ømh har lige brug for nogle friske øjne her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

VNB skriver:

Hej Piger.

Som mange af jer sikkert ved er vi lige nu i behandlings pause og skal starte op i vores andet IVF/ICSI forsøg engang i slutningen af April.

jeg har i flere dage gået og haft det "underligt" i min mave... troede da helt sikkert at mens var på vej. (det skal komme her den 6-8 april) vågnede op med kvalme imorges og tog derfor en test bare for sjov skyld... ved godt det er lidt for tidligt at teste... men men men....

Snyder min øjne mig? ser jeg hvad jeg bare gerne vil se?

hvad siger i? Er helt rundt på gulvet nemlig...  Kan de vise falsk???

Håber i vil hjælpe en MEGET forvirret kvinde....

Knus Vinni.

Jeg tør godt sige tillykke... Sådan så min streg også ud!    Jeg brugte samme test som dig... Der er ik nogen bedre sikkerhed i at købe de dyre! Min læge bruger de samme strimler, som jeg selv gjorde!!

Det bliver spæ n den deat følge dig!!

Stine 35+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

dorthemus

VNB skriver:

tak  

ja det er VILDT spændende!  testene ligger fuldtsændig klar ude på badeværelset, så det er bare ventetiden som skal fordrives nu... 

er det allerede om 2 mdr du skal føde?  iiih så er du snart en rigtig moar! blir SKØNT!

knus

Jeg  på at den er der for dig...men det ser altså sådan ud

Ja det er sgu lige om lidt, at Runapigen kommer

Anmeld

2. april 2010

mallie26

Sådan så min test også ud Og idag har jeg en dejlig dreng på 14 dage

Anmeld

2. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

vi skal vist have oprettet en gruppe til "Øko-babyerne" ja, du kommer også i kvartals gruppe med mig, hurra!!

jeg har gået og gjort klar til påskefrokosten imorgen og midt i frikadelle stegning står man og smiler over hele femøren og tænker "Vinnie er gravid!"

og det der med at det liiiige skal gå op for en - det er stadig ikke for alvor gået op for mig, jeg har det som om det bare er noget jeg leger og når folk sidder herhjemme og lykønsker os og spørger til det hele, tænker jeg "aj, nu tror de allesammen på det!". det er simpelthen for surrealistisk, for man har fuldkommen indrettet sit hoved til, at man bare ikke KAN lave babyer selv - men det ku vi bare godt, HAHA

JA VI KUNNE SGU SÅ! - det er SÅ sindsygt

hihi sødt at du går rundt og tænker på mig  men det er også FOR VILDT! mit smil har ikke været til at skyde igennem hele dagen herhjemme!

hehe ja sådan en gruppe burde vi nok snart have! der kan jo sagtens nå at komme mange mange flere af den slags!  har da ihvertfald FLERE i tankerne herinde fra som jeg inderligt håber det også sker for!

men ja, altså jeg fatter det heller slet ikke endnu... vi havde fået afvide af lægerne af chancen for at lave en selv var RET dystre, og de regnede det slet ikke med som en mulighed da vi snakkede om evt opstart til 2. forsøg med ICSI.

Så det kommer TOTALT bagpå os! nu kan jeg da virkelig sætte mig ind i hvilken følelse du rendte rundt med den dag din test var positiv! man tænker bare "DET ER SGU LØGN?!" "kan vi virkelig være så heldige?" "hvad nu hvis.... " osv osv...

hahaha ja jeg har også haft følelsen af idag at "det er bare noget vi leger" kan slet slet ikke forholde mig til at det er MIG folk skriver tillykke til... har det hele tiden som om det er en andens tråd og at jeg bare kigger med fra sidelinien... men det ER jo mig!

tror den siver bedre ind i løbet af et par dage når testene forhåbentlig bliver mere og mere tydeligere!

Men tanken om at vi IKKE skal igennem endnu et laaaangt behandlings forløb gør mig helt varm inden i! ingen dumme sprøjter og ubehag ved ægudtagning, den store usikkerhed om det nu lykkes osv... ville simplethen være GULD værd at slippe for!

Du skal da også virkelig bare NYDE at du ER gravid! og så fint allerede er i uge 12!  og næste år til påske har vi begge to, små fjollehoveder... underligt at tænke på!

Jeg venter lige med at melde mig ind i kvartals gruppen til det hele er lidt mere sikkert  men MON ikke vi ses derinde inden for ca 2 uger?

Anmeld

2. april 2010

oo

VNB skriver:

JA VI KUNNE SGU SÅ! - det er SÅ sindsygt

hihi sødt at du går rundt og tænker på mig  men det er også FOR VILDT! mit smil har ikke været til at skyde igennem hele dagen herhjemme!

hehe ja sådan en gruppe burde vi nok snart have! der kan jo sagtens nå at komme mange mange flere af den slags!  har da ihvertfald FLERE i tankerne herinde fra som jeg inderligt håber det også sker for!

men ja, altså jeg fatter det heller slet ikke endnu... vi havde fået afvide af lægerne af chancen for at lave en selv var RET dystre, og de regnede det slet ikke med som en mulighed da vi snakkede om evt opstart til 2. forsøg med ICSI.

Så det kommer TOTALT bagpå os! nu kan jeg da virkelig sætte mig ind i hvilken følelse du rendte rundt med den dag din test var positiv! man tænker bare "DET ER SGU LØGN?!" "kan vi virkelig være så heldige?" "hvad nu hvis.... " osv osv...

hahaha ja jeg har også haft følelsen af idag at "det er bare noget vi leger" kan slet slet ikke forholde mig til at det er MIG folk skriver tillykke til... har det hele tiden som om det er en andens tråd og at jeg bare kigger med fra sidelinien... men det ER jo mig!

tror den siver bedre ind i løbet af et par dage når testene forhåbentlig bliver mere og mere tydeligere!

Men tanken om at vi IKKE skal igennem endnu et laaaangt behandlings forløb gør mig helt varm inden i! ingen dumme sprøjter og ubehag ved ægudtagning, den store usikkerhed om det nu lykkes osv... ville simplethen være GULD værd at slippe for!

Du skal da også virkelig bare NYDE at du ER gravid! og så fint allerede er i uge 12!  og næste år til påske har vi begge to, små fjollehoveder... underligt at tænke på!

Jeg venter lige med at melde mig ind i kvartals gruppen til det hele er lidt mere sikkert  men MON ikke vi ses derinde inden for ca 2 uger?

jov vi gør

og forresten...så er det handy ved at være tilknyttet en fertilitetsklinik jo, at de gerne scanner os tidligt i forløbet - så kan man selv se med sine egne øjne at der altså foregår noget derinde i dybet

ja! der er også et par stykker som jeg kunne en ønske en surprise graviditet for, hold da op! bare det at vi er to fra barnløshedsgruppen der er blevet naturligt gravide lige pludseligt er jo fuldkommen sindssygt

du må altså liiiiige poste dine tests de næste par dage!!

Anmeld

2. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Og så får du den lige igen...:

DU ER GRAVID gravid gravid gravid G-R-A-V-I-D

Jeg testede 5 dage efter ægløsning og min var meget mere svag end din og tog også mere end fem min. inden den kom..

Nervøsiteten for den bliver der er der altid...efter 12 uge er man bange for det sker sent, efter 20 uge er man bange for det sker inden 24 uge og så er man bange for at føde for tidligt, at noget er galt, at fødslen går galt....og når barnet er der er man bange for det ikke trækker vejret når det sover, bange for sygdom, bange for vuggedød, så skal de i pasning, så er man bange for kvælning for de ikke ser ordenlig efter, så skal de i bh så er man bange for når de er på ture, eller om de andre børn er søde, så er det skole mobning, om de går fra skolen, om de bliver kørt ned når de selv skal gå hjem, så bliver de større og så håber man vennerne er gode venner og når de sover ude at forældrene  der ikke er mærkelige og gør noget forkert....og det er der jeg er nået og så kommer der snart byture hvor jeg kan frygte om Jeppe kører med fulde mennesker, om de bliver slået ned osv osv osv osv...

Fra nu af vil du opleve alverdens bekymringer hvor den ene overtager den anden...du kan vælge at leve med dem og ikke gøre for meget ud af det, at livet er skide farligt og sårbart med børn...

I mellem alle bekymringer er der ti dobbelt op af glæder og en varme og kærlighed man ikke tror findes..

Det blev lidt langt....nyd det nu, du er gravid og hvorfor skulle den ikke blive der? der er mange grunde til det kan gå galt men så mange flere grunde til det ikke gør det..

STORT kram..

LIge præcis!!!!! Supergodt skrevet - jeg har tænkt præcis de ting hele vejen igennem og nu hvor jeg endelig bærer et fuldbårent barn i maven SÅ bliver jeg bange for fødselskomplikationer og uforklarlig fosterdød m.m.

Men jeg tør nu altså også godt sige

TILLYKKE

Hvor er det bare fantastisk og fedt og vildt og tovligt og SKØNT!!!!

Kh

Rosa

Anmeld

2. april 2010

*A*

VNB skriver:

IHHHH det kunne bare være SÅ hyggeligt at følges ad! ja så er der vel kun et par ugers mellemrum mellem vores termin (hvis det er!) efter den beregner som findes her på baby.dk vil min termin blive den 12 december ca.  - er jo slet ikke til at fatte!

går det godt med det hele ellers? hvornår har du den første scanning?

Hej igen,

Jeg skal scannes d. 8. april. Jeg glæder mig til (forhåbentlig) at se hjerteblink og få min terminsdato at vide - bare sådan ca. i hvert fald

Anja

Anmeld

2. april 2010

mortilfreja

Tillykke...

Anmeld

2. april 2010

benthe :-)

søde jeg håber den er der
benthe

Anmeld

2. april 2010

Sofiedk

For fanden hvor er det bare helt vildt fantastisk. Sidder bare her med tårer i øjnene, godt manden ikke er hjemme, så ville han ryste på hovedet af mig

Det er så vildt at mirakler stadig kan ske og hvor er det bare sindsyg at det er sket helt af sig selv. Tænk engang, en lille baby inde i maven som i helt selv har lavet. I bringer sku håb ind i vores andres små barnløse hjerter, det kan virkelig ske

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE ... Lov du skriver imorgen og viser billeder af endnu en positiv test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.