ømh har lige brug for nogle friske øjne her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

VNB

kudsk skriver:

kæmpe tillykke

den er der helt sikkert

hvor er det bare super dejligt for jer

tillykke tillykke

mange mange tak  Håber også VIRKELIG den er god nok!

Og  så meget for at i også får en positiv test snart! Glæder mig til at høre hvordan det går det med det hele i uge 16!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

VNB

Eva skriver:

Min var mere utydelig end din og han er nu 4 år..jeg testede og meget lang tid før jeg kunne.. og de dyre er ikke bedre end den du har taget, de koster bare mere fordi strimlen er pakket ind.

DU ER GRAVID!!!!

TAK  håber så inderligt at stregerne BLIR der og at de bliver tydeligere og tydeligere for hver dag jeg tester!

Hvor meget for tidligt testede du positivt?

ved ikke helt hvad jeg skal tro om de tests... for ja du har vel egentlig ret - inden i det fine plastik hylster sidder der vel også "bare" en strimmel? jeg køber sku en af hver slags af alle de teste jeg kan finde og hvis de allesammen viser det samme MÅ den jo være god nok hihi

Det er helt vildt underligt at se alle tillykke hilsnerne og "DU ER GRAVID" svarene herinde, DEJLIGT men vi havde bare slet slet ikke regnet med det!

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

TAK  håber så inderligt at stregerne BLIR der og at de bliver tydeligere og tydeligere for hver dag jeg tester!

Hvor meget for tidligt testede du positivt?

ved ikke helt hvad jeg skal tro om de tests... for ja du har vel egentlig ret - inden i det fine plastik hylster sidder der vel også "bare" en strimmel? jeg køber sku en af hver slags af alle de teste jeg kan finde og hvis de allesammen viser det samme MÅ den jo være god nok hihi

Det er helt vildt underligt at se alle tillykke hilsnerne og "DU ER GRAVID" svarene herinde, DEJLIGT men vi havde bare slet slet ikke regnet med det!

Og så får du den lige igen...:

DU ER GRAVID gravid gravid gravid G-R-A-V-I-D

Jeg testede 5 dage efter ægløsning og min var meget mere svag end din og tog også mere end fem min. inden den kom..

Nervøsiteten for den bliver der er der altid...efter 12 uge er man bange for det sker sent, efter 20 uge er man bange for det sker inden 24 uge og så er man bange for at føde for tidligt, at noget er galt, at fødslen går galt....og når barnet er der er man bange for det ikke trækker vejret når det sover, bange for sygdom, bange for vuggedød, så skal de i pasning, så er man bange for kvælning for de ikke ser ordenlig efter, så skal de i bh så er man bange for når de er på ture, eller om de andre børn er søde, så er det skole mobning, om de går fra skolen, om de bliver kørt ned når de selv skal gå hjem, så bliver de større og så håber man vennerne er gode venner og når de sover ude at forældrene  der ikke er mærkelige og gør noget forkert....og det er der jeg er nået og så kommer der snart byture hvor jeg kan frygte om Jeppe kører med fulde mennesker, om de bliver slået ned osv osv osv osv...

Fra nu af vil du opleve alverdens bekymringer hvor den ene overtager den anden...du kan vælge at leve med dem og ikke gøre for meget ud af det, at livet er skide farligt og sårbart med børn...

I mellem alle bekymringer er der ti dobbelt op af glæder og en varme og kærlighed man ikke tror findes..

Det blev lidt langt....nyd det nu, du er gravid og hvorfor skulle den ikke blive der? der er mange grunde til det kan gå galt men så mange flere grunde til det ikke gør det..

STORT kram..

Anmeld

2. april 2010

oo

Eva skriver:

Jeg testede 5 dage efter ægløsning og min var meget mere svag end din og tog også mere end fem min. inden den kom..

Nervøsiteten for den bliver der er der altid...efter 12 uge er man bange for det sker sent, efter 20 uge er man bange for det sker inden 24 uge og så er man bange for at føde for tidligt, at noget er galt, at fødslen går galt....og når barnet er der er man bange for det ikke trækker vejret når det sover, bange for sygdom, bange for vuggedød, så skal de i pasning, så er man bange for kvælning for de ikke ser ordenlig efter, så skal de i bh så er man bange for når de er på ture, eller om de andre børn er søde, så er det skole mobning, om de går fra skolen, om de bliver kørt ned når de selv skal gå hjem, så bliver de større og så håber man vennerne er gode venner og når de sover ude at forældrene  der ikke er mærkelige og gør noget forkert....og det er der jeg er nået og så kommer der snart byture hvor jeg kan frygte om Jeppe kører med fulde mennesker, om de bliver slået ned osv osv osv osv...

Fra nu af vil du opleve alverdens bekymringer hvor den ene overtager den anden...du kan vælge at leve med dem og ikke gøre for meget ud af det, at livet er skide farligt og sårbart med børn...

I mellem alle bekymringer er der ti dobbelt op af glæder og en varme og kærlighed man ikke tror findes..

Det blev lidt langt....nyd det nu, du er gravid og hvorfor skulle den ikke blive der? der er mange grunde til det kan gå galt men så mange flere grunde til det ikke gør det..

STORT kram..

hvor er det fantastisk skrevet jeg har været overbevist om at det ville gå galt inden de 12 uger, nu er jeg nået til 12 fulde uger og nu er jeg bange for det sker sent - præcis som du skriver det er een lang bekymring det her gravid-mor noget, men jeg er også overbevist om at det er tifold af glæde og kærlighed. når jeg ser på min niece og tænker, at sådan en lille spirrevip er på vej til os, så blir jeg helt rundtosset

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

hvor er det fantastisk skrevet jeg har været overbevist om at det ville gå galt inden de 12 uger, nu er jeg nået til 12 fulde uger og nu er jeg bange for det sker sent - præcis som du skriver det er een lang bekymring det her gravid-mor noget, men jeg er også overbevist om at det er tifold af glæde og kærlighed. når jeg ser på min niece og tænker, at sådan en lille spirrevip er på vej til os, så blir jeg helt rundtosset

Tak.. og ja, det er altså en evig bekymring også, tror faktisk aldrig det stopper.

Min mellemsøn er jo på tur med sin ven hos vennens bedsteforældre og har ringet hjem nogle gange, men i går ringede han ikke og sagde godtnat som lovet(han sagde selv han ville, ikke noget jeg beder om ) og jeg fik da hidset mig selv op til både at tro de var døde af kulilteforgifting(hvordan ved jeg ikke lige, logiske forklaringer er sjældent med i disse tanker ) eller måske nogen var brudt ind og havde slået dem ihjel, eller de var......min x fik jeg da lige med ud i bekymringen..   Nå, men Bertram ringer i morges og siger godmorgen og spørger hvad jeg ville, da han kunne se jeg haved ringet..."jamen, sige godnat" telefonen lå i skuret og vi sov inde, sagde han og så siger han lige godnat... skøre unge, men så havde han jo gjort det...og så var mor her lettet igen....

Min x sagde det også da han fik Bertram i armene for første gang: "Så er jeg ikke usårlig mere."

Vildt du er så langt henne nu og sikke en fin mave.. fantastisk..

Knus..

Anmeld

2. april 2010

VNB

Eva skriver:

STORT kram..

JUUUUUUBIIIIIIII! Begynder også selv at tro mere og mere på det nu!

hehe og ja du har da fuldstændig ret i det du skriver! Man kan hele tiden finde sig en ny ting at bekymre sig om... men der er jo SÅ mange mange mange ting at glæde sig til som du siger!

Har glædestårer i øjnene og føler mig UFATTELIG heldig lige nu!  men den skal altså stadig lige sive helt ind... håber jeg den gør når testen bliver tydeligere de næste dage!

stort knus!

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Eva skriver:

STORT kram..

Fantastisk skrevet. 

Anmeld

2. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

VNB skriver:

har lige taget en til! der kom en lige så utydelig streg frem MED DET SAMME! nu kan den ihvertfald ikke være for gammel

ja jeg må teste teste teste løs de næste par dage! og ned i Netto efter gode teste så snart jeg kan! imorgen tidlig tager jeg den der clear blue, og så kan jeg lige smide nye billeder ind

Både min kæreste og jer tør slet ikke tro noget herhjemme lige nu... vi render rundt og er helt forvirret!

ÅH hvor jeg håber den ER der!

Det lyder til at den er der. Hvor dejligt! Stort tillykke

Anmeld

2. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

puha jeg blir mere og mere nervøs... hvad er en biokemisk?

Nej nej nej, du skal ikke blive nervøs. En biokemisk graviditet er f.eks. et befrugtet æg som bliver afstødt inden det når at blive til noget reelt.

Men fordi man har et befrugtet æg, kan man godt få en positiv test. Den vil typisk være svag, og forsvinde igen inden for kort tid, som den gjorde hos mig.

Men det satser vi på, ikke er tilfældet her. TILLYKKE

Anmeld

2. april 2010

VNB

Alexis skriver:

Nej nej nej, du skal ikke blive nervøs. En biokemisk graviditet er f.eks. et befrugtet æg som bliver afstødt inden det når at blive til noget reelt.

Men fordi man har et befrugtet æg, kan man godt få en positiv test. Den vil typisk være svag, og forsvinde igen inden for kort tid, som den gjorde hos mig.

Men det satser vi på, ikke er tilfældet her. TILLYKKE

nå sådan... men nej håber godt nok heller ikke at det er tilfældet her.

troede egentlig kun den kunne vise positiv HVIS den havde sat sig fast og dermed er gået i blodet. for et befrugtet æg har jo i realiteten ikke nogen forbindelse med moderens blodomløb...  men jeg er jo absolut ingen expert på det område, så ved ikk rigtigt hvad der sker...

men nu håber og tror vi den enedlig er der  blir ski spændende med nye test her de næste mange dage! godt jeg havde et lager herhjemme hihi

Og MANGE tak for tillykken  - skal nok lige opdatere herinde i løbet af en uges tid.

Og så håber jeg også at det MEGET snart lykkes for jer!!!!

knus Vinni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.