ømh har lige brug for nogle friske øjne her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

Mads´mor

Pyha...det har været spændende at følge med i det her! Så spændende, at jeg blev nødt til at springe næsten direkte til side 7!

Først vil jeg ønske Jer begge 2 rigtig mange gange tillykke. Det er ganske fantastisk og helt vidunderligt.

Du går en rigtig dejlig tid i møde, og jeg er sikker på at du vil nyde hver eneste dag. kÆMPE TILLYKKE! WAUW, det er helt vildt.

Jeg får ligesom mange af de andre piger tårer i øjnene, for jeg ved hvor hårdt det er at gå igennem fertilitetsbehandling og gå spændt at vente og håbe.

Min egen historie er den, at jeg blev opgivet af klinikken med den besked at de ikke kunne gøre mere for mig. Jeg havde kun 1 æg at sætte tilbage efter 4 behandlinger. Det er jo hårdtslående. Lukkede æggeledere (muligvis en lille bitte åbning i den ene) og æg med kromosomfejl.

Jeg valgte at tage skeen i egen hånd og gøre stik modsat af hvad læger og alle andre fraråder én at gøre. Jeg hormonbehandlede mig selv i et sidste desperate forsøg... 

Det lykkedes!!! I dag har jeg en sund og rask søn 3 måneder.

Rigtig god påske, du vil aldrig glemme den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

KÆMPE TILLYKKE!!!

Så bliver det vist et lille julebarn

Fantastisk!!

Anmeld

3. april 2010

Winnie

VNB skriver:

JAAAAHUUUU! tak tak tak  

Hvor er det smukt skrevet, og ja det passer jo perfekt! Vi må ha været helt forårs kåde, og resultatet er jo LÆKKERT!

Jeg regner med at ringe til klinikken her engang i næste uge, og tror da helt sikkert at de vil give os en scanning i uge 7. Ellers KRÆVER vi det  hvor blir det fantastisk hvis der er hjerteblink der! Uh det blir da næsten ulideligt at vente de 3 uger! men altså intet kan skyde igennem vores glæde lige nu. tænk en STOR og dejlig hemmelighed vi nu skal bære på

Faldt lige over tråden og vil bare ønske et stort tillykke til jer.

Anmeld

3. april 2010

trine3112

Winnie skriver:

Faldt lige over tråden og vil bare ønske et stort tillykke til jer.

Lige  som Winnie læste jeg ógså bare tråden - STORT tillykke herfra

KH

Trine

Anmeld

3. april 2010

anna-jonas

Kæmpe stort tillykke.........

Anmeld

3. april 2010

Vial

Et påskemirakel der ender op i et julemirakel. Hold da helt op. Stort tillykke til jer. Min tvillingesøster havde været i gennem 9 behandlinger. De holder pause, da de er i gang med en flytning. Vupti midt mellem flyttekasser og kaos undfanger de et lille økobarn. Jeppe er nu 5,5 år. Senere hen kom lillesøster til, hun er dog et resultat af meget effektiv hormonbehandling, hvor det lykkedes i 2. forsøg. Miraklernes tid er ikke forbi - heller ikke i fremtiden og i baby.dks barnløshedsgruppe :-)

Anmeld

3. april 2010

Susanne79

Hvor er det stort..... Du får lige et stort TILLYKKE herfra

Anmeld

3. april 2010

VNB

Mads´mor skriver:

Pyha...det har været spændende at følge med i det her! Så spændende, at jeg blev nødt til at springe næsten direkte til side 7!

Først vil jeg ønske Jer begge 2 rigtig mange gange tillykke. Det er ganske fantastisk og helt vidunderligt.

Du går en rigtig dejlig tid i møde, og jeg er sikker på at du vil nyde hver eneste dag. kÆMPE TILLYKKE! WAUW, det er helt vildt.

Jeg får ligesom mange af de andre piger tårer i øjnene, for jeg ved hvor hårdt det er at gå igennem fertilitetsbehandling og gå spændt at vente og håbe.

Min egen historie er den, at jeg blev opgivet af klinikken med den besked at de ikke kunne gøre mere for mig. Jeg havde kun 1 æg at sætte tilbage efter 4 behandlinger. Det er jo hårdtslående. Lukkede æggeledere (muligvis en lille bitte åbning i den ene) og æg med kromosomfejl.

Jeg valgte at tage skeen i egen hånd og gøre stik modsat af hvad læger og alle andre fraråder én at gøre. Jeg hormonbehandlede mig selv i et sidste desperate forsøg... 

Det lykkedes!!! I dag har jeg en sund og rask søn 3 måneder.

Rigtig god påske, du vil aldrig glemme den.

først STORT tillykke med din søn!  og wow det er da også en ret vild kamp du har haft! hvor FEDT at du tilsidst tog sagen i egen hånd og blev gravid! blev helt rørt over din historie!

Det viser bare endnu engang at man ALDRIG ALDRIG ALDRIG må give op i kampen om at få ens egen lille bebs!

Så må du kunne nikke genkendende til den følelse som jeg har lige nu  min kæreste og jeg er så glade, forvirrede, bange, lykkelige osv osv osv! vi havde bare ALDRIG regnet med en surprice baby!  føler lige nu at vi har "snydt" eller hvordan skal man forklare det???!! altså på den gode måde! men det er bare så uvirkeligt!

de næste 3 uger kan KUN gå for langsomt så vi kan komme til en scanning og forhåbentlig se hjerteblink!

knus Vinni

Anmeld

3. april 2010

VNB

KaMa skriver:

Et påskemirakel der ender op i et julemirakel. Hold da helt op. Stort tillykke til jer. Min tvillingesøster havde været i gennem 9 behandlinger. De holder pause, da de er i gang med en flytning. Vupti midt mellem flyttekasser og kaos undfanger de et lille økobarn. Jeppe er nu 5,5 år. Senere hen kom lillesøster til, hun er dog et resultat af meget effektiv hormonbehandling, hvor det lykkedes i 2. forsøg. Miraklernes tid er ikke forbi - heller ikke i fremtiden og i baby.dks barnløshedsgruppe :-)

hihi ja det er så fantastisk at tænke på at det skal være et lille julebarn! helligdage det er noget vi kan lide herhjemme!

og stort tillykke med både dig og din søster! Kroppen er ski en mærkelig ting... den gør bare præsis som den selv vil. jeg ved ikke engang om man kan sige at "vi ikke tænkte på baby" i denne måned... for det gør man vel altid når man ønsker det SÅ højt! Men vi har godt nok ikke timet og tilrettelagt alting i denne måned, og dermed også prøvet at have tankerne på andre ting.  

sidder jo sådan og ønsker nu at jeg kunne skrive en eller anden Mirakel-kur til alle dem som stadig prøver....  men må altså konstatere at man bare slet slet ikke selv kan styre det...

Nu vil vi bare NYDE NYDE NYDE at skæbnen ville det for os lige nu!

er SÅ taknemmelig

Anmeld

3. april 2010

heaven

kæææære Vinni

Hvor er det bare vildt, altså altså... 1000 mange gange tillykke, hvor må i være lettet!!!!

naturen tager bare over nogle gange - selv ved os endopiger, hvor er det stort altså!!!

TILLYKKE MED DET

Jannie - har selv været der, og ved hvor godt det føles nåt man opnår de to streger efter mange kampe, tanker og tårer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.