3rollinger skriver:
Naar jeg ikke lige er paa barsel arbejder jeg 40 timer om ugen. Og det goer jeg for ellers kan vores oekonomi ikke haenge sammen.
Men baade min mand og jeg er enige om at naar det kan lade sig goere oekonomisk skal én af os arbejde mindre.
Jeg kan dog selv hente boernene fra skole da de foerst faar fri 16.50, men de bliver afleveret en time foer skolen reelt starter i en fritidsordning.
Trine
Det samme her, har oprindeligt en 37 timers uge, men det sniger op tæt på de 40 om ugen, fordi der er travlt og for at vores økonomi skal hænge sammen i hverdagen.
Jeg ville ønske det var muligt at gå ned på deltid og have mere tid til at studere, p.t. studere jeg på aftenskole hver tirsdag og lektierne bliver lavet når lillepigen er lagt i seng. Og ja man er lidt smadret i ny og næ efter en hård og lang uge og så skole om aftenen
Når den nye bette fis kommer er jeg spændt på hvordan det kommer til at gå, men indtil videre nyder jeg det og det hele går som det skal - så jeg klager ikke
. Hvis jeg vandt i lotto ville jeg finde mig et helt andet arbejde og arbejde når det passede mig og læse indtil jeg ikke gad mere - men ja det er jo desværre kun ønsketænkning 
Det er svært med den økonomi engang imellem..
Gør som du føler og ikke som andre tænker, en nasser er i mine øjne, en der ikke er sit samfund værd, altså en som har meldt sig ud og ikke "gider" at arbejde eller tjene til føden, men som ser det nemmere at gå derhjemme i sin egen lille hule og fise den af... En som ikke har nogle mål i livet eller en som udnytter systemet ganske bevidst...
...
Tanja 
Anmeld