ømh har lige brug for nogle friske øjne her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Skytten0111

Hej..

Sådan så min den første test også ud.. Og jeg er i uge 13 nu..

Så jeg tør godt sige at den er positiv. -Så stort tillykke ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

oo

VNB skriver:

jeg havde rent faktisk glemt testen på badeværelset... så den er ca 2 timer gammel da billederne bliver taget. har det noget at sige????

kun hvis stregen ikke var der efter de 5 min. hvis de først er kommet frem ca 2 timer senere, så er de ikke til at regne med, desværre

Anmeld

2. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Altså jeg kan godt se stregen...

Men jeg tør altså ikke at sige Tillykke, fordi den er så svag som den er..

Jeg ville uden tvivl købe en af de der lidt dyrere teste hvor der er et rum til hver streg (hvis du forstår) der synes jeg der er mindre tvivl, og så tage dem de næste par dage...

Hvor jeg håber den er der...

Men hvis du er igang med nedregulering, får du da ægløsning??

Og hvordan er det ny med dine æggeledere??

Håber inderligt i har snydt det hele og klaret den selv..

Knus

ja den er meget svag... også derfor at jeg er så meget i tvivl...

jeg er ikke startet med nedgrgulering endnu. går jo også venter på at få min mens så jeg kan ringe dato ind og starte ca 20 dage efter... så min krop er "helt ren" for kunstige hormoner lige nu...

jeg har en test fra clear blue. de skulle vist være rimelig gode... men det er vel for sent at tage den nu hvor jeg har drukket vand og kaffe siden imorges?

jeg prøver en til af de billige nu her...  så må vi se om den siger det samme...

ja det kunne være vildt fantastisk hvis det virkelig er lykkes os at lave en bette hjemmelavet en uden om alle odsene!  kan jeg bare slet slet ikke forstå hvis der kunne lade sig gøre efter alle de kloge lægers dårlige prognoser.... men har jo lov at håbe!

Anmeld

2. april 2010

Soap

Jeg krydser fingre for den er der 

Anmeld

2. april 2010

VNB

Alexis skriver:

Du spørger forresten om den kan være falsk. Nej det kan den ikke, men når man tester tidligt, kan det godt være tegn på, et befrugtet æg, og ikke nødvendigvis et æg der har sat sig fast.

Har selv prøvet at teste positivt på testdag, og så miste det som en biokemisk graviditet efter 1 dag.

Ikke for at skræmme dig, for jeg tror da bestemt at den er der.

puha jeg blir mere og mere nervøs... hvad er en biokemisk?

Anmeld

2. april 2010

oo

VNB skriver:

ja den er meget svag... også derfor at jeg er så meget i tvivl...

jeg er ikke startet med nedgrgulering endnu. går jo også venter på at få min mens så jeg kan ringe dato ind og starte ca 20 dage efter... så min krop er "helt ren" for kunstige hormoner lige nu...

jeg har en test fra clear blue. de skulle vist være rimelig gode... men det er vel for sent at tage den nu hvor jeg har drukket vand og kaffe siden imorges?

jeg prøver en til af de billige nu her...  så må vi se om den siger det samme...

ja det kunne være vildt fantastisk hvis det virkelig er lykkes os at lave en bette hjemmelavet en uden om alle odsene!  kan jeg bare slet slet ikke forstå hvis der kunne lade sig gøre efter alle de kloge lægers dårlige prognoser.... men har jo lov at håbe!

altså...en uge inden jeg fandt ud af jeg var blevet gravid, fortalte min fertilitetslæge, at mine æggeledere ikke var optimale og de havde opgivet håbet om, at jeg ville kunne blive gravid uden IVF lægerne ved ikke alt og mirakler SKER

morgenurin er klart bedst at teste i - eller tis der har ligget i blæren i minimum 5 timer. især når du stadig kun kan trække en svag streg frem. men ellers så test igen imorgen tidlig eller i overmorgen tidlig (jeg ved det, der er en EVIGHED til!!), for der skulle dit HCG have fordoblet sig og du skulle kunne få en tydeligere streg frem

Anmeld

2. april 2010

B&J

Uhh jeg kan også se to streger

men måske skulle du prøve en igen eller vente til i morgen håber stregen bliver der

Anmeld

2. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

altså...en uge inden jeg fandt ud af jeg var blevet gravid, fortalte min fertilitetslæge, at mine æggeledere ikke var optimale og de havde opgivet håbet om, at jeg ville kunne blive gravid uden IVF lægerne ved ikke alt og mirakler SKER

morgenurin er klart bedst at teste i - eller tis der har ligget i blæren i minimum 5 timer. især når du stadig kun kan trække en svag streg frem. men ellers så test igen imorgen tidlig eller i overmorgen tidlig (jeg ved det, der er en EVIGHED til!!), for der skulle dit HCG have fordoblet sig og du skulle kunne få en tydeligere streg frem

har lige taget en til! der kom en lige så utydelig streg frem MED DET SAMME! nu kan den ihvertfald ikke være for gammel

ja jeg må teste teste teste løs de næste par dage! og ned i Netto efter gode teste så snart jeg kan! imorgen tidlig tager jeg den der clear blue, og så kan jeg lige smide nye billeder ind

Både min kæreste og jer tør slet ikke tro noget herhjemme lige nu... vi render rundt og er helt forvirret!

ÅH hvor jeg håber den ER der!

Anmeld

2. april 2010

oo

VNB skriver:

har lige taget en til! der kom en lige så utydelig streg frem MED DET SAMME! nu kan den ihvertfald ikke være for gammel

ja jeg må teste teste teste løs de næste par dage! og ned i Netto efter gode teste så snart jeg kan! imorgen tidlig tager jeg den der clear blue, og så kan jeg lige smide nye billeder ind

Både min kæreste og jer tør slet ikke tro noget herhjemme lige nu... vi render rundt og er helt forvirret!

ÅH hvor jeg håber den ER der!

altså...jeg tør godt sige tillykke, såe: TILLYKKE!!!!!

Anmeld

2. april 2010

Soap

Jeg tør også godt sige : TILLYKKE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.