sindsygt 
hihi sødt at du går rundt og tænker på mig
men det er også FOR VILDT! mit smil har ikke været til at skyde igennem hele dagen herhjemme!
hehe ja sådan en gruppe burde vi nok snart have! der kan jo sagtens nå at komme mange mange flere af den slags!
har da ihvertfald FLERE i tankerne herinde fra som jeg inderligt håber det også sker for! 
men ja, altså jeg fatter det heller slet ikke endnu... vi havde fået afvide af lægerne af chancen for at lave en selv var RET dystre, og de regnede det slet ikke med som en mulighed da vi snakkede om evt opstart til 2. forsøg med ICSI.
Så det kommer TOTALT bagpå os! nu kan jeg da virkelig sætte mig ind i hvilken følelse du rendte rundt med den dag din test var positiv! man tænker bare "DET ER SGU LØGN?!" "kan vi virkelig være så heldige?" "hvad nu hvis.... " osv osv...
hahaha ja jeg har også haft følelsen af idag at "det er bare noget vi leger" kan slet slet ikke forholde mig til at det er MIG folk skriver tillykke til... har det hele tiden som om det er en andens tråd og at jeg bare kigger med fra sidelinien... men det ER jo mig! 
tror den siver bedre ind i løbet af et par dage når testene forhåbentlig bliver mere og mere tydeligere!
Men tanken om at vi IKKE skal igennem endnu et laaaangt behandlings forløb gør mig helt varm inden i! ingen dumme sprøjter og ubehag ved ægudtagning, den store usikkerhed om det nu lykkes osv... ville simplethen være GULD værd at slippe for!
Du skal da også virkelig bare NYDE at du ER gravid! og så fint allerede er i uge 12!
og næste år til påske har vi begge to, små fjollehoveder... underligt at tænke på! 
Jeg venter lige med at melde mig ind i kvartals gruppen til det hele er lidt mere sikkert
men MON ikke vi ses derinde inden for ca 2 uger?