ømh har lige brug for nogle friske øjne her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

MM1987

VNB skriver:

ja den er meget svag... også derfor at jeg er så meget i tvivl...

jeg er ikke startet med nedgrgulering endnu. går jo også venter på at få min mens så jeg kan ringe dato ind og starte ca 20 dage efter... så min krop er "helt ren" for kunstige hormoner lige nu...

jeg har en test fra clear blue. de skulle vist være rimelig gode... men det er vel for sent at tage den nu hvor jeg har drukket vand og kaffe siden imorges?

jeg prøver en til af de billige nu her...  så må vi se om den siger det samme...

ja det kunne være vildt fantastisk hvis det virkelig er lykkes os at lave en bette hjemmelavet en uden om alle odsene!  kan jeg bare slet slet ikke forstå hvis der kunne lade sig gøre efter alle de kloge lægers dårlige prognoser.... men har jo lov at håbe!

Okay, jamen så kan det jo lade sig gøre...

Men er også bange for den har ligget for længe...

Jeg ville tage en imorgen eller i overmorgen...

For hvis den er god nok og er så svag, så kan du sikkert kun teste på morgenurin...

Jeg  fortsat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Diana...

VNB skriver:

har lige taget en til! der kom en lige så utydelig streg frem MED DET SAMME! nu kan den ihvertfald ikke være for gammel

ja jeg må teste teste teste løs de næste par dage! og ned i Netto efter gode teste så snart jeg kan! imorgen tidlig tager jeg den der clear blue, og så kan jeg lige smide nye billeder ind

Både min kæreste og jer tør slet ikke tro noget herhjemme lige nu... vi render rundt og er helt forvirret!

ÅH hvor jeg håber den ER der!

Ja jeg tør altså os godt sige tillykke en streg er en streg og jeg kender flere der testet positivt før test dagen. 

Så tillykke her fra os  Glæder mig til at se alle dine andre positive tester 

Anmeld

2. april 2010

oo

aj for søren, jeg får helt tårer i øjnene altså

Anmeld

2. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

altså...jeg tør godt sige tillykke, såe: TILLYKKE!!!!!

Shit! tør jeg sige TAK???

Er helt rundt på gulvet.... vi render rundt herhjemme og ved ikke helt hvor vi skal gøre af os selv...

tænk HVIS den er der, så blir det et december barn, og så når vi lige præsis på målstregen at få et 2010 barn alligevel! hvor ville det bare være SKØNT!

jeg må teste løs imorgen tidlig igen - PUHA der er laaaang tid til!

Håber håber håber håber!  

Vores læge har også sagt at mine æggeledere var "snævre" pga min endometriose, og vi er henstillet til ren ICSI forsøg her næste gang fordi vi kun fik 2 gode befrugtede æg ud af SPLIT IVF/ICSI sidste gang...

shit nu kommer jeg til at tænke på at jeg har drukket både rødvin og øl sidste lørdag sammen med nogle venner....  og ups vist også kommet til at ryge en smøg eller 2.... BARE det nu ikke har noget at sige....  

puha en mærkelig (men forhåbentlig god) start på dagen idag!

Anmeld

2. april 2010

oo

VNB skriver:

Er helt rundt på gulvet.... vi render rundt herhjemme og ved ikke helt hvor vi skal gøre af os selv...

tænk HVIS den er der, så blir det et december barn, og så når vi lige præsis på målstregen at få et 2010 barn alligevel! hvor ville det bare være SKØNT!

Håber håber håber håber!  

Vores læge har også sagt at mine æggeledere var "snævre" pga min endometriose, og vi er henstillet til ren ICSI forsøg her næste gang fordi vi kun fik 2 gode befrugtede æg ud af SPLIT IVF/ICSI sidste gang...

shit nu kommer jeg til at tænke på at jeg har drukket både rødvin og øl sidste lørdag sammen med nogle venner....  og ups vist også kommet til at ryge en smøg eller 2.... BARE det nu ikke har noget at sige....  

jeg drak som en gammel alkoholiker den weekend hvor ægget satte sig fast - det er åbenbart det der skal til nogle gange man skal ikke bekymre sig om alkohol før efter den positive test

jeg tror den er der!!huhuuu!

Anmeld

2. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

jeg drak som en gammel alkoholiker den weekend hvor ægget satte sig fast - det er åbenbart det der skal til nogle gange man skal ikke bekymre sig om alkohol før efter den positive test

jeg tror den er der!!huhuuu!

Er da "glad" for at høre at jeg ikke er den eneste så  det gik jo godt med dig!

Vi holdte et brag af en fest til x-factor finalen, og da vi KUN havde i hovedet at næste Behandling først skulle starte om ca 1 måned TÆNKTE vi bare slet ikke på at det kunne gå hen og ske naturligt! selvfølgelig har vi da haft sex (hehe ømh ja det siger jo lidt sig selv... ) men vi har ikke tænkt på ægløsning og ligget med rumpen i vejret og ALT det der.... Så vi drak os godt og grundigt i hegnet! Hvis der så er et begge æg som har haft lyst til at sætte sig fast i denne måned er det da bare for ironisk, da vi ellers lever som DYDSMØNSTRE for at forbedre vores chancer hele tiden... 

Men MERE end velkommen skal den være da!!!!  

Anmeld

2. april 2010

LinLin

VNB skriver:

Håber håber håber håber!  

Jeg kan også se stregen Min første var så utydelig  -en ugen senere var de to streger lige tydelige!!

Mht  alkohol, så testede jeg d. 30. dec, fordi jeg ikke ville drikke nytårsaften hvis jeg var gravid - den var neg.! Så jeg fik altså noget at drikke... D. 2. januar var den så positiv - men det er der jo ikke noget at gøre ved! Ved min (første ) søn fandt jeg først ud af sidst i januar - da jeg var 7-8 uger henne - at jeg var gravid og dén nytårsaften havde jeg ikke holdt mig tilbage! Han har på ingen måder "taget skade" !!!!

Anmeld

2. april 2010

håber snart det er os

kæmpe tillykke

den er der helt sikkert

hvor er det bare super dejligt for jer

tillykke tillykke

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

Jeg tør godt give dig et STORT TILLYKKE..du er sgi da gravid..

Anmeld

2. april 2010

Honningblomst

VNB skriver:

Hvis man skal tage efter min sidste mens som kom den 10 marts er der jo faktisk 8 dage til... men ved ikke hvor meget man skal regne med den fordi vi jo var i IVF behandling der... normalt kommer min mens omkring den 6-9 i hver måned... så under alle omstændigheder er der jo mindst 4-5 dage til...

uh jeg ved slet slet ikke hvad jeg skal tænke... Må jo vente de der 48 timer og så tage en ny  

MEN HÅBER SKU!!!!! tænk hvis man kunne slíppe for endnu en IVF/ICSI behandling

Min var mere utydelig end din og han er nu 4 år..jeg testede og meget lang tid før jeg kunne.. og de dyre er ikke bedre end den du har taget, de koster bare mere fordi strimlen er pakket ind.

DU ER GRAVID!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.